Hétfő reggel:
Újra eljött a siralmas hétfő reggel...
Fáradtan kiballagtam a konyhába ahol halk susorgást hallottam.
-Rendben édesem szeretlek!-hallottam anyám hangját.
-Jóreggelt!?-vetettem felé egy kérdő tekintetet.
-Jóreggelt kicsim!-mosolya fülig ért én pedig akarva akaratlanul elmosolyodtam.
-Ki az az édes?
-Hát kicsim...Ígérem neked hogy jövő héten bemutatom átjönnek ebédelni a fiával!-pirult el.
-Jolvan anya!-öleltem meg.
Reggeli után embert varázsoltam magamból sötét barna hajam copfba fogtam és felvettem egy szaggatott farmert egy piros toppal.
Barátnőm pedig lelkesen ráfeküdt a csengőnkre, igen általában minden reggel így szokott tenni!-Úgy imádom drága barátnőm hogy vagy nekem!-nyitottam ajtót fancsali képet vágva.
-Tudom tudom!-mosolygott majd miután felhúztam cipőmet el indultunk az iskolába.
Szekrényünkhöz siettünk mikor Jaden és csapata jött velünk szembe, tudni kell hogy Sierra barátnőm sajnos azok közé tartozik akik rajonganak Jadenért amit próbálok belőle ki irtani de valahogy nem igazán sikerül!
-Jaj Jaden milyen jól néz ki!-súgta oda nekem mire arcomra kiült az undor.
-Mivan Hussler mit láttál?-szólt be nem meglepő módon Jaden.
-Sajnos téged...-motyogtam.
-Esne pofára!-mondta barátainak akik jót röhögtek Jaden óvodás beszólásán.
Egyszerűen szánalmas ez a gyerek!!!
-Ez nem volt szép!-nézett rám Sierra.
-Igen akkor patkány!!-akadtam ki.
-Ja én a te beszólásodra gondoltam...
-Mivan??-ráncoltam össze szemöldököm mire nevetni kezdett.
Vajon mit tud szeretni ebbe a gyerekbe a legjobb barátnőm??
Unalmas óráim után haza fele indultam épp a kis utcán fordultam be mikor egy ismerős motor vett elég éles kanyart előttem engem majdnem elgázolva.
-Miafasz?-csusszant ki számon ijedtembe.
-Figyelhetnél jobban!-vette le hevesen sisakját Jaden haja pedig lazán arcába omlott.
-Nekem volt elsőbbségem te barom!
-Látom a kressz se megy!-nézett rám öntelten.
-Neked meg méginkább, mondd csak a jogsidat a piacon vásároltad?
-Na a kis visszahúzódó lánykának milyen nagy a szája iskolán kívül!-folytatni akarta a vitát mire én szemforgatva tovább sétáltam.
-Olvasd át a kreszt Hussler!-kiabált szórakozottan utánam én pedig alkalmi süketet játszva sétáltam tovább és próbáltam nem felrobbanni az idegtől!Haza érve még mindig a motoros eset járt az eszembe
-Szia drágám!-ölelt meg anya.
-Szia anya!
-Kicsim holnap siess haza az iskolából vendégeink érkeznek!
-Holnap??
-Igen úgy gondoltam hogy mostmár ideje lenne megismerkedned Josh-al!
-Huha rendben anya!-villantottam egy mosolyt majd szobámba indultam.
Kissé ismerősen csengett ez a Josh név bár fogalmam sem volt hogy honnan!Reggel kicsit később keltem és már egyből megborult a reggeli rutinom, felkaptam egy nagy pulcsit és egy cica nadrágot és sietve suliba indultam barátnőm már rég bent volt én pedig kifulladva rohantam a suli felé, épp sírásba kezdtem volna hogy teljesen elfogok késni mikor megállt mellettem egy motor...Na már csak ez kellett!
-Késésbe vagy Hussler!-hajtott fel sisakját Jaden.
-Na ne mond!
-Elvigyelek stréber?-nevetett.
-Inkább elkések százszor!
-Rendben legyen úgy!-mondta majd elhajtott.
Inkább meghaltam volna minthogy fel üljek Jaden háta mögé a kibaszott motorjára utána pedig azt hallgassam éveken keresztül hogy én felültem mögé!
Miután sikeresen beértem az óra utolsó 5 percére úgy gondoltam már úgyis mindegy ezért nem mentem be, leültem a tesi terem elé és vártam hogy kicsöngessenek.
Szerencsémre szembe jött velem az az ember akit kicsit sem akartam a szemem előtt látni!
-És Madison Hussler sikeresen elkésett!-ingatta meg fejét Jaden.
-Te mindenhol ott vagy?
-Mint látod igen!-kacsintott rám majd tovább is ment hála istennek.Amint kicsöngettek óráról ki özönlött mindenki a teremből barátnőm pedig egyenesen rám ugrott.
-Nem volt meglepő Maddy hogy elkéstél!-nevetett.
-Fogd be!-forgattam meg szemem majd az öltözőkhöz indultunk mert tesi volt a következő óránk.
Miután becsöngettek és a tesi tanár nyomát se láttuk felmentünk a lépcső fordulóba beszélgetni Sierrával.
-Képzeld Jaden reggel fel ajánlotta hogy elhoz a suliba!-mondtam szórakozottan.
-Mivan?-tágult ki barátnőm szeme.-Úristen és miért nem éltél a lehetőséggel te hülye!?
-Szerinted?
-Azért valld be hogy elmennél vele egy körre!-nézett rám vigyorogva a lány.
-Hogy meghaljunk autóbalesetbe?-nevettem.
-Nem a motoron gondoltam...
-Jaj Sierra!
-Tudom én Maddy ne tagadd le!!-vonta meg szemöldökét.
-Soha!
-Csak gondold el az eres ki tetovált kezével ráfogna a nyakadra, a falnak lökne hevesen megcsókolna!-sorolta a lány perverz gondolatait.
-Mikor levenné a pólóját csak attól instant orgazmusom lenne!-tettem karba kezemet és elgondolkoztam rajta hogy nem is lenne olyan nyomorék Jaden Smith ha nem lenne ekkora tuskó!
-Na látod!-kuncogott Sierra.
-Bár nekem barátom van szóval nem mondhatok ilyeneket!!-tereltem a témát.
-Milyen szerelem az ha nem látjátok egymást!-puffogott a lány.
-Maradj már Sierra!Eme beszélgetés abba is maradt mikor meghallottuk hogy megjött a tanár úr.
Épp az utolsó órám következett mikor én még a wc-be sminkeltem becsöngő után öt perccel...
Ahogy kiviharoztam a helyiségből Jadenbe ütköztem.
-Nem látsz a szemedtől??-állt meg velem szembe.
-Bocs...-mondtam szemébe se nézve majd épp menni akartam mikor újból elém állt.-Maradj már távol tőlem Jaden Smith!-förmedtem rá mire mosolyra húzta ajkait.
-Tuti hogy ezt akarod?
-Miafasz van veled?
-Mondjuk nem a folyosón kéne megbeszélni a barátnőddel a kis perverz gondolataidat kislány!-emelte meg mutató ujjával államat hogy szemébe nézzek hisz majdnem két fejjel volt magasabb nálam.
Basszameg ne már hogy hallotta...
-Nemtudom miről beszélsz!
-Már attól instant orgazmusod lenne ha levenném a pólómat!-súgta fülembe az ismerős szavakat.
-Barátom van!-nevettem szemébe.
-Érdekes!
Ezután a kínos beszélgetés után kikerültem a fiút és órára siettem.
-Esküdni mertem volna hogy szűz leszel életed végéig Hussler!-kiabált utánam mire válaszként csak bemutattam neki.
Hát ez kurva kínos volt...
Egész haza fele úton ezen gondolkoztam és imádkoztam hogy ezentúl még véletlen se fussak össze Jadennel!Amint haza értem anyukám izgatottan sürgött forgott a konyhába és már szinte az egész asztal tele volt mindenféle kajákkal!
-Anya?!-tágult ki szemem.
-Jaj szia kicsim menj fel öltözz át gyorsan valami csinosba lassan megérkeznek!
Én csak bólintottam egyet és felmentem a szobámba átöltözni.Erre a kis sárga egybe ruhára esett választásom imádom ezt a darabot!
Homokóra alakomra tökéletesen simul mintha rám szabták volna! Hajamat begöndörítettem és lazán felfogtam sminkemet felújítottam majd lefele indultam a lépcsőn mikor meghallottam egy ismerős hangot...
A konyhába leérve megpillantottam Jadent és apját!
Anya mosolyogva állt mellettük én pedig teljesen lefagyva ott álltam mint egy szoborEZ NEM LEHET IGAZ!!!!!!!
YOU ARE READING
Maradj távol tőlem
Любовные романыA suli rosszfiúja és a suli visszahúzódó lánya akik kimondott ellenségek, vajon a helyzet csak rosszabbodni vagy javulni fog mikor szembesülnek vele hogy mostoha tesók lesznek!?