ამ დროს ჯონგუკი რას აკეთებდა?
ზუსტად არავინ იცოდა. სასტუმროდან ისეთი წამოვიდა საღად არც კი აზროვნებდა საჭეს მიუჯდა და სიჩქარეს მოუმატა აღარაფერი აინტერესებდა. ვერაფერზე ფიქრობდა თავში მხოლოდ ერთი რამ უტრიალებდა როგორ მოექცა თეჰიონი ასე.
არ იცოდა ახლა რა უნდა ექნა მისმა სიყვარულმა ხომ ასე ატკინა. არ უნდოდა დაეჯერებინა რომ მისმა ომეგამ უღალატა მაგრამ ისეთ მდგომარეობაში იყო ვერავინ გაამტყუვნებდა რომ მაშინ სხვანაირად ფიქრი ვერ შეძლო.
ახლა მხოლოდ დალევა უნდოდა იქნებ ალკოჰილს მაინც წაეღო მისი ტკივილი . მანქანა სწრაფად გააჩერა და რომელიღაც ბარში შევიდა არ იცოდა სად იყო მაგრამ მაგას დიდ მნიშვნელობას არც ანიჭებდა მთავარია დაელია და ასეც მოიქცა.
ერთ ჭიქას მეორე მოსდევდა მეორეს მესამე და ასე იცლებოდა ვისკის ბოთდები.
ბარმენმა სცადა რომ როგორმე გაეჩერებინა ზედმეტი დალევისგან რამე რომ არ დამართნოდა მაფრამ ვერაფერი რომ ვერ გააწყო თავი დაანება ალფა კი უკვე ძალიან იყო ნასვამი და ალკოჰოლმა ისე ნამდვილად ვერ იმოქმედა როგორც ჯონს ეგონა. დავიწყების ნაცვლად ყვრლაფერი უფრო მკვეთრად ახსენდებოდა.
მოგონებებმა კი თავისი ქნა ჯუნგოკი მაგიდასთან იჯდა და ბავშვივით ტიროდა. იმ ბავშვივით რომელსაც საყვარელი სათამაშო გაუფუჭეს.
მგონი პირვლად ხდებოდა ვინმეს გამო რომ ღვრიდა ცრემლებს როგორც წერი ის ხდებოდა სხვისი ცრემლების მიზეზი- ბატონო იქნებ საკმარისია უკვე მოდი ტაქსს გამიგიძახებთ (მიმტანი)
-არა რატომ ჯერ კიდევ მინდა დალევა (ჯქ)
- იქნებ .... (მიმტანი)
- არა მეთქი ყრუ ხარ ??! (ჯქ)
- აქ რა ხდება? ... ჯუნგოკ? (ფელიქს)
- მეგობაროოო ( ჯქ)
- კარგით ახლა მე მივხედავ. გმადლობთ ყურადღებისთვის
( ფელიქსი)- აქ რას აკეთებ ?
- შენი აზრით ჯონ. ყველა შენ გეძებს იუნგიმ დამირეკა ვერ გიკავშირდება რა ჯანდაბას აკეთებ ??