Eu ma uit la tata cu ochii plansi plec din camera.Nu puteam sa accept asta.Chiar daca a fost o simpla palma asta inseamna mult pentru mine.Deoarece tata mi-a promis ceva de cand eram mica.
"Îti promit ca nu o sa dau niciodata în tine scumpo"
Deși tata nu era niciodata agresiv.Nici cu mine nici cu Luka.Deoarece tata a avut o copilarie grea.Parintii lui adica bunicii mei au murit dupa 2 ani dupa ce sa nascut tata.El a fost adoptat de niste parintii alcoolici.Îl batea in fiecare zi.Pentru chesti mici sau pentru nici o cauza.Tata de la varsta de 13 ani a fugit de acasa.El nu mai mi-a povestit ce sa intamplat dupa,si cum sa descurcat.
Eu am iesit din camera nervoasa si am plecat de acasa si m-am dus la cel mai apropiat parc pe care il aveam in fața casei.
Stateam si ma uitam la cer,la norii negri si aburii.Dupa cam vro 5 minute aud 2 focuri de armă si niste tipete.Eu tresar iar dupa ma ridic de pe banca pe care stateam si am decis sa merg sa vad ce se intampla.
Ajung acasa si ii vad masina lui Bill...
Fug repede spre usa si o deschid rapid.Il vad pe tata si pe mama într-o balta de sange...
"NUU"
Ma arunc in genuchi langa ei si verific daca mai am o sansa sa fie ei in viata...Dar degeaba...
Ridic capul si il vad pe Bill cu Tom plini de sange cu pistoale in mana.
"CE ATI FACUT?SUNTETI NISTE CRIMINALI!"tip eu plansa toata.
"AVEȚI IDEIE CE ATI FACUT?"
"SUNTETI NISTE MONSTRII"
Bill scoate pistolul spre mine si imi zice:
"Renunță sa mai țipi sau tu o să fi urmatoarea"
Eu tresar si tac.Nu vroiam sa fiu supusă lui Bill.Mi-a omorat parintii.
"Rose!"
Aud din fata mea.Imi ridic capul si il vad pe Luka cum sta nemiscat pe scari.Bill isi intoarce capul spre el.Si dupa isi indreapta pistolul spre el.
"Stai acolo"zice Bill destul de nervos
Dupa Bill isi intoarce capul spre mine si vine spre mine.
Eu vroiam sa fug dar eram nemiscata.Nu puteam face nimic.Doar sa ma uit la ochii întunecați a lui Bill Kaulitz.
"Crezi ca nu stiam ca faci parte dintro grupa de spioni?Crezi ca nu stiam ca vroiai sa te pui in patul meu doar pentru informatii despre mine?Ma crezi asa de prost Rose?Ei bine nu sunt.Dar ca pedeabsa o sa vi cu mine.Iti zic de acuma ca o sa fie greu sa scapi de mine Rose.Acuma esti la mâna mea.Si la fiecare pas gresit esti pedepsita.Asa ca fi jucarie cuminte"îmi zice Bill si la sfarsit zambeste sarcastic dar el nu arata ca vorbea sarcastic.
"Jucarie?"
"Da pentru mine esti o jucarie,acuma hai sus si sa mergem"
El ma ia de incheitura mainii si ma ridica in picioare.
"Nu vin cu tine nicaieri!"țip eu.
Acuma ma simteam libera.Puteam insfarsit sa vorbesc si ma misc.
"Mi-ai omorat parintii pentru ce hă?Crezi că mai vreau sa mai te vad in ochii mei?Ești un criminal si un handicapt!Oameni ca tine trebuie sa moara!"zic eu în timp ce plangeam si urlam la el cu toti nervii pe care ii aveam.
"TACI!"îmi striga Bill in timp ce îsi indreapta pistolul spre mine din nou."Tu chiar vrei să te împușc Rose?Esti prea fragilă"
"Mai bine mor de cat sa stau cu tine!"zic eu in timp ce eram pregatita sa îl bat.
Mi-a omorat parintii pentru ce?Pentru ca sa ma oblige sa fiu jucaria lui.Asta nu se va intampla.Vroiam sa il bat pana sa il omor cum a facut si el la fel cu patintii mei.
Bill lasa pistolul jos si imi zice in timp ce avea o spranceana ridicata.
"Bine daca nu vrei sa mergi cu noi atunci o sa vi cu forța"
Bill ma ia pe sus si ma duce afara din casa.
"LASA-MA JOS!"
El ma pune in porpagaj si ma leaga cu o sfoara.Eu ma zbat si strig dar imediat Bill imi pune scoci la gura.
"Off Rose daca ai intelege si tu odata ca nu poti scapa de mine,ar fi asa usor"
El ia un sprei din buzunar si mil pune la mine in fata.Dupa ochii mei cadeau cat mai usor si cat mai usor...
Sper sa va placa povestea mea si scuze pentru greșeli.
CITEȘTI
I Love You For A Day
ActionRose Holland si familia ei face parte dintr-un grup de spion din Berlin.Rose sa culcat cu acest mafiot Bill Kaulitz pentru gasii niste arme în casa gemenilor Kaulitz.Dar aceasta dat gres si Bill a furato.Pentru el este doar o fata si o foloseste pen...