Noua Misiune

75 5 0
                                    

Hey eu sunt Rose Holland si fac parte dintr-un grup de spion din Berlin.Cea mai secretă grupă din lume.Familia mea este o familie de spion.Tata este cel mai bun dintre noi si iau exemple de la el.Am 23 de ani si am un frate pe nume Luka de 25 de ani.Eu nu am prieteni deoarece sunt un spion si nu pot avea prieteni.Asa zice tata.Ca sa nu am incredere in nimeni.Eu am ochii căprui si părul scurt maroniu.

Era sâmbătă.Era o zi din aia când eu cu fratele meu mergeam prin oras.Ne plimbam printr-un parc.Si dupa am auzit niste focuri de armă dintr-o banca.Am decis să mergem putin mai aproape de banca aia sa vedem ce se intampla.In timp ce ne uitam pe geamul băncii.Am văzut 4 bărbați care aveau arme in mana si vroiau să jefuiască banca.Eu vroiam sa ma bag sa ajut dar nu aveam arme la mine.Asa ca am decis să ne uitam ca prostii.Ei au deschis seiful si au luat câțiva bani de acolo iau pus în saci iar dupa au plecat.

Luka ma tras de mana ca sa nu ne vada si ne-am pus dupa un colt.Ei au intrat în mașinile lor.Fiecare aveau cat o masina.

Ei au intrat în ele si imediat au accelerat si au fugit.Dupa am decis să mergem acasa.Ajungem acasa si mama si tata stăteau seriosi la masa.Deobicei cand faceau asta,asta insemna ca vrea sa ne zică ceva serios sau sa ne dea o misiune.Eu cu Luka ne punem la masa si Luka întreba "Ce sa intamplat?"
-In seara asta trebuie tu Luka sa te dechizezi în barman.Deoarce azi aveti o misiune foarte importantă.Trebuie să puneti ochii pe acest mafiot pe nume Bill Kaulitz.si ne da o poza cu el.Îl cunoașteți?zice tata serios.
-Da l-am văzut azi ca șefuia o bancă cu încă alți 3 bărbați.
-Asa,acei 4 bărbați fac parte din mafia Tokio Hotel.Bill Kaulitz,Tom Kaulitz,Gustav Schafer si Georg Listing.Gemenii Kaulitz o sa meargă în seara asta la un club.Si tu Rose trebuie sa te atașezi de Bill ca sa poata Luka sa ii ofere o băutură unde o sa il înbete foarte tare.Tu trebuie sa dansezi cu el ca la sfarsit sa ii zici daca vrea sa mergi la el si sti tu...

-Stai ce?Eu nu fac asa ceva!spun eu uitanduma nervoasa la tata.
-Rose intelege ca asa poti sa faci cumva sa treci peste acele momente si sa ii zici ca esti obosită.In caz daca nu te descurci o sa ai o casca in ureche ca sa iti dam câteva sfaturi si sa iti zic ce sa faci.Si tu la fel Luka.Si o sa iti pui niste lentile de contact ca sa vedem ce vezi si tu.Si acest inel ca sa auzim totul.si imi da lucrurile alea.
-Esti sigur ca pot face asta?
-Depinde de tine Rose.Dupa te atașezi de el si o sa mergi la el in subsol si o sa ii iei armele care au fost furate de gemenii Kaulitz.Sunt niste arme foarte periculoase.Cine deține asa ceva poate lua multe vieți.Dar trebuie sa fii atenta la fratele lui.Tom Kaulitz.Care locuiește cu el.

Eu oftez si zic:
-Mbine o sa fiu gata in 5 minute.si ma ridic de pe scaun.
Eu ma duc in camera ca sa ma schimb.Imi era frica deoarece nu vroiam sa am o noapte cu un mafiot.Niciodata nu am avut astfel de misiuni.Dar sper sa ma descurc bine ca sa il fac pe tata măndru.Eu imi iau o rochie neagră mulata ca sa intru in personaj si imi pun casca,lentila si inelul.Imi iau niste pantofi cu toc si dupa ma duc la Luka sa vad daca este gata.Dupa mergem la masina si mergem in club.
-Nu am nici un chef de misiunea asta.oftez eu.
-Cum adică Rose?Deobicei erai entuziasmată când aveai misiuni din astea.
-Da dar nu vreau sa am o noapte cu un mafiot amărât cine stie ce îmi face.
-O sa fie ok Rose.
Ajungem la club.Eu intru in personaj si Luka se duce la bar.Acolo erau mulți bărbați.In timp ce il cautam pe Bill aud din casca:
-Rose ma auzi?
-Da te aud.șoptesc eu.
-Asa acum dute si cautal le Bill si prefate ca intri in el din greseala.Luka este pe poziția este pregătit.
Eu ma plimb prin fete care dansau si pana la bărbați drogați.Dupa il vad pe Bill.Eu fac cum mia zis tata.Am intrat în el "din greseala"
-O scuze imi pare rau.zic eu dupa ce m-am trântit de el.
Eu ma duc mai departe de el ca sa nu ma audă și zic.
-Nu miroase a alcool,cum fac?
-Nu stiu intreaba-l daca vrei sa dai un shot cu el.
Eu ma întorc si il intreb fix ce mia zis tata sa fac.
-Hey vrei sa dai un shot cu mine?
El se uita la mine in jos si dupa inapoi la ochi mei si zice.
-Ok de ce nu domnișoara.
Noi mergem acolo si Luka vine la noi si ne zice.

-Un shot pentru acești 2 porumbei?
-Da normal.zice Bill zâmbind dulce.
Eu ma uitam furioasă la Luka dar dupa in secunda 2 mi-am schimbat fata ca trebuia sa fiu in personaj.Luka ne da shot-urile si in timp ce il beam.Luka mia facut cu ochiul insemna ca planul îi perfect.Dupa ce Bill bea shotul se vedea pe fața lui ca praful ala a mers.
-Hai sa dansăm.zic eu in timp ce ma dau jos de pe scaun si il iau de mana pe Bill.Bill de atunci era deja mort dar am zis sa mai ma joc cu el ca sa fiu sigura.

In timp ce dansăm Bill mi-a pus mana pe talie.Ma prefacem ca nu ma deranja chiar dacă imi vinea sa ii rup mana si sa imi dezinfectez rochia de 10 ori.

După Am auzit din casca "asta îi momentul" stiam ce zice din asta.
-Hey nu vrei sa mergem la tine sunt obosită.ii zic eu in timp ce făceam ochii dulci.
-Normal păpușo.el ma ia de mana si ma duce afara din club.Ajungem la o masina rosie un audi A1.
-Dar îi o mica problema.
-Ce problema.ii zic eu mirată.
-Am băut cam mult...
-A nu-i nimic conduc eu.
El imi arunca cheile si ma urc in masina.Mirosea a parfum peste tot.Dar era placut.Mirosea asa de bine parfumul ala.

Sper sa va placa noua mea poveste si scuze pentru greșeli.Va pup

I Love You For A DayUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum