El se uita la mine si eu la el

36 5 0
                                    

Urmatoarea zi cam pe la ora 8 dimineata ma trezeste Bill.

"Alo!Rose!Trezirea!Haide!"

Mi-am pus perna peste capul meu sa nu il mai aud.

"Haide Rose"

Eu imi iau capul de sub perna doar ca sa ma uit la Bill si sa zic "Nu".El ofteaza si vroia sa ma ia de mana care era pe cealalta parte a patului si din greseala cade si cade pe pieptul meu.Corpul lui acuma era lipit de corpul meu.Eu gafai din cauza dureri pentru ca Bill era foarte greau.

El se uita la mine si eu ma uit la el si nu puteam sa nu imi scot ochii de acolo.Parca eram blocata in ochi lui.
El se uita la pieptul meu si dupa la mine si zice.

"Nu stiam ca in patul asta incape doua persoane" zice Bill foarte satisfacut de pozitia lui pe a mea.

Eu il imping de pe mine si ma pun inapoi sa dorm.

"În 10 minute sa fi jos îmbracata"zice Bill nervos si tranteste usa dupa el.

Oftez iar dupa ma ridic din pat si ma duc sa vad ce haine mai am.Nu prea aveam asa de multe haine.M-am imbracat cu niste blugi rupți albastri deschsi largi si o maleta alba.

Dupa ies din camera si ma duc jos.Tom cu Karmen erau pe canapea si se uitau la televizor.Si Lucia punea pe masa niste farfurii cu cartofi brajiti cu carne si salata.Mi se facea apa in gura.Imi era foarte foame.Lucia ma observa si imi zice cu un zambet pe față foart dragut.

"Neata Rose"

"Neata Lucia" zic eu mergand spre masa.

"Îi gata masa!"țipa Lucia.

Eu ma pun pe un scaun si incep sa mananc.Tom,Lucia si Karmen se pun si ei la masa dar Bill nu l-am vazut de loc.Nu vroiam sa intreb de el ca nici nu ma intereseaza.Toata lumea termina de mancat si vine Bill.

"Avem o mica problema"zice Bill ingrijorat cu telefonul in mana.

"Ce sa intamplat?"intreaba Tom

"N-ea sunat Remus si a zis sa ne vedem acuma cu el"

"Acum?"

"Da Tom acum.Deci hai mai repede"

Toti ne ridicam de la masa si Bill imi arunca un pistol.Si fugim spre masini.Bill merge la masina lui si imi tipa mie "Urca" Karmen deja se pune in fata si eu m-am pus in spate.Ei imediat au accelerat si au fugit.

Bill merge cu o viteza foarte mare dar nu prea ma deranjam ca eram obisnuita.Ajungem in padure si Bill imi zice "Mai sti planul Rose da?"

"Da"

El opreste masina si imi zice Bill:

"Coboara"

Eu cobor si incerc sa imi dau seama pe unde sa o iau.Vad o duba alba si incerc sa ma apropii de ea ca auzeam niste oameni vorbind.

-Ba tu unde ai pus armele?
-Uitate in coltul ala in duba
-Gata le-am gasit!
-Uite vin si prostii aia
-Șefu,au venit!

Tom si Bill ies din masina si merg spre ei.Un om cu parul negru cret imbracat la costum.
-Doamne ce ma bucur sa va vad gemenii Kaulitz.
-Da sa o vezi pe ma-
-Tom taci!Da si noi Remus.Ne bucuram sa te revedem din nou.

Incerc sa ma gandesc la un plan mai bun.Vroiam sa ma apropii si mai tare de ei.Acolo erau 2 oameni si Remus.Un baiat pleaca pana la duba.Era momentul.Merg la el si ii intorc capul si el ramane inconstient pe jos.Il tarasc si il ascund intrun tufis.Celalat baiat se duce si el deorece nu la mai vazut pe baiatul ala.Fac aceiasi modalitate ca la celalalt baiat.

"Nu stiu de tine Bill dar nu pierd eu asa usor.Trageti!"striga Remus.

Se auzeau doar greierii atunci.Cred ca planul lui era sa fie 2 contra 2 cu baietii lui Remus si Tom cu Bill.

El ramane suprins.Se uita in stanga si in dreapta si nu ii vede pe baietii aia.

"Cred ca ai pierdut deja Remus"zice Bill zambind usor cu o spranceana ridicata.

Atunci merg la el si iau pistolul si il pun la el in tampla in timp ce il tineam de gat sa nu plece.Remus tremura in mainile mele.Chiar asa de frica ii era de mine?

"Vai Remus ce tremuri.Care isi ultimile tale cuvinte?"

El respira nervos si zice.

"Eu v-am zis ca nu pierd niciodata"

Atunci el imi face piedica si cad pe jos.Acuma vedeam vrunzele uscate pe covorul rosu de pamant.Incerc sa ma ridic si vad pe Remus cu un pistol in mana indreptat spre mine.

"Daca nu plecati de aici o sa impusc naibii pe curva asta!!"

Pistolul meu era la cativa cm de mana mea.Incerc sa il iau dar Remus imi da ca piciorul in burta mea.Eu gafai de durere.

"Daca o mai atingi odata iti rup capul!"striga Bill.

"Pe bune?"a ezitat Remus.

El a dat de 2 ori mai tare in burta mea si am gafait din nou.Dupa aud 2 focuri de arma in acelasi timp.Tom ma ridica de pe jos.

"Nu pot fugii!"țip eu

Tom ofteaza si ma ia pe sus.Corpul meu acuma era stancit din cauza lui Remus.Tom ma pune in bancheta din spate in masina lui Bill.Bill intra repede in masina la fel si Tom.

"Rose esti bine?"intreaba Bill ingrijorat.

"Aha"zic eu cu ultima mea putere

Eu ma las pe pancheta din spate si ma uit la burta mea.Remus mi-a facut niste vanatai urioase pe corpul meu...

Ajungem insfasit acasa.Bill iese repede din masina si imi deschide usa si ma ia ca pe mireasa si ma duce in casa.El urca scarile cu mine si ma duce in camera mea.Cand a urcat scarile i-am zis.

"De aici ma descurs singura"

"Nu,Nu te las singura"

El deschide usa si ma pune in pat.El imi da putin bluza jos ca sa se uita la burta mea"Auu"zice Bill in timp ce il durea pe el doar sa vada cum am eu abdomenul plin de vanatai.

"Lucia adu niste gheata te rog!"striga Bill din nou ingrijorat pentru mine.

Nu intelegeam de ce ii asa de grijului cu mine.Cred ca nu mai are alt spion ca mine sa il ajute in misiunile lui.

"Bill sunt ok sunt doar niste vanatai"

"Doar niste vanatai?Tu nu vezi ce ai aicea?Lucia mai repede"

Eram prea extenuata sa mai zic ceva.L-am lasat pe Bill sa faca orice din mine.Ca nu ma interesa.Lucia vine grabita cu o punga de gheata in mana.

"Poftim"zice Luica in timp ce ii da gheata.

El pune usor gheata rece pe corpul meu fragil si ma maseaza usor.

"Mai vrei ceva?"intreaba Lucia uitanduse si ea ingrijorata.

"Nu mersi poti sa pleci si inchide si usa dupa tine"zice Bill.

Lucia pleaca si face cum ia zis Bill.Acuma era liniste in camera.In timp ce punea gheata pe vanataile mele ma durea foarte tare fiecare atingere.

"Au"zic eu obosita.

"Scuze dar nu am cum sa fac altfel"

El ma sta cu gheata aia pe abdomenul meu cam vro 2 minute si dupa imi zice.

"Deocamdata stai asa din pacate"

"Nui nimic am avut rani si mai grave"zic eu zambind incercand sa il fac pe Bill sa nu mai fie asa ingrijorat pentru mine deoarece ma simteam ciudat.

El se pune pe marginea patului si se uita in jos.

"Auzi pot sa te intreb ceva?"intreb eu.

Sper sa va placa povestea mea si scuze pentru greșeli.






I Love You For A DayUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum