Totul sa intamplat prea repede

33 4 0
                                    

Eu îmi întorc capul și îl văd pe Tom cu o față destul de agresivă.Tresar puțin și mă bâlbâi zicând "A-A..S-sunt prietena lui...Bill" Tom își da ochii peste cap îmi lasa încheietura si zice "Aoleu nu iară" zice Tom oftând "Ce sa intamplat?"chiar nu stiu de ce am întrebat asta dar eram curioasă"Iar Bill a,adus fete in casa care nici macar nu le stie numele"zice Tom in timp ce se pune pe canapea.
-Adică el aduce fete doar ca se fut@ cu ele?zici eu cu ton mai ridicat.

"Uneori nu uneori da"zice Bill care se îndrepta spre mine si ma ia de barbie "Și chiar dacă nu ași fi beat te-aș lua la mine acasa"eu iau un sec de frica.Nu stiam ce sa fac."Ă-ă-ă eu cred ca a-ar trebuii sa plec"zic eu bâlbâinduma si ma întorc ca sa plec."NU"aud din spatele meu.Bill ma ia de mana strâns și corpul si pieptul meu se atinge de pieptul si abdomenul lui fierbinte.

"Tu nu o sa pleci de aici"zice Bill uitanduse obsedat la mine.

Inima imi bătea de 100 de ori mai tare.Cum o sa scap de aici?Simteam ca m-am dus.Nu mai putea sa ma ajute nimeni.

Misiunea deje poate fi spusă ca îi eșuată.

"De ce,îți bate inima așa de tare?Chiar așa de rău sunt?"zice Bill cu o sprânceană ridicată.

Cuvintele lui m-au atins usor pe inima.Parea acum mult mai grijulii si inainte mult mai agresiv si obseziv.

"Am Bill lasă-mă să plec am facut o greseala sa vin aici"zic eu uitanduma speriată la Bill,crezând că o sa mă țină în lanțuri într-o cameră întunecată pentru toată viața mea si o sa ma violeze atunci când are el chef.

El își schimbă fata complet,deja stiam ce va urma.

"Ai facut greseala sa vi aici?Tu ai vrut sa vi aici si acuma vrei sa pleci si sa te mandresti ca te-ai culcat cu cel mai frumos mafiot Bill Kaulitz?Nici macar nu iti stiu numele dar se vede ce comportament ai!Pleaca daca vrei dar iti zic de acum ca nu scapi de mine asa usor."imi zice Bill cu un ton mai ridicat si ma împinge spre usa.

Nu mai stau pe gânduri și deschid usa si plec."Insfarsit am scapat de acolo"am zis eu in minte mea.

Fugeam oriunde doar sa scap de acolo.Totul sa intamplat prea repede.

Nu stiam pe unde merg.Imi era frig si eram doar intro rochie scurta.Ajung in oras si de acolo am stiut unde sa merg.Ajung acasa,usa era descuiata.Intru acolo in living nu era nimeni urc scarile si ma duc in camera lui fratele meu.

El dormea.Mam dus sa il trezesc.

-Ba putuare obosita.strig eu la el si il imping.

El tresare si se uita la mine obosit.

-Tu cum naiba esti aici?

-Mam teleportat.zic eu sarcastica.Tata unde ii?

-Nu stiu doarme cred...Acuma lasama sa dorm...si se intorce intro parte si se pune inapoi la somn.

Nu intelegeam ce se intampla.Omul ala era sa ma violeze si familia mea care vedea,auzea ce se întâmplă le dureau in cur de mine.

Intru in camera lui tata si el dormea.Ma eneva foarte tare.Adica eh stau sa il suport pe mafiotul ala si tata sta bine mersi in pat fara nici o grija.

-Tata!tip eu la el.

Tata tresare si se uita la mine dupa isi freaca ochii si vine la mine si ma ia in brate.Eu il imping deoarece nu vroiam sa ma atinga.Da,îi tatăl meu dar vad ca ii pasa asa de mult de mine.

-Rose?Ce ai?ma intreba tata mirat.

-Ce am?Nu asi avea nimic daca tiar pasa putin de mine.țip eu la tata.

-Rose ce am facut?

-Mai lasat balta cand omul ala era sa ma violeze.Si tu nici macar nu vrut sa vi dupa mine sa ma ajuti ca orice tata.Daca omul ala chiar ma viola si nu era nimeni langa mine ca faceai tata?zic eu in timp ce lacrimile mele se curg pe obraji mei.Nu faceai nimic nu?

Mana lui tata face contact cu fața mea.Niciodata nu a mai dat in mine.Niciodata nu a vrut sa ma bata.Dar detata asta sia lasat toata forta din mana lui si sa ma pocneasca pe față.

Eu ma uit la el cu lacrimi in ochi si obrajul rosu si nu il mai recunosteam.El nu era tata.Tata nu da in mine.Dar asta asi vrea eu sa cred...

Sper sa va placa povestea mea si scuze pentru greșeli.

I Love You For A DayUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum