3-

751 137 95
                                    

Başlayalım bakalımmm

Oy vermiyosunuz ama😠😠
O kadar okunma var oy yok
OY VERİN (valla yazmam ha)

Jisung

Film biteli yarım saati geçmişti. Minho hyungu evine uğurlayıp odayı topladım ardından yatağıma geçtim, kısa bir sürede uyuya kalmıştım.

Sabah olmuştu ve ben alarm sesi yerine canım arkadaşım olan yeonjun uyandırmıştı.
Sabahın köründe telefondan ne söyliyecekse.

"Ne var amına koyayim ya ne alarm gibi SABAHIN 7'SİNDE?!"

Gülme sesi yükselmişti. Yükselmek değil anırıyordu sanırım.

"Neyse. Lan dün sana minho gelmiş?!?!?!?"

Of gine mi bu konu.

"Evet. Ne oldu ki?"

"FARKINDA DEĞİLSİN SANIRIM DÜNYANIN EN İYİ VE EN ZENGİN MOTORCUSUNDAN BAHSEDİYORUZ?"

Oflayıp konuşmaya başladım.

"Ya siz seungmin ile beyinsiz misiniz"

"Ne alaka lan"

"Ya nolcak Minho,Minho,Minho Minhonuz batsın. Köpekler zaten hiç sevmedim adamı yarışı yapar geçerim."

"nE olm bize beyinsiz diyene bak amq"

"Neyse. Ben kapatıyorum sabah sabah zaten uykumun içine ettin görüşürüz yarın."

"Görüşürüz"

Yataktan kalkmadan önce 5 dakikalık Yeonjun'a sövme seansı geçirdikten sonra sonunda kalkmıştım.

Gündelik işlerimi halledip giyindim ardından mutfağa adımladım.

"LAN BU DOLABA NOLMUŞ AMQ"

Buzdolabına baktığımda kriz geçircektim. Hiç bir şey yoktu. Asıl kötü haber kartımda parada yoktu.
Mecbur markete gidecektim.

Anahtarımı alıp ayakkabımı giydikten sonra gördüğüm ilk süpermarkete girdim.

Önemli yiyecekleri aldıktan sonra abur cubur almak için kasanın arkasındaki reyona gittim.
Gitmez olaydım. Minho hyung ne alaka?

Beni fark etmemesi için elimden geleni yapsamda maalesef başarısız olmuştum.

"Ah günaydın jisung. Nasılsın?"

Mecbur cevap vermek zorundaydım. Hepsi yeonjun piçinin suçu.

"Günaydın, iyiyim sen nasılsın hyung?"

"İyiyim bende."

Arkadan gelen "Minho bi gelsene!" Sesi ile bana görüşürüz diyip gitmişti. Kurtuldum!!

Kasaya geçip aldıklarımın parasını ödedim.
Fişi elime ilk aldığımda düşüp bayılacaktım.
Her şey çok pahalı.

Eve vardığımda poşetleri hemen mutfağa bırakıp kapıdaki anahtarı aldım. Ellerim acıyordu. Ne almışım ki bu kadar?

Bütün yiyecekleri yerleştirip sonunda kahvaltı etmiştim.

Salonda oturmuş yeni çıkan diziyi izliyordum. Ama maalesef ki o susmayan telefon yine çalmıştı. Bu sefer ki Felix'ti yine Minho hyung konusu geçerse yemin ederim telefonu yüzüne kapatırım.

"Efendim lix?"

"Nasılsın jissie~"

Ah..jissie en sevdiğim lakap.

"İyiyim sen nasılsın."

"İyiyim bende. Yeni motor aldım,Beraber sürmeye ne dersin?"

Ne motormu dedi o?!

"Olur derim. Nerde buluşalım."

Felix konumu atıcağını söyleyip kapatmıştı. Bende hazırlanmaya başlamıştım.

Hazırlanmaya başlıyalı yarım saati geçicekti aslında hazırdım ama en sevdiğim bel zincirim kayıptı. Onu takmadan şurdan şuraya gitmem.

Hala arıyordum. Ta ki Felix arayaran kadar.

"Nerdesin?"

Zincirimin kayıp olduğunu söylemiştim. Tabii ki de azar yemiştim neymiş bi zincir için onu bekletmişim. Tıch.

ZİNCİRİ BULDUM!!!!

O kadar sevinmiştim ki artık bağıracaktım.
Neyse felix ağaç oldu kesin. Fazla bekletmeyeyim.

Kombin;

Kombinimi iyice gözden geçirdikten sonra çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kombinimi iyice gözden geçirdikten sonra çıktım.





Şimdiiiii
Bugün başka yb gelirmi bilmiyorum canım hocalarım baya bi ödev verdiler

Bu akşam yazabilirsem çok fazla yazıcam

Diğer bölümde minsung çok güzel olucak PUHAHAHAHHAHAAH

Bu hikayeye smut olur mu?
Yoksa direk olmuş gibi mi yapsam???

Yorum yazın valla yb gelmez

+16 oy
+7 yorum

Bye

Driving race|•minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin