6-

736 114 258
                                    

"Ne oldu yarışı iptal etmişsin? Korktun mu yoksa?"

Ben Bunu dedikten sonra o küçük bir nefes verdi.

"Hayır sadece...yarışı yatak odanda yapmayı teklif edecektim."

Ne?! Ne diyor bu?

"İleri gidiyorsun"

Kıkırdadı.

"Benim yarışım, benim kurallarım"

Telefon suratıma kapandı ve kapı zili çaldı. Açmaya gittim ve gelen kişi Minho hyung'du

Kapıyı açtım.

"Korkmadım, ama sana gerçekleri göstermeye geldim"

Kapıyı yüzüne kapatıcaktım ki geri itti,
Tanrım ben neye bulaştım böyle.

Kapıyı üstüme  ittiğinde geriye doğru sendelemiştim. Ardından kapı kapanmıştı.

Ha siktir.

Yanıma yaklaşmaya başladıkça geri gidiyordum.
Ağlıcam gerçekten şimdi.

"Ama nereye kaçıyorsun yaa, korkmuşum senin dediğine göre hahhaha"

Dediklerine sinir oluyordum. Yalnız hâlâ gelmeye devam ediyordu.

Sanırım sıçış vaktim gelmişti. Çünkü sırtım duvarla birleşmişti.

Aşırı yakınımdaydı. Bundan rahatsız olmaya başlamam gerekiyordu ama hoşuma gitmişti, nefesinin yüzüme gelmesi hoştu.

Burnunu boynuma getirip derince kokladı. Noluyor yah.

"N-ne yapıcaksın bana?"

'Hmm' diye bir ses çıkardı. Boynuma iyice yerleşiyordu. Yaklaştıkça dudakları daha çok boynuma geliyordu.

Sıcak basmaya başlamıştı. Garip bir şeyler vardı. Hayır hayır hayır. Azmadım dimi?

Minho
Jisung'u bilerek evime çağırmıştım. Evet onu seviyordum. Onu elde etmek..
Düşünemeyeceğim kadar güzel bir his.

Evime geldiğinde içecek bir şeyler hazırlamak için mutfağa gitmiştim. Limonatasının içine azdırıcı koymuştum. Çok akıllıyım biliyorum.

Felixin motorunu ben ayarlamamıştım. Ama aslında iyi olmuştu. Onun evinde. Onun yatağında. Benimle.

Jisungun geç azıcağını tahmin etmiştim çünkü yarış için herkesin kendi dosyası vardı içinde ise gerekli gereksiz bütün bilgileri yazıyordu. Çabuk etkilenmeyeceğini sağlık bilgilerinden öğrenmiştim. Haklıda çıkmıştım.

Jisung evimden çıktığında arkasından bende çıkmıştım. Arkadaşı Felix'in evinin yanına bile gitmiştim, jisung kendi evine giderkende farklı bir yoldan gitmiştim.

Her şey planlıydı.

Şu an çok güzel ilerliyordu. Çünkü jisung ilaç yüzünden azdığı için bana karşı koyamıyordu.






Benden yb fln beklemeyin gelceği zaman smut olcak çünkü eehheh

Kimseden yardım almadım ama 😭😭
Olmadi ztn

Oy siniri;52
Yorum siniri;29

Hadi bb

Driving race|•minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin