Slmslmslmslm
Türkçe klavue cok zor amk
Neyse oy ve yorum plsJisung
Uyandığımda beyaz bir odadaydım. Gözlerimi açık tutmak oldukça zordu fakat açtığımda yanımda duran Felix'i gördüm. Kolumda serum vardı. Gözlerimi açmış olduğumu görmüş olsa ki "Açtı" diye bağırdı. Ayak sesleri duydum. Etrafa baktığımda bir kaç doktor, yanımda Felix haricinde Minho hyung ve Seungmin vardı.
Doktor konuştu;
"Jisung, uyanmışsın. Kendini iyi hissediyor musun?"Hayır.
"Evet. Fakat sağ kolum biraz ağrıyor.""Küçük bir sıyrık ama ne olur ne olmaz alçıda. Bu hafta kendini fazla yormamanı istiyorum. Serumun bitince çıkabilirsin. Geçmiş olsun."
Doktor çıkmıştı. Tek isteğim motorumun çok hasar almamasıydı.
"Felix?"
"Efendim sungie"
"Motoruma bir şey oldumu?"
Felix biraz baktı bana, ve diğerlerine. Açıkçası korkmuştum kötü durumda olduğundan eminim.
"Çok önemli hasarları yok ama kısa süre kullanamıyacaksın."
Of. Neden böyle bir yarışa girdiğimi sorguluyorum. Aptal kafam.
"Tamam. Serum ne zaman biter?"
Minho hyung konuşmaya başladı;
"Yarım saate biter. Sorun olmazsa seni evime davet etmek isterim."
Hmmm.. Olabilir, o baksın bana. Onun yarışı onun kuralları. Kendimden bezdiricem.
"Olurr."
İstediğime Seungmin ve Felix beraber şaşırmıştı. Bende şaşırmıştım hahaha
(Oy ver lan trrek)
Serum bitmesine azıcık kalmıştı. Felix ve seungmin gitmişlerdi, biz Minho hyung ile yalnız başımıza oturuyorduk. İkimizde telefona bakıyorduk fakat arada bi bana baktığını görüyordum.
Serumumun bittiğini gördüğümde hemen Minho hyung'a söyledim.
Ardından doktor çağırıp kolumdaki iğneyi çıkartıp yara bandı takmıştı. Minho hyung danışmaya inmiş çıkış işlemlerini hallediyordu.
Çıktığımızda hyung bir arabaya doğru ilerliyordu, arkasından gittim arabaya bindi bende bindim ve çalıştırdı.
"Hyung araba senin mi?"
"Evet. Beğendin mi?"
Evet bence güzeldi yani
"Evet beğendim. Daha önce görmemiştim."
Kısaca kıkırdadı.
"Sana bir gün arabalarımı ve motorlarımı gösteririm"
"Tamamm."
Aradan 20 dakika geçmişti. Çoktan gelmemiz gerekirdi fakat her sorduğumda az kaldı diyordu.
"Hyung neden bu kadar uzun sürdü? Nereye gidiyoruz?"
"Eve gidiyoruz jisung."
Vay amına koyayım
NeyseHastanede o kadar uyumama rağmen uykum gelmişti. Arabadaki sallantı hoşuma gitmişti. Arkama yaslandım, gözlerimi kapattığımda uyumuştum.
Minho
Jisung'u dağ evime götürüyordum.
Ben yapmıştım, ben telafi etmeliydim.Arabayı sürerken yanımda jisung sürekli olarak sorular soruyordu. Sıkıldığı belliydi ki uyumuştu.
Aradan yarım saat gibi bir süre geçmişti ve en sonunda gelmiştik. Jisung'u uyandırmaya çalışmıştım. Uyanmadığında arabanın kapısını açıp kucağıma aldım.
Jisung kucağımdayken daire kapısını da açtım ve merdivenlerden çıkıp yatak odama yatırdım. O uyurken yemek yapıcaktım. Aşağıya indim, mutfağa girip istediğim malzemeleri alıcaktım.
Pirinci haşladım. Somonları kestim.
Gimbap yapıyordum yanınada ramen.
Yemekleri yapmıştım.
Arkamdan ayak sesleri geliyordu.
Arkadassaklar size bir soru sorucam o yüzden erkenden bölümü atıyım dedim kıymetimi bilin.
Fic mpreg olsun mu?
Bilemedim sizlere soruyim dedimm
HEMEN CEVAP VERİN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Driving race|•minsung
Fanfiction"Ne oldu yarışı iptal etmişsin? Korktun mu yoksa?" "Hayır sadece...yarışı yatak odanda yapmayı teklif edecektim."