Pov Jungkook
Stăteam și ne uitam la televizor până s-a auzit soneria,cu siguranță este pizza.
-"A venit pizza!" spune Namjoon și se duce la ușă,dar nu cred că e pizza cred că e alt cineva,pentru că a rămas împietrit."J·jungkook!"spune cu vocea tremurată și mă duc să văd ce se întâmplă.
-"Daddy!"spune persona pe care o urăsc și sare la mine in brațe, dar o împing imediat.
-"CE CAUȚI AICI?"strig deja nervos,dar stim pe cineva în dreapta mea care îmi strânge mâna.
-"Daddy nu îți era dor de mine?"spune ea.
-"Nu Rose!Nu-mi era!"spun încă nervos,dar puțin mai liniștit din cauza mâinii lui Tae.
(Sa știți că nu am nimic cu rose, doar nu știam ce nume sa pun)
-"Dar cine e si asta de lângă tine?"spune scârbită arătând spre tae.
-"Ce te interesează pe tine cine sunt eu,ha?"spun Tae arogant și eu rânjesc puțin."Ce nu mai ai glas?"
-"Asta e noua ta curva?"spune fata.
-"Singura curva de aici ești tu fetița!Cred că ai și certificat de curva!"spune el arogant.
-"Asta e băiatul nostru!"spune Jimin și Jin în șoaptă in același timp.
-"Aoleu nu mai prosti aici!"spune fata.
-"Acum poți să îmi lași iubitul in paca și să faci pași afara?Parfumul tau e deranjant, la-i cumparat din banii pe care i-a luat de la produs?"spune Tae și toți rămânem uimiti la partea cu iubitul.
-"Te doare capul cu tine ce deștept ești tu! Jungkook nu cred că asta te poate satisface cum o pot face eu,dar poți să vii la mine când te plictisești!"spune ea și eu,iar mă enervez puțin.
-"Din contra el mă excită,doar daca mă uit la el, la tine nu se excita nici dracu!"spun eu enervat.
-"Hai pa că m-ați enervat proștilor!"spune ea și pleacă spre ușă.
-"NU MAI STA ASA ARCUITA ,SA NU TE RUPI!"striga Taehung după ea și rade,după suna iar soneria,dar era doar pizza de data asta.
-"Acum a ieșit diva din Tae!"spune Namjoon.
-"Eu mereu sunt o diva!"spune și îi dă parul lung imaginar peste umăr.
-"Haideți divelor să mâncăm!"spune Yoongi.
"M-am hotărât mâine ii spun că-l plac!"
_______________________________________
Sper că va place!
Îmi pare rau că am postat cam greu doar că am avut un test foarte greu la engleza plus,că nu prea mă simt bine!
CITEȘTI
{Lovers or Brothers} Taekook
RomanceCitește și vei afla ce se va întâmpla în această carte!!!