Pov Jungkook
Tae,Jimin și Jin sunt plecați la mall,iar eu,Yoongi și Namjoon ne jucam jocuri video acasa la Yoonmin. Hoseok a spus că nu poate sa vina pentru că are treabă.
-"Oare cat întârzie băieți?"întreb eu.
-"Mult și bine!"spune Namjoon.
-"Noi deja ne-am obișnuit,acum trebuie sa te înveți și tu!O zi nu să-l vezi pe Taehyung daca se duce la mall cu Jimin și Jin."spune Yoongi.
-"pff..."oftez eu.
-"Dar ce se întâmplă între tine și Tae,sunteți împreună?"întreabă Namjoon.
-"Nu, el sigur nu mă place și mă vede doar un frate sau un prietene cu care vorbește de 5 luni zilnic!"spun eu uitandu-mă la joc,dar în același timp
-"Cum adică un frate sau un prieten cu care vorbește de 5 ani?"întreabă Yoongi.
-"Pai eu cu Tae vorbim pe Instagram de acum 5 luni,iar săptămâna asta tatăl meu și mama lui ne-au spus că sunt împreună,iar acum el și mama lui locuiesc cu noi în casa."spun eu și termin și jocul.
-"A n-am știut!Dar tu îl placi?"întreabă Namjoon și eu mă înroșesc.
-"Pai da îl plac,dar el pe mine nu cred"spun eu.
-"Ba da frate!Te place se vede de la o posta că va place-ti reciproc!"spun Yoongi.
-"Eu zic să îi spui și s-a nu îl pierzi!"spune Namjoon.
-"O să-i spun, dar și tu să reușești să te cuplezi cu Jin!"spun eu rânjind.
-"Săptămână asta m-am gândit să-i pregătesc o surpriză și să-i spun daca vrea sa fie iubitul meu."spun Namjoon mândru.
-"Ooooo"spun eu și Yoongi zambind.
-"Eu cu Jimin luna asta împlinim 2 ani deci mă gândeam să îi pregătesc o surpriză."spune Yoongi.
-"Bravo bravo!"spune Namjoon.
-"O să-i spun și eu lui Tae ,dar mai aștept macar o săptămână."spun eu .
-"Bine,acum haideți să ne jucăm până vin băieți la shopping!"spune Yoongi.
-"Haideți!Și când vin eu comandam ceva sa mănâncan!"spun eu.
-"Bine mâncare chinezeasca vreau!"spune Namjoon.
-"Eu vreau pizza!"spun eu.
-"Vedem, acum hai sa ne jucam!"spun Yoongi.
_____________________________________
Sper sa va placa!
Îmi pare rau că nu am postat ieri,dar nu am avut timp!
CITEȘTI
{Lovers or Brothers} Taekook
RomanceCitește și vei afla ce se va întâmpla în această carte!!!