Pov autor
Au trecut 2 săptămâni de când băieți au început școala și totul mergea bine ,de fapt era o fufa care îl cam enerva pe Taehyung, mai exact colega cu care a fost mutat Jungkook in banca.
-"Fufa aia,iar a pus poza la story cu Jungkook!"ii spune Taehyung lui Jimin.
-"Am 2 variante, prima o batem sau a doua vorbești cu Jungkook!"spune Jimin.
-"Aleg prima varianta!"spune Tae.
-"Nu, chiar daca mi-ar place mai bine vorbești cu Jungkook!"spune Jimin.
-"Mbine, dar acum dă-mi tema la mate că mi-a fost lene sa o fac!"spun Taehyung și Jimin ii da caietul.
Orele s-au terminat,iar Taehyung și Jungkook eu plecat spre casa împreună tinandu-se de mana.
-"Și ce vrei sa face in seara așa iubire?"întreba Jungkook.
-"Vreau sa vorbim despre ceva, așa că mai bine hai in parc!"spune Taehyung serios,asta facandu-l pe Jungkook sa se îngrijoreze.
-"Ce s-a întâmplat Iubire?"întreabă Kook când se așează pe o banca.
-"Pai e vorba de fufa aia care sa sta cu țin din banca!"spune Taehyung țipând ușor bosumflat.
-"Cineva e gelos?"chicotește Jungkook.
-"Și daca sunt ce, de ce face poze mereu cu tine și le postează pe Instagram?"spune Taehyung,iar Kook îl ia în brațe.
-"Doar pe tine te iubesc,iubire și să știi că o să îi spun doamne să mă mute de lângă ea ,oricum pute!"spune Jungkook.
-"Și eu te iubesc, dar dacă nu puțea nu te mai mutai?Sau cum?"spune Taehyung.
-"Ba da iubire!Așa că acum că am rezolvat hai sa mergeam sa mâncăm ceva că îmi e foame!"spune Jungkook și îl ia pe Tae de mana mergând spre un restaurant micuț.
Când au intrat în restaurant,au exact de cine nu voiau, mai exact de colege de banca a lui Jungkook.
-"Buna Jungkook!"spune fata și vine lângă ei,dar Jungkook ea face că nu o aude.
-"Ce vrei fu-Mina?"întreba Taehyung,deoarece fata nu mai pleca.
-"Sa stau cu Jungkook la masa!"spune fata.
-"Nu se poate!"spune Jungkook.
-"De ce?"spune Mina.
-"Fiindcă stau cu cineva important pentru mine la masa!"spune Jungkook.
-"Dar asta e un gay!"spune fata.
-"Macar nu sunt așa spart că tine!Așa că dai cu praf de mers mai repede!
"spune Taehyung(Daca nu înțelegeți la ce mă refer prin sparta ,adică au f*tut-o toți)
-"Jungkook,auzi cum vorbește așa cu mine?"spune fata și vrea sa-l atingă ,dat ii da peste mana.
-"Nu auzi sa te cari, și vezi cum vorbești cu Taehyung!"spune Jungkook apăsat și fata pleacă.
-"Îmi place de tine că îmi iei apărarea!"spune Taehyung și chicotesc amândoi
______________________________________
Sper că va place!
Postez cam greu în ultima perioada,dar nu am insipartie!
CITEȘTI
{Lovers or Brothers} Taekook
RomanceCitește și vei afla ce se va întâmpla în această carte!!!