Pov Jungkook
Abia am ajuns acasă după o zi de shopping cu Tae,o zi in care am fost la aproape toate magazinele din oraș și orașul chiar nu e mic.Ma mir că mai am picioare și maini.Picioare din cauza plimbatului dintr-un magazin in altul,iar mâini din cauza lungilor
Alde tata urmează să ajungă acasă,chiar daca nu prea vreau pentru că trebuie sa ne ascundem relația.Imi e puțin frica sa nu ne distanțăm,dar o să mă chinui sa nu se întâmple asta,iar cand o sa ii facă camera lui Tae și va trebui sa dormim separat o să mă furișez la el în pat.
-"Am vorbit cu mama!"spune Tae când intră în cameră.
-"Și ce a spus?"întreb eu si el se pune in pat langa mine.
-"Au zis că vor ajunge intr-o ora și că o să oprească că un restaurant sa ia mâncare pentru cina."spune el stand cu capul pe pieptul meu.
-"Nu vreau sa vina acasă!"spun eu bosumflat.
-"De ce iepuraș?"întreabă el.
-Pai va trebui sa ne ascundem și nu vreau,iubire."spun eu și el imi da un pupic pe nas.
-"O sa fie bine iepuraș,o sa vezi!"spune el și mă liniștește puțin.
-"Bine ,sper că o să ne înțeleagă când o să le spunem!"spun eu și el mă ia în brațe.
-"Și eu,dar nu o sa renunț la tine chiar daca mama sau tatăl tău nu este de acord!"spun el.
-"Eu trebuia să spun replica asta iubire ca să par protectiv.Dar nici eu nu voi renunța la tine și chiar daca alde tata nu vor de acord sau daca tu nu mă vei vrea mă voi tine după tine,până o sa îmi spui că nu mă mai vrei ,dar nici atunci nu o să mă opresc!"spun eu hotărât.
-"Bine,iepure protectiv!'spune și rade,dar îl opresc cu buzele mele.
_______________________________________
Sper că va place aceasta carte!
Si ce mai faceți?Cum mai e viața voastră ?
Doamneeee ador poza asta, Tae arată că o prăjiturică pufoasa in ea.
CITEȘTI
{Lovers or Brothers} Taekook
RomanceCitește și vei afla ce se va întâmpla în această carte!!!