Keşke bu rüya hiç bitmese.......

56 18 5
                                    

Aylanın bana "İnşallah beni seçer" cümlesinden sonra bir garip oldum. Sanki mideme bir ağrı girdi. Hayır bu kıskançlık değildi. Bir anda çok korkdum. Korku içinde kendi-kendime "Peki beni seçerse nolucak? Aylanın bana karşı bakışı değişirmi acaba?. Arkadaşımla Alp arasında kalmakdan korkdum bir anda. Alp ayağa kalkıb bana yaklaşdı ve eliyle beni işaret ederek " İşte bu kız olucak." Bir anda ellerim ve ayaklarım titremeye başladı. Sanki korkduğum şey başıma geldi. Olamazdı... Kötü bir rüya olsaydı keşke..Deniz hanım bana bakıb "Peki o zaman seni kırıcak halim yok bu bir kere olur ve bir daha olmaz umarım. Bir dahakine isteklerinizi daha önceden belirleseniz daha iyi olur. Ayla sende çekim zamanı her şey için bana açıklama yapıcaksın yani işin ikiye katlandı. Aynur hanım size gelirsek eğer çekimlerim iyi çıkmazsa ve eöer beni mahçub edersen bu defa seni benim elimden hiç kimse alamaz ve sen işden kovulursun. Bir keleme dahi fazla bir sey istemiyorum. Her kes işinin başına. Çıka bilirsiniz. Alp sende". Ben Aylanın yüzüne bakıb onun bana karşı nefretini görmekden korkuyordum. Ama Ayla beni kolumdan tutub bir kenara çekti ve " Kızım ne güzel oldu bak görüyomusun. Belki senin de bahtın açılır. Asistan olmakdan kurtulursun. Ama buna dikkat et!! Çok çapkın birisine benziyor". İçime bir rahatlık girdi. Aylanın bana karşı bakışı değişmemişti. Herşey yolunda gidiyodu.

Biz çekim için hemen çabuk çıktık. Ben yol boyu Alpın yaptıklarını kafamda analiz ediyordum. Onun bana karşı böyle davranması bir gönül hevesiydimi yoksa Aşk?! Aman ne diyorum ben yaa...O kim ben kim?! Hem Deniz hanım varken bu iş asla olmazdı ve benim gibi birini neden seçsin ki?! Sadece kendi kendime zırvalıyordum. Çekim yerine geltik ve hemen beni bir odaya götürdüler. Bana saçımın rengini değiştireceklerine ve beni baştan yaratıcaklarını bildirdiler. Tabii canım, Çekim için çok güzel olmam gerekirdi. Odanın bir yanında bir sürü elbise bir yanında makyaj mazemeleri ve etrafımda bu işin ustası olan insanlar vardı. Tamı- tamına 1 saat sonra aynada kendime baktım ve ben bu değildim galiba. Çok güzel gözüküyodum....

Bizim bu çekimimiz ispanlara gönderiecekti ve önemli bir çekimdi. Dünyaca tanınan "Elle" markasının yüzü olucaktım ve bu süper olucaktı. Odadan çıktığım anda karşımda Alp gördüm ve o bana bakıb" Hayatımda hiç bu kadar doğru karar vermemiştim. Seni seçmekle çok doğru bir şey yaptım. Bu arada çok güzelsin. Hiç heyecan geçirme. Çünki yanında ben varım." Olamaz bu sözleri bana söylemişti. Çok mutluyumm.... Çekim arası ilk başta bir az korkdu ama sonra alıştım. Daha doğrusu Alp beni alıştırdı. Sürekli espiriler yapmakla bende ona karşı bir samimlik yaratdı. Hatta bende onun espirilerine cevap vermeye başladım. İnanılmazdı. Poz vermek bahahnesiyle olsa bile onun bana sımsıkı sarılması çok güzeldi.Hatta bir ara fotoğrafçı benim gerçek bir model olduğumu sandı.Bana yaklaşdığı anda nefes-nefese kalıyordum. Kalbimin ritmini değiştirmişdi o. Kalbim eskisi gibi atmıyordu. Midemde minicik kelebekler sanki parti yapıyordu. Bana öyle geliyordu ki sanki o da aynı şeyleri hiss ediyordu.Göz-göze geldikde öyle bir bakıyo ki insanın dünyası duruyor, öyle bir gülüyor ki sanki bütün gülüler yalan bir tek o gerçek. Çekim arası ispanca bir röpörtaj verdik ve çok eyelendik. her şey sanki bir rüyaydı. Keşke bu rüya hiç bitmese.......

Aşksız olma ki, ölü olmayasınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin