chapter 8 - part 1

150 23 14
                                    

براي اين كه بعضي از قسمت هاي اين چپترو بفهمين آهنگ
thrift shop - macklemore & ryan lewis
رو دانلود كنيد و اولشو گوش بدين وگرنه از اوني كه هست بي معني تر ميشه ....
_________________________

جمعيتي كه توي بار بود تقريبا نصف شده بود ولي ما انقدر مشغول خنديدن بوديم كه متوجه نشده بوديم.

دلم براي اين حس تنگ شده بود. ما فقط واسه چيزاي الكي ميخنديديم و اين واقعا عالي و مسخره بود.

بعضي وقتا حالت صورت هري خيلي خنده دار ميشد به خاطر طعم تلخ مشروبي كه مي خورد و من نميتونستم جلوي خندمو بگيرم.

"هي نگاه كن مو هاي گارسونو ." اون گفت.
"آره مثله اينه كه سيل موهاشو به فاك داده. "من گفتم.
"آره خودشم خيلي عميق..." اون در حالي كه از خنده به زور ميتونست حرف بزنه گفت.
"تا حالا دقت كردي فاك چه قدر كلمه ي خنده داريه ؟"
"آره ميدوني حتي من يه آهنگو به ورژن فاك تبديل كردم . اولش اينطوري بود:
فاك فاك فاك فاك ،فاك فاك فاك فاك. "

و بعد اون نتونست از شدت خنده ادامه بده و بعد سرشو برد عقب و داشت ميخديد.

تو اين حالت بينيش مثله يه مثلث ديده ميشد و چون دهنش باز بود اونم مثله يه دايره بود. من دنبال شكل هاي هندسيه ديگه تو صورتش بودم كه اون سرشو برگردوند و من نااميد شدم. ولي اون لبخند بزرگش هنوز روي لبش بود و چشماش برق ميزدن درست مثله يه .. يه زمرد شكل زمرد شكل هندسي حساب ميشه ديگه نه؟

من متوجه نشده بودم ولي خيلي به اون خيره شده بودم و اونم با ورژن اصلي آهنگ كه عوضش كرده بود گفت:

چي؟ چي؟ چي؟ چي؟ ، چي؟ چي؟ چي؟ چي؟

و بعد دوتامونم دوباره خنديديم .من با حالتي كه به پام ميزدم و با خنده گفتم : فك كنم ديگه بس باشه انقدر خنديدم ماهيچه هاي دور دهنم درد ميكنه داشتم به اين فكر ميكردم كه چالاي تو درد نگرفتن آخه يه قسمتي از صورتت ميره تو و اين بايد دردناك باشه...

اون به خندش يه خنده ي ديگه اضافه كرد و بلندتر خنديد . چه قدر از خنده استفاده كردم آخه خنده خودشم خنده داره. فرض كن حروف صدادارشو برداري ميشه خْنْد . خدايا خيلي بامزس. اون گارسونو صدا كرد تا قيمتشو حساب كنه . گارسون چه كلمه ي خنده داري ياد سونوگرافي افتادم هه هه اونم مثله سونا بخار ميمونه ... واي خيلي خوبه زنده باد ارتباط كلمات !

وقتي اون داشت پولو حساب ميكرد من با دقت بهش نگاه كردم . من به اون با دقت نگاه كردم ، قد بلند ،هيكل عضله اي ، چشاي سبز و موهاي نامرتب ، اين ويژگي ها و صد البته لباي صورتي بزرگش كه الان پف كرده بود اونو خيلي سكسي نشون ميداد.

ولي به احتمال زياد سكسي نيست چون من خيلي و مستم و هورمونام زيادي فعالن و هر جنس مخالف به نظرم سكسي مياد حتي اگه گربه هم باشه ولي گربه ها هم سكسين ها پشمالو نرم چشايه خوشگل ...
من دارم درمورد چه كوفتي حرف ميزنم ؟

بهتره كه مواظب باشم سوتي ندم . من كه نميخوام اونو ببوسم يا همچين چيزي ؟ معلومه كه نه...

ما دوتامونم رفتيم بيرون و هواي بيرون حالمو يه ذره بهتر كرد .
"روز خوبي بود با چالات خيلي خوش گذشت "
" هي اونا چالامن مسخرشون نكن "
من دستامو به نشونه ي دفاع بالا آوردم و گفتم:
من مسخرشون نميكنم فقط گفتم كه بامزن .
" تو بامزه اي "
اون گفت و ما هردومون براي يه مدت حرف نزديم . بعد اون پشت سرشو خاروند و گفت :
خب از آشنايي باهات خوش حالم اميد وارم دوباره همديگرو ببينيم. فعلا.

ما همديگرو زود تر از چيزي كه فكر ميكني خواهيم ديد هـرى استايلز...
_______________________________________________________
خب بالاخره بعد مدت ها يه قسمت پست كردم اينو وسط امتحانا ديروز امتحان انشا تايپ كرده بودم و وقتي ميخواستم بنويسم به اندازه كافي چرت نبود و از اول نوشتم :)

ميخواستم بقيشم امروز تايپ كنم ولي يه كاري پيش اومد نتونستم ولي مطمئن باشين بقيشم تو اولين فرصت پست ميكنم .
امروزمن به آزادي رسيدم و از اين به بعد وقتايي رو كه دير دير ميذاشتم و جبران ميكنم .
خبب حالا برسيم به داستان 😈
به نظرتون منظور آنيا از اين كه همديگرو قراره به زودي ببينن چيه ؟
قراره كجا همديگرو ببينن يا بهتر بگم كجا با هم رابطه برقرار كنن و رابطه اي كه قراره برقرار كنن به عنوان چيه ؟
راي و نظرررررررررر😠
تازگيا اصلا نظر نميدين هاااا 😤

Just Begun(On Hold)Where stories live. Discover now