3. Energie

3 0 0
                                    

Ozvalo se jemné zaťukání na dveře a vešel ten muž. Ten muž, kterým to všechno začalo. Ten muž, který Pearl vynesl z vězení. Ten muž, ke kterému měla takovou důvěru. Ten muž, na kterého čekala. Ten zachránce.

"Ahoj." usmál se, podal jí ruku a představil se, jako Sirius Black.

"Ty se mě nebojíš?" zeptal se.

"Proč bych se měla bát muže, který mi zachránil život?" zamračila se Pearl.

"Nečetla jsi o mě v novinách? Všichni mě považujou za masového vraha. Jsem uprchlý trestanec."

"Moc si toho ze své minulosti nepamatuju. Natož nějaké zprávy v novinách. Ale vrah by asi nezachraňoval vězně smrtijedů."

"Líbí se mi tvůj vtip a nadhled." podotkl.

"Dlouho jsem neměla šanci si s někým popovídat."

"To moc dobře znám."

"Asi máme hodně společného." nevesele se zasmála.

"Ostatní mi řekli tvůj příběh, Pearl. Je mi to moc líto. Kdyby sis chtěla promluvit, tak tu budu pro tebe."

"Děkuji. Ale spíš bych potřebovala zahřát." zasmála se teď už veseleji.

"Vidím, že humor tě neopouští. To je dobře. Když nebudeš proti, tak za tebou později přijde sám Albus Brumbál, který by z tebe zkusit tu kletbu sejmout. A také by si s tebou chtěl promluvit o pár důležitých věcech. Třeba o tom, kde teď budeš bydlet a jestli máš dokončenou školu. Pokud jde o bydlení, tak bys mohla zůstat v mém domě. Je to sice komplikované a není to tam zrovna hezké, ale byla bys v bezpečí."

"Měla bych jít do sedmého ročníku, ale nemám ani hůlku a s tím bydlením to myslíte vážně?!"

"Zcela vážně. Můžeš tam zůstat, jak dlouho budeš chtít." usmál se Sirius.

"Mockrát vám děkuju. Za všechno."

"Není vůbec zač. A jestli dovolíš, tak bych se šel podívat po Brumbálovi. Už by tu měl být."

Ale než to stihl, Brumbál vešel do pokoje a začal se seznamovat s Pearl. Byl to vysoký muž s křivým nosem, dlouhým bílým plnovousem a půlměsícovými brýlemi. Na sobě měl tmavě modrý hábit a špičatý klobouk stejné barvy.

"Tak tedy Pearl." dal se do řeči. "Čím začneme? Bydlení už sis možná se Siriusem domluvila, ale problém je v tom, že v jeho domě je hlavní štáb organizace proti Voldemortovi. Jmenuje se Fénixův řád. Pošuk tě s tím nechtěl seznamovat, ale já ti věřím. Po tvých zážitcích bys nás asi smrtijedům vyzradit nechtěla. Máš možnost se k nám přidat, jestli už ti bylo 17 let, ale nikdo tě k tomu nutit nebude a v Siriusově domě můžeš žít, i když nebudeš členkou. O prázdninách tam přebývá pár dětí členů řádu, než se vrátí do školy. Je to tam bezpečnější, protože dům je chráněn Fidéliovým zaklínadlem a já jsem jeho strážcem. Proto ti adresu můžu říct jen já. Chceš tam tady bydlet?"

"Moc ráda bych tam bydlela a možná časem bych se k řádu možná přidala, když se s tím více seznámím. Vždycky budu na straně dobra. A Sirius říkal, že vás bude zajímat moje vzdělání. Mám ukončený 6 ročník a OVCE jsem úspěšně složila. Teď bych měla nastoupit do 7 ročníku, ale nevím, jaký je měsíc."

"Je konec července." uchechtl se Sirius.

"Tak to už jsem plnoletá. Možná proto mě zakleli tou kletbou teprve nedávno. Třeba se má moc spustila teprve s dovršením plnoletosti.

"Dobrá úvaha." pokýval hlavou Brumbál. "A když už jsme u té kletby, tak bych ji mohl zkusit odstranit. Snad proběhne vše hladce."

Pearl se v posteli napřímila, když Brumbál začal v širokých obloucích máchat hůlkou, až všude lítaly oranžové jiskry. Nakonec hůlku stočil směrem k ní, až jí zaplavil proud dalších jisker. Zavřela oči a užívala si náhlé poryvy tepla, jako by jí každá jiskra malinko zahřála a teplo se začalo rozlévat po celém jejím těle, až jakoby proniklo do jejích útrob. Cítila se, jako by se ponořila do vany plné vařící vody. Pak začala narůstat její energie. Začala se lehce třást a připadalo jí, jako kdyby se právě probudila z hodně dlouhého spánku a měla každou chvíli prasknou návalem kouzelných schopností. Ještě víc k sobě semkla víčka, nehty si zaryla do dlaní a snažila se kouzla v sobě ustálit. Bojovala s magií, která ji naplňovala. Dokud se vše neuklidnilo, třes přestal a ona v sobě cítila jen obrovskou sílu.

Otevřela oči, ve kterých zaplály zlaté plameny a zůstaly pár sekund jasně zářit, než se i ony uklidnily a zbarvily se zpět do azurově modra.

Siriuse i Brumbála, kteří Pearl celou dobu zamračeně pozorovali, záře jejích očí vylekala. Byl to důkaz toho, že v jejím těle opravdu proudí silná magie. Ona o tom, že by se něco takového stalo, neměla ani tušení. Proto se i ona zamračila, když viděla jejich výrazy.

"Jsi v pořádku?" začal Sirius.

"Cítím se skvěle." odvětila.

"Pozoruhodné. Velice pozoruhodné." zamumlal Brumbál, začal si na prst natáčet konec plnovousu a chodit po místnosti.

Pearl se zatvářila zmateně.

"Začaly ti zlatě zářit oči." vysvětlil Sirius.

"Cože?" vyhrkla.

"Je to následek projevu tvých schopností ve větší míře. Toho když se jimi necháš prostoupit." vysvětlil Brumbál. "Ale ještě jsem nic takového neviděl. Nejspíš bude těžké tvou magii pochopit a ovládnout. Jinak by se jí Voldemort zmocnil hned. Proto ho musíš předběhnout a naučit se jí ovládat a vhodně používat. Budeš tak ve větším bezpečí. Před zlem i před sebou samotnou, protože potlačování magie má své důsledky. To jistě víš. Souhlasíš se mnou tedy?"

Pearl po pár vteřinách vstřebávání informací trochu vystrašeně přikývla na znamení souhlasu. "A jak se to naučím?"

"Zkoušením a trénováním. Nejprve se ale pokusíme zjistit, o jaké schopnosti jde. Musíš být velice opatrná. Teď tvá magie bude velmi silná. Pro začátek ti opatříme hůlku a pak tě znovu vyhledám a alespoň ze začátku na tebe budu dohlížet, jestli dovolíš. A když už jsme u toho učení, tak bych ti chtěl nabídnout nástup do školy čar a kouzel v Bradavicích, kde jsem ředitelem, jak jistě víš. Měl by jsi zájem nastoupit do sedmého ročníku a dokončit si vzdělání?"

"Ano, měla bych zájem. Mockrát vám za vše děkuji."

"Skvěle. Ale už budu muset odejít. Povinnosti volají. Zbytek dořešíme později. Velice mě těšilo, Pearl. Snad se ti bude u Siriuse líbit." rozloučil se Brumbál.

"Ehm, Brumbále?" začal Sirius.

"Ah ano, hlavní štáb Fenixova řádu neboli Siriusův dům se nachází na Grmoldově náměstí 12. Dobře si to zapamatuj nebo ten dům nebudeš moct spatřit. Sirius se tam s tebou přemístí. Na brzkou shledanou, Pearl." řekl Brumbál. "Siriusi." kývl a vyšle ze dveří.

𝐌𝐎𝐂 𝐎𝐒𝐔𝐃𝐔 (HP, FF) Kde žijí příběhy. Začni objevovat