HAN JİSUNG

67 7 17
                                    

Bugün işimin ilk günüydü. Erkenden uyanıp hızlıca hazırlandım ve arabamla yola çıktım. Seul'de çalışacağım hastane evime fazla uzak değildi. 20 dakika sonra hastanenin önüne gelmiştim.

İçeri girdim ve beni bir ajusshi karşıladı.

Hw: Merhaba, siz işe yeni başlayan doktordunuz sanırım. Değil mi?

Hj: Evet benim, Han Jisung.

Hw: Pekala hoş geldiniz Han Jisung bey, Ben Hungwon size odanızı göstereyim. Bir şeye ihtiyacınız olduğunda beni çağırmanız yeterli.

Hj: Teşekkürler.

Hungwon ajusshi beni bir odaya doğru götürüyordu. Hastane gerçekten çok büyük ve güzeldi. Her yer tertemizdi.

Bir odaya girdik. Oda klasik bir hastane odasıydı ama eşyalar yepyeni duruyordu.

Hw: Evet odanız burada Han Jisung Bey. Dediğim gibi ihtiyacınız olan birşey olduğunda ismimi söylemeniz yeterli.

Hj: Teşekkürler. Aa birşey sorabilir miyim?

Hw: Tabiki.

Hj: Hastalar ne zaman gelecek?

Saatine bakarak cevapladı.

Hw: 30 dakika sonra 1 kişinin randevusu var. Her kişiyi size söyleyeceğim.

Hj: Tamam. Tekrar teşekkürler.

Diyerek başımı eğdim ve Hungwon ajushhi odadan çıktı.

Masaya doğru ilerledim ve çantamı masanın üstüne koyup yerime oturdum.

Eşyalarımı çıkarıp masanın üzerine koymaya başladım.

30 dakika boyunca sürekli odadaki eşyalar ile ilgilenip durdum ve 30 dakikadan sonra odama Hungwon ajushhinin gelmesini bekliyordum.

Kapım tıklandı.

Hw: Girebilir miyim?

Hj: Elbette.

Hungwon ajusshi içeri girdi ve bana bir kağıt uzattı.

Hw: Bugün için randevu alan kişiler bunlar, hergün size böyle bir kağıt getireceğim. Şimdi randevusu olan kişiyi oradan görebilirsiniz. İsmini şuradaki mikrofondan söylemeniz yeterli. Mikrofonu kırmızı düğmeye basarak açabilirsiniz.

Hj: Peki teşekkürler.

Dedim ve ajusshi odadan gülerek çıktı.

Şimdi randevusu olan kişiyi çağırmak için mikrofonu açtım.

Kağıda bakarak ismi söyledim.

Hj: Park Cho-jin.

Mikrofonu tekrar düğmeye basarak kapattım.

Odamın kapısı tıklandı.

Hj: Gelebilirsiniz.

İçeriye bir kadın ve küçük bir çocuk girdi.

Kadın eğilerek beni selamladı ve sandalyeye oturdu.

Hj: Merhaba, şikayetiniz nedir?

- Çocuğum cho-jin'in 2 gündür boğaz ağrısı var. Ayrıca çok fazla öksürüyor.

Hj: Ah peki anladım. Şuradaki yatağa geçebilirsiniz.

Diyerek elime bir çubuk ve ışık aldım.

Çocuğun yanına geçtim, çocuk yatağa oturmuş bekliyordu.

Ellerime eldiveni giydim ve çocuğa yaklaştım.

Hj: Ağzını açar mısın?

Çocuk ağzını yavaşça açtı. Çubuğu çocuğun dilinin üstüne koydum ve ben çubuğu koyar koymaz çocuk bir anda üstüme kustu.

İyileştir Beni | MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin