Kötü Son; Elveda Sasuke

113 7 17
                                    

Sasuke'yle okul bahçesine çıktıktan sonra telefonum çaldı.

Birkaç cümle kurduktan sonra telefonu kapattım, konuşmamız bitince telefonu cebime koydum.

-Sasuke birkaç işim çıktı müsait olduğum zaman seni arayacağım. Sana bıraktığım notu okumayı unutma (gülümser)

Deyip hızlı adımlarla uzaklaştım.

----------Sasuke'nin Ağzından----------

-NARUTO! Bekle biraz!

Söylediklerimi duymazlıktan gelip köşeye döndü ve gitti, bugün diğer günlerden garip davranıyordu, dün uyumadan önce yazı yazdığını görmüştüm muhtemelen not derken bahsettiği buydu.

Elimi cebime attığımda kağıdı buldum;

"Sensei siz; benim her şeyim her zerrem, tanıştığımız günden beridir sizi o kadar çok seviyor size o kadar çok ölüyorum ki bunu kelimelere aktarmam mümkün değil. Siz olmadan tekrar korkunç günlerime geri döneceğimi bir o kadar biliyorum, sizden ayrılamayacağımı; en çokta size artık sarılamayacağımı bu sene aklıma getirdiğimde parçalarıma ayrılıyordum. Sizin bu şehirde kalacağınız, benden her zaman yaş olarak büyük olacağınız, sevgimizi kimsenin kabul etmeyeceğini bilmek beni mahvediyor. Sizi düşünmek beni mahvediyor.
Sizin yanınızda hiç size sarılarak ağlama fırsatı bulamadım ölümüm kollarınızda olsun isterdim, utancımdan konuşamadığım, utancımdan en çok sevgimden sessiz kaldığım nöbet günleri için sizden özür diliyorum. Size teşekkür edememiştim, şimdi söylüyorum size sarılarak ağlamak ayaklarınıza kapanmak istiyorum. Bana bu kadar iyi geldiğinizi, beni ben yaptığınızı söylemek istiyorum. Her zaman böyle kalamayacağımızı biliyordum, bunu önceden de düşünmüştüm. Şimdi size teşekkür ediyorum benim ailem, sevgilim, öğretmenim, babam ve de sevincim olduğunuz için. Sizden ayrı kalma düşüncesi beni mahvediyor, bundan kurtulmanın; bu düşüncelerden kurtulmanın tek yolu kendimden kurtulmak olacaktır. Her zaman ilkbaharda ve her zaman kiraz çiçeklerinin altında Sensei."

Son cümleyi okuduğumda; göğüsümde beni yok eden bir şey ortaya çıktı.

Ayakta durmayıp dizlerimin üstüne düştüm

Nefes almakta o kadar zorlanıyordum ki taktığım kravat beni rahatsız ediyordu

Ona olan aşkıma yenik düşmüştüm
Onca şeyin farkına varmamıştım
Onun ne kadar mutsuz ne kadar yaralı olduğunu farkedememiştim

...

Dizlerinin üstünde çocuk gibi ağlamaya başlamıştı Sasuke kimse gelip bu çiftin bu evrende olan aşkını düzeltemeyecek, geri döndüremeyecekti.

Sasuke'den uzaklaşmış olan Naruto koşarak ağlıyordu eve vardığında göğüsünün ortasında hissettiği boşluğu doldurabilmek için bulabildiği en keskin bıçağı seçmişti.

Birbirine olan aşklarının başka bir dünya da belki de başka isimlerle bir araya gelmesini bekleyeceklerdi.

Kim bilirdi sevgilisinin ona olan sevgisi yüzünden mahvolduğunu. Kimse onun ailesini zorlamamıştı ailesi onun hayatını mahvetmişti.

...

Sasuke hemen ayağa kalkıp evlerine doğru koştu. Evlerinin girişinde kapının açık olduğunu gördü Naruto'nun cansız bedeni ona gerçek gelmiyordu kendine kıyamazdı o.

Kendine bunu yapamazdı o. Mavi gözleri mutluydu gökyüzü kadar parlak, denizler kadar derin gözleri vardı. Bunu yapamazdı o yapmamış olmalıydı.

Doktorlar gelene kadar soğuk bedeninin yanında ölesiye ağlamaya başladı.

Geçen sene yazın sadece uyuyan Naruto, bu sene ilkbahar tekrardan geldiğinde ve kiraz çicekleri açtığında uyanmayacaktı.

Naruto'yu sevgisi öldürmüştü, yaşasaydı mahvoluşu Sasuke'den uzak olacaktı yaşasaydı, Sasuke bunu fark edemeyecekti, yaşasaydı ayrılma korkusu göğüsünde kocaman bir yokluğa dönüşüp onu mahvedecekti.

"Güneş'in Işığı Ay'a Ulaşmadığında Karanlıkta Kalacak Bir Yıldız Olacaktı Sadece. Güneş Işığını Feda Ettiğinde Ay'ın Yıldız Olması Bir Şey Değiştirmezdi."

Sasuke'nin gözüne bir şey ilişti

Çiçek Solmuştu.

---------YAZAR NOTU---------

Umarım beğenmişsinizdir uzun zamandır devam ettirdiğim hikayeyi burda bitiriyorum nedeni pek açıktır uzun bir süre yazmayı düşündüğüm söylenmez devam edeceğim zaman muhtemelen duyuru yaparım kendimle bağdaştırdığım bir hikayeydi Bonus Part atmayı düşünüyorum 2 son gibi neyse beni unutmayın yeter kendinize iyi bakın sevdiğiniz aynı zamanda aşık olduğunuz insanlara dikkat edin

Görüşürüz !










Kusursuz Sensei ! (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin