Part Seven

619 13 2
                                    

Zűrzavar uralkodik a fejemben, és a szívemben.
Egyszer a pillangók verdesnek amiatt,hogy újra látom őt, de aztán csak arra tudok gondolni hogy meg akarom fojtani!

- Nincs jogod hozzám érni! - felállok,leporolom magam. Körbe nézek,mindenki minket vizslat. Szerencse hogy Mike nincs ebben a szűk körben... Nem tudok már ennyit magyarázkodni.

- Meg kell hallgatnod. Anélkül hagytál ott, hogy azt sem tudod miről van szó! -keményen, mégis türelmesen szól hozzám. Elveszek a pillantásában, ez a másfél hónap nem volt elég hogy akit alig ismerek amúgy is,elfeledtesse velem Őt...

- Kapsz két percet. De nem itt - rá sem nézek a többiekre, mert akkor azonnal meggondolnám magam, hogy meghallgassam. Nem is érdemli meg.
Egészen a tópartig futólépésben haladok, Hardin pedig szorosan mögöttem. A pia ellenére is határozottak lépteim. Mintha a sokk hatására ki is józanodtam volna.

- Stoppold a tempót légyszíves!- elkapja felkarom és maga felé fordít. Nem,ezt nem hagyom. Ismét csak a hatalmába akar keríteni. Kiállhatatlan alak, tudja pontosan hogy milyen hatással van a nőkre, és ezt előszeretettel ki is használja. Pofátlan. Közben dögös is...

- Igen? Hallgatlak. Az óra ketyeg. - elrántom kezem hogy keresztbe fonhassam magam előtt. Lábammal enyhén dobolni kezdek a félig füves homokos parton.

- Igen, megtörtént miután megismerkedtünk utána is. Párszor. De mit vársz? Alig ismertük egymást egy -két napja. És igen egyszerre több is volt. Mindig is... de veled ... nem úgy terveztem. - szavaitól eláll a lélegzetem. Cselekedeteim gyorsabbak,minthogy átgondolnám mit teszek. Tenyerem hangosan az arcán csattan. Elhallgat, majd fújtat egyet, mutatóujjam feltartom, jelezvén nem kapott engedélyt a folytatásra.

- Te komolyan azt gondoltad hogy majd én leszek neked a negyedik, vagy ötödik? Velem másképp tervezted? Így? Minden napra akartál egy másik szeretőt? Hétfőtől péntekig? És ezt csak ilyen nyugodtan kijelented? Te hívtál fel a lakásodba,tudtad hogy bármikor kijöhet az a nő a "palota" lakásod egyik ajtaján. És tudod mi a megdöbbentő? Mert meg sem lep veled kapcsolatban,hogy Éva kosztümben tűnt fel a színen, hanem hogy gusztustalan mosolyra húztad a szàdat és fel merted tenni azt a kérdést,hogy mit szólnék egy hármashoz?!

- Nem tudom mit gondoltam akkor. Ez valahogy ösztönből jött . Hidd el százszor megbántam. És nem, nem gondoltam hogy te leszel a következő a többi mellett.... Csak veled akartam hogy Te légy az egyetlen. Senki mást nem akartam miután kezdtelek megismerni. De Te sem várhattad el, hogy csak úgy feladjam egyről a kettőre az addigi életem. - könyörgően néz rám, mégsem veszít a "kemeny" kisugárzásából.

- De igen. Igenis elvártam volna! De tudod mit? Mindez már mit sem számít! Mert már van valakim! - pökhendi stílusban elvigyorodok. Hardin a fa korlátra támaszkodik, és Ő is elmosolyodik. Igen, ő határozottan jobban csinálja.

- Ja igen. Mike. Nekem úgysem hiszel, de nem lesz az hosszú életű. Kedves Mikeunknak is van ám vaj a füle mögött. - kacsintott.

- Pont ahogy mondod, nem hiszek neked. És most, ha megengeded mennék vissza a barátaimhoz mert ezért jöttem, hogy bulizzak. - mi van?!

- Kellemes estét Heaven! - ahogy haladok el mellette megcsapja orromat a kellemes parfümjének illata. Teljesen elgyengülök tőle. Kezét derekam előtt kiteszi, és hihetetlen gyorsasággal magához ránt. Csupán néhány centi választ el ajkaitól. Beleremegek az érzésbe, és titkon átkozom magam, amiért ilyen hatással van rám. Hangosan kapkodom a levegőt, ha most nem leszek erős, ő fog nyerni. Ezt nem hagyhatom. Haragosan és minden erőmet összeszedve rátaposok lábára, akár egy óvodás kislány, de nem törődöm vele. Egy mozdulattal el is enged, nem kiált fel, nem szitkozódik. Egyszerűen csak mosolyog.

Kapj el kérlek, húzz újra magadhoz!

- A csillagokig repíthetlek, ha Te is akarod. - szinte alig hallom, valamennyire elviszi a kellemes meleg szél a hangot, de gyökeret növesztett a lábam. Erősen markolom a korlátot, ő részegít meg, vagy az ital?

- Úgy érintelek meg, mint még soha, senki más. - másodpercek alatt lép mögém, lehellete csiklandozza a nyakamat. Összerogynék, ha nem kapaszkodok. A lelkemig hatol, messze olyan helyeket fedez fel bennem melyekről én sem tudtam...

RETURN!!
❤️❤️❤️

Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: Mar 01 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

Enyém Vagy! +18 [ H.S. ]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora