1.rész ᵕ̈

52 7 0
                                    

Már megint. Ugyanaz a nap ismétlődik egészen Hétfőtől-péntekig. Tanulás tanulás és tanulás. Szokásosan korán keltem, hogy meg bírjam enni a szendvicsemet. Fel öltöztem szokásos szettembe is. Egy fekete melegítő nadrág és egy bő pulcsi amiben el tudok bújni mindenki sőt még a saját gondolataim elől is. Hátamra kapva a táskám indultam neki a hosszú utamnak. Mivel messze lakom a gimitől így vagy 30 percet vesz igénybe, hogy beérjek. Az idő kellemes volt, a nap néhol kikukucskált a felhők alól, a szél épp csak annyira fújt, hogy néhol összeborzolja a hajamat. Lusta voltam a busz megállóig elcaplatni így gyalog mentem. Útközben dudolgattam a kedvenc zenéimet. 7.30 volt mire átléptem az általam nevezett "pokol legsötétebb helyére" egyből elment a kedvem, nem mintha eddig is akkora öröm repdesett körülöttem. Egy dologért megéri minden nap bejönni, a legjobb barátom miatt és az énekórák miatt. Az ének nekem a kedvenc tantárgyam. A tanár is normális, mindig segít mindenbe. Tudja a múltamat is.., de akkor is segít! A legjobb tanár akit magamnak kívánhatnék.

-Sungie! -ordítva rohan felém Lix miközben a telefonját szorongatja és úgy lóbál vele. Egyszer majdnem fél is esett, amin kicsúszott a számon egy halk nevetés.

-Szia neked is!-köszöntem vissza.
-Mi ennyire fontos, hogy a telefont se tudod letenni? -kérdeztem miközben ki fújta a levegőt a sok futás miatt.

-Jóvan már! Cukkolj te is mint az a féreg! -játszotta a sértődöttet Felix. Gondolkoztam, hogy ki bánthatta még, és eszembe jutott.. Changbin.. Az a kis.. Később számolok vele.

-De nem is ez a lényeg! Ide jön egy idol előadást tartani nekünk! És imádni fogod. -ugrándozott mint egy 5 éves gyerek aki megkapta a nyalokáját 3 év sírás után. Ezen is el kellett gondolkoznom. Egy idol. Akit én ismerek és szeretek, erre be villant.

-Na nee... LEE KIBASZOTT MINHO IDE FOG JÖNNI?! -ordítom torkom szakadtábol mire mindenki ránk figyel.

-Shhh.-csitított el egyből Felix mire meghajoltam egy kicsit, bocsánat kérés jeleként.

-És igen, ő jön ide.-suttogta még halkabban amit alighogy de értettem

Rólam annyit kell tudni, hogy egy óriási nagy Lee Minho fan vagyok. Aki belép a szobámba, elájul és elkezd szidni meg ordobálni, hogy ki a faszom ez a csávó, mig a Szent és normális emberek mint például a fanok bentebb mennek. Szóval tele van poszterrel a szobám olyan csávóval aki nem is ismer engem. Mondtam én, hogy nagy fan vagyok. Mire feleszméltem a gondolkodásomból Lix befele tolt az ajtón miközben átkozott engem, hogy én miattam fogunk el késni az óráról. Engem egy cseppnyit sem zavart.

-És mikor jön ide? -megtorpantam és hátra fordultam hozzá.

-Ma! 10 órára! -kiült az arcára egy újabb mosoly. Hát de... Basszameg nem marad el a töri és a matek. De várjunk csak, úgy nézek ki mint egy csöves! Így nem láthat meg engem. Kezdtem el depizni Felix előtt mire ő csak egy felvont szemöldökkel bámult rám.

-Gyere mert lekéssük a törit.-szedett össze valahogy a földről és tuszkolt be az osztály terembe, ahol egy mosolygós Chanie hyunggal találkozót szemem.

**✿❀  ❀✿**
  Szióka!
  Eddig milyen? Nem túl hosszú
De próbálom a következőt hosszabbra. Ma jutott eszembe ez a Story matek óra után. Büszke vagyok rá bár ráférne egy kis csinosítás          
/szerintem/
Nincs át olvasva :p

Why you? {MinSung}Where stories live. Discover now