Yine Mert'ten devam (*?*'yi Rossi yapmaya karar verdim, alaka sebiyesini sorgulamayin 😔)
Rossi'nin evine gitmiştik, ama sıkıldığımız için bir gece mekanına geçmeye karar verdik.
Nerdeyse yarım saattir burada konuşup gülüşüyorduk, iyi adamdı.
Ama benim aklım hâlâ İcardi ve onun öpücüğündeydi.Alkol yavaş yavaş kana karışmıştı, Rossi hâlâ gayet ayıktı, ama benim ayakta duracak iradem yoktu. Kendi kendime "Hay aklını sikeyim mert, biliyorsun kendi huyunu niye bu kadar içiyorsun." diye geveledim ağzımın içinden.
Rossi daha da dibime girerek "Bişey mi dedin?". Tam cevap verecekken, garsonun biri bana çarpıp elindeki içkileri üstüme döktü. Hay bi' bu eksikti aminakoyayim. Mahcup bir ifade ile "Beyfendi çok özür dilerim, tuvalet hemen sağ tarafta" "Tamam sağol kardeşim önemli değil." Dedim sarhoş ağızımla.
Tam tuvalete gidecekken birden sendeledim. Rossi hızlıca beni tutup "Birlikte gidelim." Onu sadece başımla onaylamakla yetindim.
Tuvalete geldiğimizde kalçamı mermere yasladım, ellerimi de yanıma koydum. Rossi de tam karşıma geçti, sırayla önce sol kolumu, ardından sağ kolumu omuzlarına yerleştirdi şimdi nerdeyse tamamen ondan destek alıyordum. Arından tek tek gömleğimin düğmelerini açtı. Bunları yaparken gözlerini gözlerimden ayırmıyordu.
Kendimi rahatsız hissediyordum tamamen çıplak gibi, belki sadece yakınlıktandır ya da sarhoşluğun verdi etkidendir diyerek hızlıca düşüncelerimden kurtuldum.
Rossi "Şimdi daha iyi misin?" Hafif tebessüm ettim, "Sen olmasan ne yapardım bilmiyorum." Kelimeler çok bulanık çıktı.
Rossi gülümsedi, daha da yüzüme yaklaştı, dudaklarımız nerdeyse birbirine değecekti. Ne oluyordu aminakoyayim?
Okuyorsunuz okuyorsunuz yorum ve oy atmiyorsunuz uzuluyorub 🐈⬛
Devami bugun geeeliirr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EYVALLAH - MERT HAKAN - İCARDİ
Roman d'amourSenden gelecek cefalara, nazlara, sözlere sazlara eyvallah.