Mert'ten
Antrenman nihayet bitmişti, sonunda rahat bir duş alabilecektim. Nerdeyse tesisde kimse kalmamıştı. O yüzden yavaş yavaş hareket ediyordum. Hızlıca üstümü çıkardım, duşa girip suyu açtım. Sonra saçlarımı şampuanlamaya geçtim. Sonra kendimi sabunladım, işim bitince durlanıp çıktım.
Altıma rahat bir eşofman altı geçirdim. Tam da üstümü giyecekken birden içeriye *?* daldı. (*?* Bu kim olsun sizce ben çok kararsız kaldım)
Bi anlık irkilsem de hızlıca kendimi toplayıp "Seni de diğeri ile gitti sanıyordum." Hafiften gülümsedi. "Bu günlük değişiklik olsun istedim." Net ve kısa bir biçimde "Anladım." dedim.
Gözleri ile üstümü işaret etti "Hızlıca üstünü giy ve saçlarını durla, üşütmeni istemem." Tebessüm ettim.
"Sağol." dedim ve hızlıca üstümü giydim. Çantamdan çıkardığım havluyla da saçlarımı durladım. O sırada *?* beni izliyordu, kendimi rahatsız hissediyordum.Ona "Sen duş almayacak mısın?" Diye sordum. Bana "Evde alırım, istersen sende gel film falan izleriz."
Bi' anlık düşündüm, nede olsa bir programım yoktu? "Bana uyar.""Hadi o zaman çıkalım." Birlikte otoparka doğru yürüdük. Orada arabasına yaşlanmış bir biçimde duran İcardi'yi görmeği beklemiyordum. Yavaş yavaş yanına doğru adımladık. İcardi *?*(ona) göz ucuyla baktı. "Hoş geldin Yandaş." "Hoş buldum İcardi." *?* şaşkın bir biçimde atıldı, "Siz arkadaş mısınız? Ben sizi ebedi düşman sanıyordum."
İcardi "Arkadaştan da öteyiz" diyecekken sözünü kesip, "Evet arkadaşız dedim. İcardi bozulmuştu. *?* "Anladım, neyse istersen benim arabayla gidelim Mert seninkini sonra alırız. "Olur". İcardi sinirli bir biçimde atıldı. "Nereye?" *?* "Benim eve"
İcardi ağzının içinden bir şeyler mırıldandı. Bu beni mi kıskanmıştı şimdi?Ben bunları düşünürken *?* "Mert ben anahtarları soyunma odasında unutmuşum hemen gidip geliyorum." Başımla onayladım. *?* görüş alanından çıktığında İcardi beni kendi arabasına yaslayıp ellerini yanıma koydu. "Neden arkadaş dedin?" Alaycı bir tavırla "Değil miyiz? "Sen arkadaşlarının altına girip isimlerini mi sayıklıyorsun?"
"Saçmalama amınakoyduğumun çocuğu." Baş parmağı ile dudağımı okşadı. "Ben de arkadaşlarımı sikmiyorum." "İstersen sik? Beni alakadar etmez İcardi." Baş parmağını geri çekti. "Tamam öyleyse." Benimle dalga mı geçiyordu bu? Sertçe ensesinden tutup dudağına yapıştım. O da hiç beklemeden karşılık verdi. Bu sevgi öpücüğü falan değildi.
Tamamen arzu ve sahiplenme duygusu içeren bir öpüşmeydi.Selaaam yorum ve oy atarsanizz mukemmel olurrr yazim hatasi varsa affola
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EYVALLAH - MERT HAKAN - İCARDİ
RomansaSenden gelecek cefalara, nazlara, sözlere sazlara eyvallah.