Luffy:uykum varrr
Sabo:uyu ozaman
Luffy çoktan uyumuş olan acein kucağına yattı. Sabo da bulaşıkları yıkadıktan sonra yattı. Sabah olunca herzamanki gibi ilk sabo kalkmıştı. Luffy ve acei uyandırıp kahvaltı hazırladı. Luffy her bulduğunu götürüyordu. O yüzden sabo hızlı yiyordu. Ace gene yemeğine gömülmüş uyuyordu. Sabo acei kaldırıp yemeğini yemesini söyledi.
Yemek bittikten sonra üstlerine normal birşey giyip işe gidiyorlardı. Luffy atıştırma almak için markete girmek istedi. Sabo da kabul etti. Herkez farklı reyonlardaydı. Sabo noodle reyonunda Luffy tatlı reyonunda ace ise dondurma reyonundaydı. Luffy reyonlarda gezerken birisi çarptı. Luffy elindeki pamuk şekeri yere düşürdü. Almak için egildiğinde ona çarpanın torao olduğunu gördü. Law hala luffyyi görmemişti. Luffy günaydın diyene kadar.
Luffy:günaydın torao
Law:günaydın
Luffy:sendemi marketteydin
Law:evt kahvaltılık almaya geldim
Peki senLuffy:ben atıştırmalık almaya geldim
Law:yine tek başına mı geldin
Luffy:hayır bu sefer abimlerle geldim işe giderken atıştırmalık almak için
Law:ohh seni tutmuyorum dur umarım
Luffy:yok yok tutmuyorsun
Law:ahh tmm ama benim biraz acelem var işe geç kaldım biraz
Luffy:seni tutmiyim ozaman sen git
Law:görüşürüz
Luffy:görüşürüz torao
Kasaya giderken abimleri gördüm. Torao ile bizi izliyordular.
Ace:o kim lan
Luffy:torao hatırlamıyon mu doktorr
Ace:hee
Sabo:siz ne zamandır bu kadar yakınsınız
Luffy:2 3 haftadır markette karşılaşıyoruz karşılaşmışkende sohbet ediyoruz
Sabo:anladım ama onun isminin torao olduğunu sanmıyorum
Ace:luffyyi bilirsin isim takmayı çok sever
Sabo:evt neyse hadi kasaya
Kasaya gidip aldıklarını ödedikten sonra işe gittiler. Patronları nami onları bekliyordu. Geç kalmışlardı. Hemen zoro onlara ne giyeceklerini gösterdi. Bu seferki kıyafetler dar deyildi. Fanlar bol şeylerin daha tatlı durduğunu söylemiş. Bu seferki bir reklam çekimiydi. Robin makyajlarını yaptıktan sonra çekimlere başladılar. Bu seferki kısa sürmüştü. Bir model reklamıydı. İşleri bittikten sonra aşçı sanji onlara yemek yaptı. Zoro ve sanji evlilerdi.
Bazenleri atışmalar yaşarlardı. Yine atışma yaşamışlardı. Bir tanede küçük kızları vardı. Çok tatlıydı. İsmi emiliydi. Ben emili ile oynamayı severim. Bırakıcak kimseleri olmadığı için onuda getiriyorlardı. Emilinin saçları sanji nin ki gibi yumuşacıktı. Emilinin saçlarını ben yapardım. Markete gittiğimde emili içinde birşeyler almıştım. Bir pamuk şeker. Emili de benim gibi tatlı şeyleri severdi.
Bu öbürleri ne göre daha uzundu.