Bu sefer geç kalkmıştık. Bugün hafta sonuydu ve herhangi bi iş için çağırılmadık. Yemeğimizi yedik ve bugün ne yapsak diye düşündüm. Aklıma denize gitmek geldi. Abimlere söyledim hava sıcak olduğu için kabul ettiler. Aklıma toraoyu çağırmak geldi. Abimlere bir arkadaşımı çağırabilirmiyim diye sordum. Böyle şeyleri çok az isterdim çünkü çok arkadaşım yoktu. Abimler kabul etti.
İlk başta tereddüt ettim ama sonradan kendimi toparladım ve aramaya karar verdim. Aradım.
Luffy:merhaba günaydın torao
Law:günaydın nugiwara-ya
Bişey mi olduLuffy:yoo bişey olmadı sana bişey sormak için aramıştım
Law:tabi sor bakalım
Luffy:biz denize gidicezde sende gelmek ister misin diye sorucaktım¿
Law:ohh demek deniz tamam olur bugün boşum zaten
Luffy:yaşasınnn
Law:peki neyle gıdıcez
Luffy:bilmiyorum
Law:benim arabamla gitmeye ne dersin
Luffy:vayyy senin araban mı var
Law:evet daha yeni aldım
Luffy:harika tmm birazdan marketin orda olur mu
Law:olur
Luffy:görüşürüz
Law:görüşürüz
Çok mutlu olmuştum. Daha önce hiç bi arkadaşımla bir yere gitmemiştim. Hemen aşağı inip abimlere söyledim. Sonra hazırlanmaya çıktım. Bu sefer farklı bişey giymek istedim. Üstüme kırmızı bir tişört altıma ise mavi bir şort giydim. Nedense normalde giydiklerim'den daha rahattı. Hasır şapkamı aldım ve abimlere beklemeye başladım.
Onlarda aynı şeyleri giymişti. Sadece üst lerimizin rengi değişikti. San onunki sarı ve üstünde s harfi vardı. Aceninde üstü mavi ve a harfi vardı. Bende ise kırmızı ve l harfi vardı. Biz asl olmuştuk. Bu bizim baş harflerimizin birleşimiydi. Ayakkabılarımızı giydikten sonra marketin oraya gittik. Law orda bizi bekliyordu. Hemen yanına gittim ve ona sarıldım. Biraz utanmıştım ama yüzümün kızarmasını engellemiştim. Law da benim başımı okşadı ve güldü.
Eşyaları bagaja koyarken bende arabanın dışını inceliyordum. Araba siyahtı. Sanarım siyah rengi çok seviyordu. Eşyaları yerleştirdikten sonra arabaya bindik. Arabayı law kullanıyordu. Yanında sabo oturuyordu. Ben ve ace arkadaydık. Ama ben Toraonun yanına oturmak istiyordum neyse dönüşede ben binerim diye geçirdim içimden.
Arabanın içide güzeldi. Torao gibi kokuyordu koltuklar. Aynaya bi tane tavşanlı anahtarlık takmıştı. Çokkk tatlıydı. Torao ya tavşana bakabilir miyim diye sordum. Oda izin verdi. Tavşan çok yumuşaktı ve yine torao gibi kokuyordu. Bi süre tavşanı kokladım. Umarım torao fark etmemiştir. Denize gelmiştik. Tavşanı torao ya vermek zorunda kaldım. Birazcık daha bende kalmasını istiyordum. Abimlerle torao iyi anlaşıyodular. Bagajdan eşyalarımızı aldık. 2 3 tane ağır şey taşıyordum tabi bu bana göre ağır değil. Torao bana bunların benim için ağır olup olmadığını sordu.
Luffy:hayır hiç ağır değil
Law:emin misin
Luffy:evet
Sabo:merak etme Luffy bizden daha güçlü boyuna göre jsjsjs
Ace:s sjsjjsjs
Luffy:yaa abiii hani bidaha boyumla dalga geçmicektiniz
Ace, sabo:özür dileriz
Luffy:bidaha yaparsanız sizi affetmem
Sabo:tmm tmm
Law:senin boyun kaç ki
Luffy:1.72 sanırım
Law:bence okadar kısa değil sadece bize göre kısa
Luffy:yaaa hadi ama hıh
Hızlı adımlarala yürümeye başladım. Biraz sinir olmuştum. Eşyaları koyucak yer buldum ve orda bizimkileri bekledim. Geldiklerinde herşeyi hazırladık ve oturduk. Ben hala biraz kızgındım. Suratımı birazcık astım. Abimler gidip dondurma alacaklarını söylediler ve gittiler. Law ve ben kalmıştık sadece. Law yavaşça yanıma geldi ve benden özür diledi boyum konusunda. Aslında haklıydı sadece onlara göre kısaydı boyum ama olsun genede alındım. Özrünü kabul ettim.
Gidip sarıldım ve saçlarıyla oynamaya başladım. Saçları çok yumuşaktı. Benim yumuşak saçlara zafım vardı. Evde abimlerin saçıylada oynuyordum özellikle sabonunkiyle. Sabonunki ace ve benim saçıma göre daha uzundu o yüzden genelde sabonunkiyle oynardım. Ace ve sabo gelmişti. Beni Toraonun saçıyla oynarken gördüler ve gelip Toraonun saçına ellediler.
Ace:harbi yumuşak lan
Sabo:ayn
Ace:demek bizi sattın he Luffy
Sabo:özellikle beni
Ace:yazıklar olsun sana
Luffy:yaa ne alaka sadece sizinkinden biraz daha yumuşak o kadar
Sabo:olabilir ama bizi yinede sattın
Bir anda kalkıp üstlerine atladım ve yere yapıştık. Beni gıdıklamaya başladılartoraoda beni bacaklarımdan çekti ve gıdıklamaktan kurtardı. Nerdeyse ölücektim. Öyle bi güldüm ki anlatamam. Dondurmaları yedikten sonra oyun oynamaya karar verdik.
Ace deve güreşi yapalım dedi. Herkez onayladı. Ace sabonun sırtına çıktı. Bende toraonunkine. Sanki bir binadan aşşağı bakıyordum çok yüksekti. Ben şahsen deve güreşinde çok iyiydim. Ama ace de çok güçlü bir rakipti. Ve oyun başladı. İkimizde bi ara düşücek gibi oldu ama sonra ben kazandım. Toraonun sırtından indim ve kucağına atladım. Ace ve sabo yerlerdeydi. Biz ise kazandığımız için gülüyorduk. Ace ve saboyu kaldırdık.
661 kelimeeee 500ü geçtim. Bu bölüm nasıldı beğendiniz mi¿