Bölüm 5: "Sözlerimi Tutamam"

406 56 60
                                    

Can Koç - gökyüzünü tutamam

Çağrı'dan Yakamoz Güzeli'ne

.

"Kırgınım sana ben, üstelik bu ana dek hiç kırılmadığım gibi"

"Kırgınım sana ben, üstelik bu ana dek hiç kırılmadığım gibi"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çağrı Koçak'tan

Karşımda duran babamın "Duydun mu beni?" diye sormasıyla ona bakmadan başımla onayladım.

"Duydum, duydum."

Birkaç saniye sonra "Kime bakıyorsun sen öyle ciğerci kedisi gibi?" diye sorduğunda bakışlarım ona döndü.

Cevap vermemi beklemeden omzunun üstünden arkaya baktığında bankta tek başına oturan Zeyno'yu görmüş olmalıydı.

Babamla okula geleli yaklaşık on, babamın bana nutuk çekmeye başlamasına da yaklaşık yedi dakika oluyordu. Yani ben yaklaşık yedi dakikadır Yakamoz Güzeli'ni izliyordum. Tabii babam bunu anlamasın diye sık aralıklarla ona dönüyordum ama saniyeler sonra odağım tamamen Yakamoz Güzeli'ne kayıyordu.

Resmen beni oturduğu yerden bile büyülüyordu.

Zeyno ağır hareketlerle yanındaki çantasının kolunu tutarak ayağa kalktığında bakışlarımı ondan çektim. Gönül isterdi ki biraz da izleyeyim ama maalesef karşımda Önder Koçak vardı.

Babam tekrar bana dönüp tek kaşını kaldırarak "Sorun mu var aranızda?" diye sordu.

Başımı hafifçe iki yana sallayıp "Bilmiyorum." dedim.

Gerçekten bilmiyordum. Okula geldiğimiz ilk iki gün sürekli birlikte vakit geçiren biz değilmişiz gibi bir anda uzaklaşmıştı. Ona ne yaptığımı sormak istemiştim fakat o benimle asla aynı yerde bulunmuyordu. Bir kere de evine gitmiştim, kapının önündeyken mesaj atarak dışarı çıkmasını istemiştim ama o dışarı çıkmamıştı. Çıkmıyorum bile dememişti, attığım mesajı görmezden gelmişti direkt.

Babamın kaşları çatıldığında "Bir şey yapmadın değil mi? Bak eğer yaptıysan Çağrı, oğlum falan dinlemem alırım ayağımın altına." diye kızdı.

"Yapmadım." dediğimde inanmayan gözlerle bana bakmaya başladı.

Çünkü bir şey yapıldıysa kesin Çağrı yapmıştır.

"Düşünüyorum, sana yemin ederim iki haftadır her gün düşünüyorum bir şey mi yaptım diye ama yok." diye kendimi savunduktan sonra gözlerim kısa bir an Yakamoz Güzeli'nin az önce olduğu yere kaydı.

Yakamoz Güzeli | ZeyÇağHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin