пролог

24 3 0
                                    

МОРЕНА
Колись я була маленькою принцесою свого брата. Поки морок не втопив його. Потім морок знищив мого батька, і вбив мою матір.
Я залишилася одна борючись за право бути нормальною, поки не зрозуміла, що я ні що інше, як чудовисько темряви.
Чудовисько яке не заслуговує на життя.
Чудовисько яке не заслуговує на такий подарунок, як смерть.
Чудовисько яке прокляте мучитися до кінця своїх днів.

У той момент, коли пітьма стала моїм єдиним другом, я відчула, як мій світ руйнується, і з ним йде остання надія на щасливе майбутнє. На любов, на віру що я позбавлюся жаху. Я більше не боролася за життя, але продовжувала страждати і мучитися.

Моє ім'я було забуте десь на шляху до цього моменту. Воно стало чужим, як моя душа, загублене в безмежній імлі. Мене знали лише як "Ту".

Темну, прокляту і не зрозумілу.

РОМАРІС
Крики навколо арени переслідували мене кожну секунду доки я спускався вниз.
Кожної секунди поки я вів черговий бій, у якому переможцем був я і тільки я.

Я не бачив людей, я бачив тільки кров, яка покривала мої руки і все моє тіло. Я не відчував біль,але я знав що хлопець який тепер валявся під моїми ногами,помер від болю який я завдав йому.

Але я не міг зупинитися, не міг відчути задоволення чи жалість. Я був лише інструментом помсти, створеним іншими. Моя дорога була вимощена стражданнями, і я йшов нею, знаючи, що кожен наступний крок буде більш жорстоким.

Смерть стала моєю вірною супутницею, а пітьма – моїм притулком. Я був лише кошмаром решти, що ховається у темряві, і мій слід залишався лише слідом крові.
Поки я не побачив очі, схожі на мої. Погляд який віддзеркалював те, що було приховано мною і те, про що ніхто не повинен був знати.
Але знала вона.

І я не дозволю їй жити з моєю таємницею.

І я не дозволю їй жити з моєю таємницею

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
Колискова смертіWhere stories live. Discover now