~Через два дні ~
Я подивилась на час, якого стало занадто мало.Чому в біса, мій годинник вирішив зламатися саме сьогодні?! Саме в той день, коли помилка значила втрату всього.
Швидко зробивши макіяж та зачіску, я подивилась на себе в дзеркало і полегшено зітхнула. Я готова. Чорна сукня ідеально сиділа на моїй фігурі, підкреслюючи все що треба. Волосся гарно вкладено,а макіяж, не яскравий, але з акцентом на червоні губи.
Це виглядало неймовірно.
Я подивилась на стіл, згадуючи про одну деталь, яку я забула: ніж. Прив'язавши його до стегна і переконавшись, що його не видно, я також перевірила, що я взяла необхідний мені препарат.
Спустившись на вулицю, я швидко вскочила у машину, яка вже чекала на мене. Водій знав, куди їхати, тому я могла спокійно чекати. -Скільки нам ще їхати?-Я не втрималась, бо все ще не могла приховати свого хвилювання. - Ще 20 хвилин, пані.
Водій відповів спокійно і навіть відповідаючи на всі наступні запитання. Як би я не намагалась, я не могла мовчати. І ось, через 20 хвилин, як він сказав, ми прибули в потрібне місце.
Велика територія та будівля, які просто завоювали своєю красою. Зробивши глибокий вдих, я нарешті наважилась вийти з машини. Мої очі розсіялися від вогнів та кількості гостей тут. І це було ніщо в порівнянні з тим, що ховалося всередині. Світська вечірка, була лише прикриттям для преси та сторонніх очей. Тільки еліта знала, що насправді буде тут. Сьогодні тут були весь кримінальний світ, всі дони та інші важливі особи. Мене запросили так само, але вони не сподівалися що я прийду. І, можливо, вони подумають, що я, як і всі, з'явилась тут, щоб подивитися на Королівський бій,який відбувається раз на півроку, але це не моя мета візиту. Зайшовши всередину, я просто не могла стримувати захоплення красою, яка була всередині: спалахи діамантових прикрас, величезні кришталеві люстри, які наповнювали стіни світлом і блиском, золоті деталі буквально скрізь, мармурова підлога та сходи. У повітрі висів аромат дорогого вина, троянд, тютюну та злочину. Величезна кількість людей, одягнених у дорогі костюми та сукні, про які багато мріяли, насправді не були звичайними мільйонерами та успішними власниками компаній. Це мафія. Проклята мафія, яка незабаром насолодиться кров'ю, пролитою бійцями в підвалі цієї будівлі. Взявши келих вина з підносу повз минаючого офіціанта, я почала оглядати натовп, сподіваючись знайти потрібну людину. Я впевнена, що він був тут. Я відчувала це. Я знала.
Через розмови людей проникла мелодія скрипки та фортепіано, заглушуючи всі звуки. Це звучало не менш красиво, і я просто хотівла розчинитися. Музика завжди була частиною моєї душі, і я була готова залишитись в цій миті назавжди. Подалі від усього хаосу, болю і помсти. Але я знала, що це неможливо. І цього не станеться.
-Що ти тут робиш?-Голос чоловіка пролунав над моїм вухом, і я ледь не виронила келих від здивування. А може, тому, що я впізнала цей голос. П'єр. Просто П'єр. Повільно розвертаючись до нього, я вже пошкодувала за свою ідею сто разів.
-Я ..
-Не бреши, Мора. -Брат дивився на мене з усією суворістю, але я побачив ніжність у його прекрасних карих очах.
-Мені надіслали запрошення. Я ніколи не була на Королівських боях, ну, крім того випадку. Після секунди вдивлення мені в очі, здавалося, він повірив і явно розслабився.
- Тільки не відходь далеко від мене, тут занадто небезпечно. Ти знаєшь,що ця гарна картинка отруйна.
Я кивнула і відпила ковток вина, поки не зловила погляд брата на келиху. Ну ні. Не смій сказати мені це.
-Мора, тобі можна лише сік.
-Пієр! -Мое обурення явно не знало меж. Я обережно штовхнула його в плече, від чого губи П'єра вигнулися в усмішці, яка одразу зникла. Здається, він згадав, що його емоції могли помітити решта. Ось ще один мінус цього середовища. Тут ви не можете проявляти справжніх емоцій, або це може зіграти жорстокий жарт проти вас.
- Добре, сьогодні подарунок. Одна склянка, але не більше. Вони можуть щось тобі підмішати.
Я зітхнула,адже не могла не погодитися. Дідько, я сама збиралась підсипати отруту одній сволоті, але мій брат не повинен знати про це. Тож, коли його відволік інший чоловік, я втекла. Прокравшись через натовп, я, здавалося, помітила людину, яка мені потрібна, але, як назло,він пішов у незрозумілому напрямку. Пройшовши за ним, я опинилась в якомусь коридорі, а переді мною була сходи, що ведуть до підвалу. Чому він пішов до підвалу? Дивне передчуття знову з'явилося всередині мене, але я вирішила забити на це і спуститися вниз. Через деякий час він зник в одній із кімнат. Мені пощастило з тим, що там стояла стіна, за якою я могла сховатися, і темрява приховувала б мене від усіх інших. Затримавши подих, я почала слухати, поки не помітила крихітну щілину в стіні, і через неї було видно, що відбувається всередині.
-Ти зробиш це.- Виродок, якого я шукала, заговорив першим. Я знала, що він звертається до хлопця, але не бачила його обличчя. Хлопець сидів на лавці, без сорочки, і його зовнішній вигляд був грізним. Чорне волосся - як дьоготь. На спині було кілька татуювань та багато шрамів. Він був одним із бійців, але це означало лише одне. Це той самий боєць, про якого в нашому світі були легенди. Непереможний. Він був смертю. Все про нього було проклято страшним, але я хотіла дізнатись його більше. Мене тягнуло до його темряви, і я не могла зрозуміти, звідки це почуття. Що зі мною відбувається?
-Ні.
Його голос .. Він відбився від стін і замерз у моїй голові відлунням. Це звучало як нічний вітер, проносячись по темних алеях моїх найглибших страхів і бажань. - Я не збираюся його вбивати.
Хлопець продовжував і я здригнулась від темряви його голосу. Моє серце опускалось в такт його словам, і це мене налякало ще більше.
-Ти зробиш це, інакше всі вони дізнаються твою таємницю.
Раптом хлопець підвівся, і лише зараз я зрозуміла, наскільки він високий і залякуючий.
-Ти намагаєшься погрожувати мені?
Його рука схопила Альдо за горло, і він притиснув його до стіни. Очі виродка розширилися, і було видно, що без особливих зусиль незнайомець здатен завдати неймовірного болю. Альдо розмовляв з ним, але я молилась, щоб хлопець не вбив його. Це була моя помста. Я прийшла за ним.
-Ро ..- Альдо намагався щось пробурмотіти, але незнайомець його не слухав. Він лише вдарив його головою об стіну і сильніше стиснув руку на його горлі. З рота Альдо потекла кров, а обличчя посиніло.
Крик вирвався з моїх грудей, коли Альдо випустив останній подих.
Він убив його. Але найгірше на даний момент було те, що я видала себе. І він мене почув.