-З днем народження сонечко !!- Жінка з довгим чорним волоссям підійшла до дівчинки, що сиділа за столом. Радісна посмішка сяяла на обличчі дитини, коли вона задула всі свічки під гучні привітання. Через деякий час усі гості енергійно обговорювали роботу, а діти бігали з іменинницею. Іноді вони бігали за бар, де стояла я, і мені доводилося слідкувати, що жоден з них нічого не розіб'є. Це не було величезною проблемою, адже ці діти, на відміну від решти, були освіченими та милими. Маленький хлопчик,вибігаючи останнім з усього натовпу, на секунду зупинився і,розвернувшись простяг до мене руку. Його щічки забарвилися рум'янцем, і він сором'язливо посміхнувся.
-Це вам.
Я навіть не встигла отямитись, як він засунув у мою руку троянду і зник за кутом.
-О ... - Вперше за цілий день я дала собі волю щиро посміхнутися. Це було доволі мило і неочікувано.
- Такий маленький, і вже джентльмен.-Чоловічий голос змусив мене здригнутись і обернутися. Один із гостей сидів переді мною. Як я чула раніше, це один із родичів дівчинки, але він явно виділявся з усього натовпу. Чорний костюм і грізний вигляд, який взагалі не входив у райдужну картину цього свята. Він, мабуть, виглядав нереальним на тлі різнокольорових кульок, які висіли буквально на кожному кроці.
Скільки часу мені знадобиться, щоб прибрати тут ...
Чоловік знову відволік мене від думок, і його погляд чітко дав зрозуміти, що я занадто відволіклась думками.
-Так.-Я прочистила горло і прибравши троянду, почала протирати келихи.
-Як вас звати?-Чоловік пронизував мене своїм поглядом, і я буквально відчула цей проклятий погляд на кожному шматочку своєї шкіри. Мені було не комфортно враховуючи ким був цей чоловік.
-Еліана.-Я натягнула посмішку та подивилась на нього. -Я прошу мене вибачити, але я працюю.
Чоловік напружився переді мною, і мені довелося придушити страх. Він не був простою людиною з вулиці, і я знала, на що здатні такі люди. Відвернувшись від нього, я знову повернувся до келихів, ніби вони допоможуть мені врятуватися від думок, і на моє полегшення через пару хвилин чоловік позбавив мене від своєї присутності.Дивне передчуття переслідувало мене цілий день. Це не залишило мене навіть після того, як усі гості нарешті покинули ресторан, і я залишилась в спокої. Я вирішила переконатись в безпеці і закрити всі двері ключем.
-Так краще. Ти в безпеці.-Я говорила ці фрази кілька разів поспіль, але нічого не змінилося. Дивлячись на час, я приблизно підрахувала, скільки я повинна витратити на прибирання та приступила до роботи.
Через три години зал засяяв, і я полегшено зітхнула. Зібравши всі свої речі, я покинула ресторан і переконавшись, що все закрито, я відійшла в сторону, щоб дочекатися таксі. Годинник вже пробив 2:00, а всі вулиці були абсолютно порожніми. Мене оточили лише темрява та тьмяне світло від вуличних ліхтарів. Темрява мене давно не лякала, я звикла до цього. Можна сказати, що я заспокоювалась в ній. Минула я,мабуть, могла би подумати, що я божевільна, бо раніше я засинала виключно під світлом ліхтаря.
«-І вони жили довго та щасливо. -Брат закрив книгу, яку він прочитав, і туга оселилася всередині мене.-А тепер пора спати, принцесо.
Вставши, він випрямив мою ковдру, але помітивши мій погляд,зупинився.
-Я думаю, ти мені брешеш ... чи можливо, що всі казки мають такий щасливий кінець? І чому все так швидко закінчилося? І чому немає продовження? А що робити, якщо щось трапиться з красунею,і вони не скажуть нам про це?
Я видихнула, бо говорила ці питання з максимальною швидкістю, на яку я була здатна. Але у мене є виправдання, мій брат міг би перервати мене, і я б не закінчила. Його брови задумливо нахмурилися, і він замислювався над усім пару хвилин.
-Всі казки мають свій щасливий кінець. Це погано?
-Ні. Але тато сказав ...
- Те, що говорить тато, не завжди є твоєю правдою. Лягай спати, а завтра я спробую придумати продовження казок. Домовились? - Його останнє запитання звучало більше як твердження, ніж питання. І я б не була я,якби не продовжила свій допит. Але не сьогодні. Очі закривалися, і я не втрималась від цього.
-Домовились, ведмедику.
Посмішка розтягнулася на обличчя брата, і поцілувавши моє волосся, він попрямував до виходу. Його рука торкнулася вимикача, і тоді світло згасло. Через моє тіло пройшло тремтіння, але сон був сильнішим, і я впала у темряву, вирішивши, що сьогодні я буду спати без світла. Але через деякий час чиїсь руки почали мене душити, і крик вилетів з мого рота німим звуком. Я розплющила очі, і страх зупинив моє серце, коли мене засліпило світло від ліхтарика. Я не розуміла, що відбувається, де я і де брат. Поки не побачила двох охоронців мого тата.
-Досить, коли їй препарат і валимо звідси.-Знайомий голос. Це і справді вони. Але чому вони мене душили? Що я зробила?
Руки першого, послабили хватку, але я все ще задихалась.
-Я придумав дещо цікавіше.-Його очі сповзли по мені, і я не знала, що відбувається. -Ми можемо розважитися.
На обличчі другого з'явився гнів, і його голос став гучнішим.
- Вийди, я сказав.
Я відчула свободу, коли мене нарешті звільнили.
Потім вони ввели мені якісь ліки, і єдине, що я чула перед втратою свідомості, - це лише одна фраза.
-Альдо, чорт забирай,ти пошкодуєш, що втрутився. "
Тільки зараз, будучи достатньо дорослою і згадуючи всі події з цими чоловіками, я зрозуміла, що тоді могло статися. Стиснувши ручку сумки сильніше, я знову проклинала себе за те що повернулась до спогадів.
Я була дитиною, і тепер це моє минуле. І я повинна знищити його.
Фари авто відволікли мене, і я підійшла до таксі.
Сівши в машину, я швидко сказала таксисту адресу і притулилася до вікна.Лише через два дні у мене важлива зустріч, на якій я знову повернуся в минуле, але цього разу це буде моїм кроком до його знищення.
І все має пройти ідеально.