••••zaman atlaması••••Uçak los angeles'a varmıştı. Marcy bavulunu arkasından sürüyerek park yerine ulaştı. Sasha ile buluşacakları yer burasıydı. Marcy telefonundan saate baktı. Gerçekten düşündüğünden erken gelmişti. Arka cebindeki paketten bir sigara alıp yaktı. Aslında los angeles'ta bulunduğu zaman boyunca içmekten vazgeçmişti çünkü eski arkadaşları üzerinde iyi bir izlenim bırakmak istiyordu ama şu an yalnızdı ve bu yüzden kötü bir izlenim vermesi imkansızdı. Etrafı biraz inceledi. Tahmini, yaklaşık 7 yıldır falan buraya gelmemişti. Sadece hava alanına bakmasına rağmen masıl değiştiğini hayal edebiliyordu.
Sigarasından bir nefes daha alırken sashanın arabasını park ettiğini gördü ve panikle aldığı dumanı geri öksürdü. Kalan sigarayı yere atıp hem sönmesi hemde sashanın görmemesi için üstüne bastı.
Marcy: HEY SASH
Sasha arabadan indi.
Sasha: hoşgeldin mar-mar
Marcy: buraya tekrar geleceğimi düşünmemiştim.
Sasha: sanki bir sigara kokusu var.
Marcy: aa yanıma yaşlı bir adam geldi, adres sormak için ve sigara içiyordu. Dumanı üstümde kalmıştır.
Sasha: neyse ne. Bavulunu bagaja koyayım.
Marcy: hey o kadar güçsüz değilim. Bende yapabilirim.
Sasha: çok geç mars.
Arabaya bindiler. Bir süre sessizlik oldu. Marcy sashayı inandırdığını düşünsede hâlâ oldukça gergindi.
Sasha: ailenden ayrıldığını duydum.
Marcy: evet. Hayatıma fazla karışıyorlardı. Kavga ettik ve aile evinden ayrıldım.
Sasha: senin için sevindim. En iyi kararı vermişsin
Marcy: peki ya sen? Çok değişmişsin.
Sasha: evet. Geçen yıl evden ayrıldım, biliyorsun anne ve babam zaten ayrıydı. Zaten onları aile olarak görmüyordum. Diplomamı aldıktan sonra küçük çaplı bir tartışma oldu bende kapıyı çarpıp evden ayrıldım
Marcy: en son hatırladığım kadarıyla antrenör olmak istiyordun.
Sasha: vazgeçtim.
Marcy: neden?
Sasha: bilmiyorum... eve geri döndükten sonra (amphibia'dan dönünce) çocuk psikolojisi çok ilgimi çekti. Başta sadece kendimi ve etrafımdakileri anlamak için araştırıyordum ama sonra bunu sevebileceğime karar verdim. Şimdiyse psikoloji diplomam var.
Marcy: açıkçası buna biraz şaşırdım. Ben yokken çok şey değişmiş gibi.
Sasha: peki sen? Neler oldu dökül bakalım.
Marcy: liseden sonra okulu bıraktım ve mebtoon'a başladım.
Sasha: yazarlık ha, ne hakkında?
Marcy: aslında şu ana kadar genel olarak epik fantastik ve genç kurgu yazdım ama bunun değişmeyeceğinin garantisi yok. Peki anne?
Sasha: hah?
Marcy: Anne nasıl?
Sasha: o üniversiteyi bitirdikten sonra herpetolog olup bir akvaryumda işe başladı. Ailesiyle kalıyor ve izin günlerinde onlara tayland restoranında yarım ediyor. Son zamanlarda gerçekten mutluydu. O gerçekten iyi bir kız ve ailesiyle arası neredeyse mükemmel.
Marcy: bizim aksimize ha
Sasha: evet. Bu konuda onu kıskanıyorum.
Marcy: lise nasıl geçti?
Sasha: anne ile aynı lisedeydik ama farklı arkadaş gruplarında. 3 kişiyken farklılıkların bir önemi olmuyor ama 2 kalınca bu oldukça aramıza girdi. Yinede kötü değildi.
Bir sessizlik oldu. Bu sessiz ortamı sasha kesti.
"Önce anne'i akvaryumdan alalım sonrada gece boyunca eğleneceğiz. Tıpkı eskiden olduğu gibi"
Bu Marcy'i gülümsetmişti. Artık o kadar gerginde değildi. Sasha gerçek anlamda değişmişti. Ama bu değişim kötü değildi aksine oldukça tatlıydı.
Sasha: alkol kullanıyormusun?
Marcy: evet bazen.
Sasha: o zaman düşündümde belki 3ümüz birlikte bir bara uğrayabiliriz.
Marcy: kulağa hoş geliyor.
Yolculuk devam ederken marcy'nin gözü dikiz aynasına kaydı. Öncesinde olduğu gibi darcy'i görüyordu. Deli gibi görünmemek için hiç tepki vermedi. Yinede sasha, marcy'nin bu tedirginliği anlamıştı. Sonuçta psikoloji okumuştu.
Sasha: marcy iyi misin?
Marcy: ah evet sadece biraz heyecanlıyım.
Sasha: öyle olsun ama içimde kötü bir his var.
Marcy: merak etme sadece uzun zamandır görüşmüyorduk bu yüzden olabilir.
Araba pasifik akvaryumunun önünde durdu. Kader anı gelmişti artık.
Birsonraki bölüm ne zaman gelir bilmiyorum
Bye
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski Arkadaşlar //amphibia(amfibiya) Au\\
FanfictionMarcy eski arkadaşı sasha dan bir telefon alır ve anne'in doğum gününe davet edilir. Marcy onların yanına gider ama anne ve sasha nın bilmediği birşeyler vardır Türkiyedeki ilk sashannarcy hikayesi