🪻 23 . 9. 2023 🪻
" မြင့်မြတ်..! "
" အင်းး ပြောလေ.. "
" မင်း ပဲခူးမာ ကျောင်းသွားတက်မာပေါ့.. "
" အေးလေ.. တက်မာပေါ့ကွ။ အဖေကလဲ ငါ့ကိုလှမ်းခေါ်နေတာ ကြာပြီ။ "
" ငါမင်းကို တခုလောက်မေးချင်လို့ရလား.."
" ဟေ့.. ဟျောင်ဖိုးသား မင်းဒီနေ့ဘာဖြစ်နေတာ ဟမ် ... ထူးထူးဆန်းဆန်းတွေပြောနေပါလား .."
" မဟုတ်ပါဘူးကွ ငါအတည်မေးချင်လို့ပါ "
" အင်း မေးလေ.."
" မင်းရဲ့ အိမ်မက် ၊ ဝါသနာက ဘာလဲ "
" ငါ့ရဲ့အိမ်မက်ကလား.. ငါ့ရဲ့အိမ်မက်က စီးပွားရေးလုပ်ငန်းရှင်ကြီး ဖြစ်ချင်တာကွ။ ဝါသနာကတော့ ပါတယ်လို့မရှိပါဘူး။ ဒါမဲ့ ငါ့အိမ်မက်ကတော့ ငါမရရအောင် အကောင်ထည်ဖော်မာ ။ အဲ့တာမှလည်း ငါ့ကိုအားကိုးမှီခိုနေရတဲ့ မိသားစုတွေ ။ အဆင်ပြေမာလေ "
" မင်းတို့အိမ်ကလဲ အဆင်ပြေနေတာပဲ မဟုတ်လား ။ မင်းကဘာလို့ စီးပွားရေးလုပ်ငန်းရှင်ဖြစ်ချင်တာ "
" ငါက ငါ့ကိုလူအများက လေးစားအားကျရတဲ့ အထက်လူကြီးအဖြစ် ။ တရိုတသေလေးစားပြီး ။ အရာရာသူများထက်သာနိုင်တဲ့ ။အရည်ချင်းမျိုးတွေနဲ့ ကြိုးစားချင်တာကွာ"
" အထက်လူကြီး ဖြစ်ချင်တာများ ။ ငါ့ကိုပြောရေားပေါ့ ။ ငါအောက်ဆင်းပေးမာပါ့မယ် "
" ဘာကွ.!! မင်း မင်းးစကားကလဲ ဘာလဲဟျောင့် ဟမ်..!! "
" ဟားး ဟားး ငါကစတာပါကွ ...."
" အေး မင်းကြည့်နေ "
" ကြည့်နေပါတယ်ကွ , တနေကုန်ထိုင်ပြီးတစိမ့်စိမ့်ကြည့် နဖူးကနေခြေဖျား ထိအောင်ချစ်တယ် အသဲထဲစွဲငြို့သူရေးးးး"
" ဟေ့ဟျောင်.... ဟေ့ဟျောင်... ဖိုးသားး!! မင်းတော်တော့နော် ငါလုပ်မိတော့မယ် "
" အေးပါကွာ အေးပါ ငါကစတာပါ .. ငါအတည်ပြောမယ် မင်း သေချာနားထောင်နော် ..."
" အင်း ပြော .."
" မင်း ဟိုရောက်ရင် ငါ့ကိုသတိရမာလား .. ရွာကိုကေား ခနခနပြန်လာမာလား.."
ВЫ ЧИТАЕТЕ
🪷ကမ်းနားလေးက ကြာပွင့်ငယ် 🪷 (Ongoing )
Любовные романыWriting as a hobby Don't hurt anyone Don't hurt me either Just started writing Encourage them🤍🦋