Profesor počkal až odejdou všichni členové rady a otočil se k chlapcům „A vy se doufám nevrátíte domů a nebudete tam sedět jako malá mimina že ne?" spiklenecky mrkl profesor. Oba téměř okamžitě zavrtěli hlavou. „Myslel jsem si to" usmál se profesor. „Takže, dostaňte se co nejblíže ke škole. Pošlete nám bublinu s co nejdetailnějším schématem školy a roztavěním všech ve škole. Samozdřejmě pokud je uvidíte." usmál se na ně profesor. Chlapci se usmáli nazpět a odběhli ven z domku a o pár vteřin později už byli vysoko nad baráčkem. Několikrát zakroužili nad jezerem a letěli zpátky, směrem k rozbořené škole, kde jsou v bezvědomí jejich tři přátelé a neznámý služebník Temnoty.
Zdálo se jim že se ke škole dostali až moc rychle. Jak Adrian předpokládal, všichni byli někde uvnitř zbořené školy. Tedy kromně Lindy, okolo ní asi ještě bylo ochranné silové pole. Rychle vtiskly do vodní bubliny školu a vystřelili jí směrem k domu profesora.
Jen co bublina zmizela za obzor, oba přistáli. Schovali se za sloupy u hlavní brány a nakukovali dovnitř. Philip ovládl kousek kamene, válící se na zemi a vystřelil jej směrem k Lindě. Kámen spadul přímo na Lindu. Silové pole asi ukončilo svou účinnost. „Myslíš že je v pořádku?" stará se Adrian „Moc dobře víš, že jsem na lékařství pako." Podíval se ustaraně na Phila. „Nevím, ale každopádně jí tam nemůžeme nechat..."
ČTEŠ
Pán živlů
FantasyKonec je jen začátek. Smíříš se se zákazem, koncem? Ne? Vítej! They told me run, so I do!