Adrian se upřeně dívá na Lindu a přemýšlí o tom, co právě Phil řekl. „Ne, to nemůžeme, ale co bude s ostatními? Když to služebník zla zjistí? Podle mě, by jsme měli počkat až příjde někdo starší." mluví téměř bez přemýšlení Adrian. „No jo, ale nemůžeme jí tam nechat, co když se probere, a nebo... Já nevím, podle mě jí tam nemůžeme nechat!" začíná se rozčilovat Phil. Adrian se trochu zamyslí, ovládne vodu ve vzduchu a pomalu přibližuje vodu k Lindě, opatrně jí s vodou nadzvedne a přibližuje kamarádku směrem k nim. „Bacha!" špitne Philip „hýbe se!" dodá. Adrian pomalu položí Lindu na vodním polštáři na zem, vodu vypaří a běží ostražitě k ní. Posunkem naznačil Philipovi aby mu pomohl. Pomohli jí vstát a rychle jí odvedli a bránu. „Jak se cítíš?" usmál se na Lindu Adrian. „No, je mi blbě a motá se mi hlava, ten.. člověk. Má hroznou sílu, nevím co je to za ovládání. Díky že jste mě vtáhli, asi bych se odtamtud nedostala. Fakt díky." Snaží se usmívat, ale je vidět, že je to předstírané. „Nechceš se napít?" stará se Adrian a ovládne vodu ve vzduchu udělá z ní bublinu, kterou pošle k Lindě. Udělá další bublinu, do které vtiskne obraz všech přítomných a odešle jí opět k profesorovi. „Kdy myslíš, že budeš moct letět?" zajímá se Phil. „Děláš si srandu?!" začne se zlobit Linda. „Každou chvíli mám pocit jako bych měla omdlet, zase..." pokačuje Linda se stále stejným tónem. „Hele! Uklidněte se! Nebo nás uslyší ten... člověk, nebo co to je. Ale má pravdu Lindo, musíme se co nejdříve vypařit a vrátit se z..." přeruší ho bleskový přílet bubliny od profesora Wertufse...
ČTEŠ
Pán živlů
FantasyKonec je jen začátek. Smíříš se se zákazem, koncem? Ne? Vítej! They told me run, so I do!