JILL POV:
Het is nu 3 weken geleden dat ik met Diana naar B-brave ben geweest.
Er is aardig wat gebeurt in die tijd, laat het me even op een rijtje zetten:
>Dioni is nu een hele goede vriend geworden.
> Diana heeft sjans met Cassius.
>Mijn kanaal heeft 111.000k gehaald.
>En ik ga nu een video maken met Dioni.
Diana is net weg en ik ben alvast bezig met het klaar zetten van de nieuwe video.
Precies als ik net klaar ben met het klaarzetten gaat de bel. Ik leg mijn camera weg en loop naar de gang.
Ik zie door het raam dat het Dioni zoals ik al had verwacht. Lachend doe ik de deur open en spreid mijn armen voor een knuffel.
Dioni geeft mij lachend een knuffel, "Ik heb je gemist!" Roepen we in koor.
Ook lachend laten we elkaar los en neem Dioni zijn jas aan.
Ik hang zijn jas op en samen lopen we door naar de woonkamer.
"Wil je wat te drinken?" Bied ik aan, "Cola." Glimlacht hij.
Ik knik en loop naar de keuken en pak twee glazen. Ik schenk het drinken in en loop weer terug.
"Dus wat voor video gaan we maken?" Grijnst Dioni, "Bean boozled challenge!" Grijns ik.
"Lekker joh." Lacht hij, ik knik grijnzend.
"Zullen we beginnen?" Stel ik voor, Dioni knikt als bevestiging en gaat zitten op een van de stoelen die ik had klaar gezet.
Ik zet de glazen voor ons neer op een tafeltje en ga dan zelf ook zitten.
Voordat we beginnen leg ik Dioni de challenge nog kort uit.
Ik zet de camera aan en stel hem scherp.
Als ik klaar ben begin ik met praten...
"Heey Guys!, vandaag ben ik met een goede vriend van me" En wijs dan naar Dioni.
Dioni glimlacht naar de camera en zwaait ook even.
"Hoii, ik ben Dioni en je kent me vast wel van de boyband B-brave!" Knipoogt hij.
We beginnen met de challenge en meteen draait Dioni de meest gore smaak: kots of perzik.
"Natuurlijk moest jij weer die gore smaak draaien." Lach ik en pak het snoepje.
Dioni en ik nemen tegelijk het snoepje in en kauwen.
Ik proef een lichte smaak van perzik en ben opgelucht.
En slik het door, als ik naar Dioni kijk zie ik hem zuur kijken.
"Kots?" Grijns, hij knikt en slikt het snel door.
Hij spoelt de smaak snel weg met cola en zo gaan we door.
AAN HET EINDE VAN DE VIDEO...
"Hopelijk vonden jullie de video leuk, tot zondag!" Eindig ik de video en samen zwaaien we naar de camera.
Daarna zet ik de camera uit en kijk lachend naar Dioni.
"Was leuk!" Zegt Dioni vrolijk, "Vond ik ook!" Lach ik.
Ik pak mijn camera van het statief en haal het SDkaartje eruit.
"Dioni, wil je even mijn laptop aan geven?" Vraag ik glimlachend, hij knikt en geeft hem aan mij.
Ik doe het kaartje in mijn laptop en importeer de beelden naar mijn bestanden om straks te editen.
"Ji, ik moet gaan." Zegt Dioni met een zielig gezicht, ik knik en loop met hem mee naar de deur.
Dioni trekt zijn jas aan en geeft me daarna een knuffel.
"Ik spreek je snel weer!" En laat me dan los, ik knik en doe de deur open.
Dioni loopt naar buiten en zwaait nog eventjes en loopt dan door.
Ik trek de deur dicht en loop weer naar binnen.
***
HEEY HOOI,
Weer een nieuw stukje, hopelijk vonden jullie dit een leuk stukje.
Ik beloof dat er binnenkort meer Sam in voor komt, haha.
Hoe vonden jullie dit stukje?
Oke, een beetje laat maar Sam heeft de Hittegolf hunk awards gewonnen!
Ik zelf had voor iemand anders gestemd: Rein.
En Nils van Mainstreet heeft Hottest Bum gewonnen :D
Hebben jullie nog veel te doen voor school?
Ik heb morgen een wiskunde toets :(
En vanaf vandaag ga ik iedere keer als ik upload een vraag stellen over B-brave die jullie kunnen beantwoorden in de comments! :) Laat me ook even weten wat jullie van dit idee vinden :)
Wie van B-brave vinden jullie het leukst?
love you all, Romana
JE LEEST
Never again ft. Samuel Leijten.
Teen FictionJill, 18 jaar. Woont in Amsterdam. Ze is een YouTuber. Ze leert de jongens via een interview kennen. Dioni is meteen een goede vriend van haar...