JILL POV:
"Een paar jaar geleden, woonde ik een tijdje bij mijn oom en tante.
Ik had ook een neef die 3 jaar ouder dan mij was.
Ik was toen 13 en hij 16.
Het begon gewoon met onschuldig kusjes geven op mijn wang, dat deden we altijd bij elkaar.
Maar toen mijn oom en tante steeds meer ruzie kregen, reageerde mijn neef zijn emoties op mij af.
Dus ik bedoel: Hij begon met seksueel te gebruiken, hij sloeg me als ik iets niet goed deed, hij zei dat ik dik was...
Toen ik dat hoorde begon ik met afvallen.
Ik was helemaal niet zwaar of dik.
Maar dat vond ik van niet, ik woog eerst 65 kilo.
Uiteindelijk ben ik 17 kilo afgevallen met de gevolgen dat ik werd opgenomen.
Ik had geen Anorexia maar Boulimia Nervosa.
Toen ik weer helemaal was aangesterkt ging ik weer naar mijn oom en tante.
Ik was toen 14 hij 17.
Toen mijn oom en tante er een keer 's avonds er niet waren, kwam mijn neef zomaar mijn kamer binnen.
Hij had gedronken, dat rook je.
Hij stormde op me af en begon me uit te kleden.
Ik stribbelde enorm tegen, als ik niet luisterde werd ik het ziekenhuis ingeslagen door hem.
Dus deed ik maar mee.
20 november werd ik verkracht door hem.
De volgende dag ben ik huilend naar mijn oom en tante gegaan.
Ik heb hun alles verteld en samen met hun ben ik naar de politie geweest.
Mijn neef werd opgenomen in een TBS kliniek.
Daarna hebben mijn oom en tante besloten dat ik weer naar mijn ouders moest.
Ik ging weer naar huis en zo heb ik weer mijn leven opgepakt.
Slechts een paar mensen weten mijn verhaal." Eindig ik met zucht.
Samuel staart voor zich uit, waarschijnlijk is hij de informatie aan het verwerken.
"Jill, ik heb respect voor je!" Zegt hij zachtjes en trekt mij in een knuffel.
Ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas aan en luister naar zijn hartslag.
"Sorry, dat ik zo vaag tegen je deed.
De jongens pushte me zo erg.
Maar ik ben echt op je verliefd!" En om zijn worden nog meer kracht geven, laat hij me los en kust teder mijn lippen.
Het is een korte kus, maar een fijne.
Ik glimlach naar hem, "Ik ben ook verliefd op jou!" Grijns ik en druk lomp mijn lippen op de zijne.
Doordat ik zo lomp deed valt Sam achterover met mij bovenop op hem.
We beginnen wild te zoenen, totdat de deur opengaat.
Geschrokken gaan Sam en ik omhoog.
Het is de werkster.
"Sorry, Sorry!" Stamelt de vrouw.
Samuel glimlacht dat het goed is en de vrouw loopt weer weg.
Als de deur dicht is beginnen we keihard te lachen.
"Haar gezicht.." Hik ik.
"Geniaal!" Proest hij.
****
Nu weten jullie wat er met Jill is.
Ik heb Verleiden steeds in me hoofd :)
All good, geen stress my girlweet dat ik niet speelom haar geeft ja wij zijn realmaar jij hebt een ander planbaby dat kan ik niet aanen je gefluister maakt me gekik vind het zo moeilijk om te laten gaanwant je body is hot en jij bent zoonweerstaanbaar kijk me aanen zeg me dat je mij niet wiltjij kan mij verleiden, dit heb ik eerder nooit gevoeldjij kan mij verleidenje moest eens weten wat je doetoeh baby, jij kan mij verleidenzie mn hart zegt nee, mn hoofd zegt jate quero papimaar girl dat kan nietzie mn hart zegt nee, mn hoofd zegt ja ...
Love you xxx
JE LEEST
Never again ft. Samuel Leijten.
Novela JuvenilJill, 18 jaar. Woont in Amsterdam. Ze is een YouTuber. Ze leert de jongens via een interview kennen. Dioni is meteen een goede vriend van haar...