15

310 18 1
                                    

Jill POV:

De bedreigingen en telefoontjes worden steeds erger.

Samuel weet ervan en mijn vrienden.

Niemand verder.

Vandaag ga ik samen met Sterre een verjaardagscadeau kopen voor Dioni.

Hij word al gauw 18.

Als we de Douglas inlopen, heb ik al meteen een geurtje voor hem gevonden.

Calvin Klein.

Als ook de andere meiden een cadeau voor hem hebben verlaten we de stad.

Ik moet namelijk zo snel mogelijk naar Samuel toe.

We gingen zometeen iets doen, een verrassing volgens hem.

Ik weet alleen dat ik een jurkje en hakken aan moet doen, meer niet.

Eenmaal thuis haast ik me een weg naar de badkamer en kleed me in een sneltrein uit en stap in de warme douch.

Nadat ik mezelf heb gedoucht doe ik mijn bruine lange haar in een handdoek wikkelen en doe het als een tulband op m'n hoofd.

Ik trek m'n lingerie aan en kies dan een jurkje uit.

Net als ik klaar ben met m'n make-up belt Samuel aan.

Glimlachend doe ik de deur open en druk een kus op z'n lippen ter begroeting.

Grinnikend laat hij los, "je ziet er prachtig uit," bloost hij lichtjes.

Dit heb ik nog nooit bij Samuel gezien, hij en blozen.

"Jij kan er ook mee door." Zeg ik terug op een fluister toon.

"We moeten vertrekken!" Kondigt Samuel aan, ik knik en vis mijn tasje van tafel.

Hand in hand verlaten we mijn appartement en lopen naar z'n auto.

Als hij z'n auto start hou ik hem tegen, "waar gaan we heen?" Vraag ik nieuwsgierig.

"Naar een bal," grijnst hij.

Met een aangename stilte rijden we naar het bal.

Had ik je al verteld dat Samuel een zwart pak draagt? Het staat hem super sexy!

Never again ft. Samuel Leijten.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu