Okul

2K 310 436
                                    

Jisung'un Anlatımıyla

Sabah alarmımla birlikte uyandım ve saat 8 di.Bu kurduğum 4. alarm olsa gerek çünkü ben asla alarma uyanamayan bi insanım.Neyse kalktım tam lavaboya gidecekken telefonuma gelen bir mesajla kafamı o tarafa çevirdim.Telefonu aldım.

*Dağ Ayısı'ndan 2 mesaj*

Whatsapp a gidip ne yazdığına baktım.

Dağ Ayısı

:Jisung ben şuan okuldayım.Bizim sınıfa düşmüşsün listeden gördüm.

:Yerini bile ayarladım,benim yanım😉

Allah'ım delirtecek bu çocuk beni ya.Ne kadar böyle desemde minhoyu seviyorum ya,komik çocuk.Hemen cevap yazdım.

Dağ Ayısı

:Yia centilmen çocuk seniii

,:Tamam teşekkür ederim😌

Telefonu yatağın üstüne fırlattım.Neden bilmiyorum ama yüzümde bi tebessüm oluştu.Ve kıkırdamaya başladım.Sonra durdum.Kendi kendime dedim ki "Ne gülüyon jisung kendine gel!"

Lavaboya gittim elimi yüzümü yıkadım.Daha sonra formamı hızlıca giyindim.Okula hemen gitmek istiyordum,galiba minho yüzündendi.Ya ne alakaaaa.Neyse.İyice şizofren oldum ya kendimle konuşuyorum🗿Annemle babam uyuyordu,onlarıda uyandırmak istemedim ve meyvelikten bir elma kaptım.Ayakkabılıktan converslerimi de alıp giydim,evden çıktım.

Yürümeye başladım.Çantamdan kulaklığımı çıkarttım ve "Lana Del Rey-Yes To Heaven"  açtım ve dinlemeye başladım.Yürüdüm,yürüdüm ve okulun önüne geldim.Heyecanlanmıştım.İçeriye girdim ve herkesin bakışları bi anda bana dönmüş gibi hissettim,dış görünüşümden dolayı olsa gerek.Tabiki surat olarak onlara benzemiyordum o yüzdendi,ama aldırış etmedim.Okula girdim biraz dolaştım ve sınıfı buldum.İçeri girdiğimde bütün ekip tam oradaydı.Minho ayağa kalktı.

Mn:Ooo yeni öğrenci gelmiş hoşgelmiş!

Hepsi bana toplu ağızdan hoşgeldin dedi.Minho cidden felixi yanından atmış,bana yer ayırmıştı.Ben şaka yaptığını düşünmüştüm PUHAHAHAHAHA.

J:Minho sen baya ciddi olmak.Ben sabah yazdığında sen şaka yapıyon sanmak.

Mn:Hayır canım niye şaka yapim.Zaten felixe yer ayarladık.

Fx(Felix):Ah ne güzel yer bi görsen.Gitti beni inek jisoo nun yanına koydu ya.

Herkes bi kahkaha patlattı.Artık yamuk yumuk konuşsam bile alıştıkları için beni anlayabiliyorlar.Ben minhonun bana ayırdığı yere oturdum,topluca biraz sohbet ettik zaten sonra zil çaldı.Herkes sınıfa toplaştı ve bir hoca geldi sınıfa.

Mn:Jennie hoca bu.Hemde bizim sınıf öğretmeni hemde biyoloji öğretmeni.Çok tatlı bi hoca konuşsan bile kızmıyo he.

Jen:Günaydın arkadaşlar,aramıza yeni biri katıldı.Jisung gelip kendini tanıtır mısın?

Mn:Düzgün konuş he.Sanki whatsappta yazışır gibi.

Sırıtıp kafa salladım ve tahtaya çıktım.

Diffrent countriesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin