Zorbalık

2.2K 313 664
                                    

Jisung'un Anlatımıyla

Önüme erkek gibi,kafası görünmese erkek zannedilecek bi kız kesti.

Sana:Pişt,twitterda minho'yla shiplenen çocuk değilmisin sen?!

J:Galiba.

Sana:Ne hatle minhoya yürüyorsun peki?!

J:Anlamadım?Sen saçmalıyor.

Sana:Saçmalamıyorum ona yürüyorsun resmen,bunun cezasını çekmeyeceğini mi sanıyorsun?

J:Seninle uğraşamamak ben.Hadi.

Sana:Bu işten böyle kolay kurtulamazsın,beni hafife alıyorsun.

Diyip elimdeki yemek tabağını elimden çekip başımdan aşağıya boşalttı.Ve tepsiyle kafama vurdu.Ben o darbeyle yere düştüm.Herkes bana bakıyordu,ağlamak üzereydim.O sırada bizimkiler olayı görüp koşarak yanıma geldiler.Diğerleri bana "iyi misin" diyip beni sakinleştirmeye çalışırken,Minho kıza bağırıp azarlamaya başladı.

Mn:SANA SEN NAPTIĞINI SANIYORSUN?APTAL MISIN NESİN YA!

Sana:Kızma bana minho,sadece senin olmak amacım..çok yakışırız emin ol

Mn:SANA BENİ DAHA FAZLA SİNİRLENDİRMEDEN DEFOL BURDAN YOKSA ELİMDEN BİR KAZA ÇIKACAK.

Sana dudaklarını büzüp kantinden çıktı.Sonra minho koşarak benim yanıma geldi.

Mn:Jisung iyi misin??

O bana iyi misin dedikten sonra hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.Minho beni bağarına bastı.Herkes hala bize bakıyordu,bazılarıda ooo falan yapıyordu.Ben sonra aniden kalkıp,koşturdum.

Bc:JİSUNG!!

Kendimi tuvalette bir kabine kilitledim.Minholar dışarıda beni arıyorlar olsa gerekti.Sonra tuvalete küt diye birileri girdi.

Mn:Jisung,burada mısın?!Jisung!

Ses çıkartmadım.Daha sonra minhonun dediği şeyle ağlamam duraksadı.

Mn:HEPSİ BENİM SUÇUM.ONU ORADA TEK BIRAKMAMALIYDIM!

Hy:Minho saçma salak konuşma.Hepimizin suçu.

Ben yavaş yavaş kabinden çıktım.Minho beni görür görmez gzlerini kocaman açtı ve bana doğru koşup sarılıdı.

Minho beni görür görmez gzlerini kocaman açtı ve bana doğru koşup sarılıdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aynı böyle görünüyorduk.Bende ona karşılık vererek sarıldım.

Mn:Özür dilerim jisung,hepsi benim yüzümden oldu.Seni orada tek bırakmamalıydım özür dilerim.

J:Minho saçmalama senin bi suçun yoktu.

Gözlerime baktı.

Mn:Jisung ağlamak sana hiç yakışmadı.Sakinleş..

J:Minho sadece eve gitmek istiyorumç

Hy:O zaman idareden izin alalım jisung istersen.İyimisin bu arada?

Diffrent countriesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin