Shiplenmek

1.9K 291 379
                                    

Jisung'un Anlatımıyla

Minho gittikten sonra ben animeyi izlemeye devam ettim.Bi yarım saat sonra gelen bildirim saldırısı yüzüden telefona baktım,gruptan geliyordu.Gördüğümde gözlerime inanamadım.Okulun itiraf sayfasında bir gönderi vardı,bunun ss'ini atmışlardı gruba.Şok içinedeydim,dona kalmıştım.

Halısaha Babapiro's⚽

Felix:ABİ ACİL ŞUNA BAKIN GÜLMEKTEN VE ŞOKTAN MUTFAKTA YEMEK YAPAN ANNEMİ ISIRDIM CİDDİYİM

*Felix bir screenshot gönderdi*

Jeongin:OLUM ŞAKAMI BU OPADHASAJDBHDAJDOASBDAOAOSDA

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jeongin:OLUM ŞAKAMI BU OPADHASAJDBHDAJDOASBDAOAOSDA

Hyunjin:OHA OHA OHA

Seungmin:DEDOŞLA BEN DAHA ÇOK YAKIŞIYORUM(!) PAJDUAIHBDADAAJSOAAOJDBASIOHA

Bangchan:Seungmin şuan seninle uğraşamicam OLAYA GEL

Changbin:OLM YORUMLARA BAKTIM KIZLARIN YARISI ÜZÜLMÜŞ YARISI AŞIRI SHİPLİO SAKAMİDUR

Dağ Ayısı:Olm bune amk ne alaka ya.

Jisung:E cüş artık deve

Felix:BİDE FOTONUZU ÇEKMİŞLER NASIL FARKETMEDİNİZ LA PADHHASDDHABDAHD

Jeongin:5-6 DK ÖNCE ATILMIŞ AMA HESAPTA EN ÇOK BEĞENİ ALAN 2. TWEET OLMUŞ AHHAHAHAHAAHAHAHAHAHA

Jisung:Hesabın sahibini bilen varmı

Dağ Ayısı:Hayır okuldaki kimse bilmiyo,bizden biri olmadığı kesin de

Hyunjin:Zaten öğrenilirse kim olduğu attığı tweetlere bakarsan daha iyi anlarsın yaşatmazlar bu çocuğu.Hep alakasız alakasız kişileri shipliyor ve ortalığı karıştırıyor

Changbin:Hyunjin tdk gibi konuşan kişilere ne kadar ayar olduğumu biliyon.Yapıyor,ediyor falan deme yapiyo ediyo de valla 2 dk ya kapındayım yoksa.

Hyunjin adlı kişi "😑" ifadesini bıraktı.

Bangchan:Yarın neler olacak acaba ortalık çok fena karışacak.

Jisung:Çok abartırlarmı ya korkuyorum

Dağ Ayısı:Yok be bişey olmaz korkmana gerek yok.

Seungmin:Sevgilisini de korurmuş🤭💋

Dağ Ayısı:Seungmin gece pencereleri kapat,kapıyıda 3-4 kere kitle.

Seungmin adlı kişi "😨" ifadesini bıraktı

Gruptan çıktım,ve telefonu yanımdaki komidine koydum ve tavanı izleyerek düşünmeye başladım.Bir olayda konu minho olduğunda gereksiz heyecanlanıyordum,diğerlerinde böyle olmuyordum.Minhodan diğerlerine göre daha çok utanıyor,çekiniyordum.Ne olmuştu bana.Yoksa minhodan mı hoşlanıyordum?Hayırr,o sadece arkadaşım.Jisung böyle aptalca şeyler düşünmeyi kes dedim kendi kendime.Sonra erkenden yattım.

Sabah yine alarmla uyandım,aynı rutin.Yüzü yıka,formanı git,bi elma ye çık ve okula yürümeye başla.Yine okula yürürken müzik dinledim ve okula vardım.Sınıfa girdim yine bizim grup tam olarak benim sıranın başına toplanmıştı.Hepsi beni selamladı yanlarına gittim sohbet ettik falan sonra derse girdik.Ders ingilizceydi,soobin hoca ile.

Soobin:Evet arkadaşlar şimdi herkes ingilizce olarak sıra arkadaşını tanımlayacak.Hem kişilik özellikleriyle hemde dış görünüşüyle.Hadi başlayın bakalım.

Minhoya döndüğüm sırada bana gülümedi.Gülümsemesi çok şekerdi.Ben tanıtmaya başladım deftere.

Herkes yazdıktan sonra sıra sıra herkes okudu sıra minhoya geldi ve okumaya başladı.

His name is jisung.his hair is black and light brownHe has deep eyes.He is very handsome.He is very feisty and cute


Derin gözlerim mi?ÇOK yakışıklı mı?İçim kıpır kıpır olmuştu,yine bana bişeyler oluyodu.Bana baktığında ona kocaman gülümsedim oda bana göz kırptı.Sonra ben okumaya başladım.Tüm dikkatini bana verdi.

His name is minho.He has straight brown hair and brown eyes.He is very handsome.He is stubborn and easy-going.He loves messing with people.

Ben okumayı bitirince minho kıkırdadı.Büyük ihtimal "insanlarla uğraşmayı sever" dediğim için güldü.Bizden sonra sıra felixe geçmişti,felix inek jisooyu tanıtacaktı.Minho ve diğerleri sıranın felixe geçtiğini görür görmez gülmeye başladı bile.

Her name is Jisoo. She has black hair and brown eyes. She is very stubborn and hardworking. She is a total nerd.

Herkes gülmeye başladı,felix jisooya resmen inek demişti yazıda PDYGAAS9UHDGSDONSDHASI

Daha sonra ders bitti ve kantine gittik.Hyunjin bana seslendi.

Hy:Biz masa kapalım millet hayvan gibi dalıyor,sen gelirsin yanımıza.

Tamam dercesine kafa salladım.Bugün menüde mercimek çorbasıyla mantı vardı.Ondan alıp masaya doğru ilerlerken önümü erkek gibi giyinen bi kız kesti....






KUDURUN ÇATLAYIN VE 5. BÖLÜMÜ BEKLEYİN HİHHAHAHAHA

YARIN ATMAYA ÇALIŞICAM OLMADI ERTESİ GÜN KESİN GELRİ AMA MUHTEMELEN YARIN ATARIM.

UMARIM SİZİNDE İÇİNİZE SİNMİŞTİR ÖPTÜMMM🥺💍👋🏻

Diffrent countriesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin