Ben türkçe konuşamamak

3.3K 385 439
                                    

(Selam bir not bırakacağım.Akıcı konuştuğunda kore garip konuştuğunda türkçe konuştuğunu düşünün.İyi eğlencelerr)

Jisung'un Anlatımıyla

Bıktım her sene türkiyeye gelmeketen ya!3 ayımı boş beleş geçiriyorum her zaman.Türkçe konuşma tarzımdan dolayı kimse benimle ne arkadaş ne de muhattab olmak istiyor.3 ayımı arkadaşsız geçirmek çok kötü.Aylarımı sadece insta,tiktok,mangalar,kitaplar ve animelerle geçiriyorum.O kadar anime düşkünü olmayan ben animelere sarıyorum tatilde PUAHHAHHAHAHAH

Yine sıkıcı,sıradan bir sabaha annemin seslenmeleri yüzünden uyandım.

JM(jisung mom):Jisung,kalk bakalım artık hadi!Gidip 1 normal 1 buğday ekmeği al!

Off yine ekmek.Ekmek alacağım zaman adama kaç ekmek ve hangi ekmekten alacağımı anlatana kadar içim dışıma çıkıyor.Zaten de yüzsüzün teki,salak adam.

J:Tamam anne gidiom.

Crocslarımı ayağıma geçirdim,kenardaki sehpadan da 20 tl kaptım.Allah'tan ekmekçi yakındı sabah sabah hiç çekilmezdi çünkü.Dükkana söylene söylene girdim.Adam bana yine mi sen,aha başımız dertte der gibi baktı.

J:Günaydın abi ben 1 ekmek 1 buğday almak?

F(fırıncı):Ne istiyosun oğlum adam akıllı konuşsana.

Hah işte başladı mesai.

J:Abi beni sen uğraştırmak yeter.

Adam ters ters bakıyordu.He yani ekmek söyleyince anlamıyo gidip bunu anlıyo.

J:Abi 1 normal 1 buğday almak ben.

F:1 buğday 1 normal ekmek mi istiyorsun?

İlk defa bu kadar çabuk anladı.Ama işime gelir sonuçta.Mutlu mutlu kafa salladım.Adam bana ekmekleri verdi.Parayı verdim,para üstünü aldım.

J:Hayırlı işler abi.

Adam teşekkürler der gibi kafa salladı.Sanırım cümlede bi yanlışlık yapmadım da o yüzden.Yoksa kesin yine 'ne dion lan' der gibi bakardı ama öyle bakmadı.Eve gittim ben gelene kadar annem sofrayı kurmuştu.Hızlıca sofraya oturdum.

JD(Jisung dad):Oğlum nası gidiyor arkadaş falan yine hiç mi edinmedin?

J:Ne arkadaşı baba ya.Dillerini konuşamıyorum.Siz senelerdir yazın türkiyeye geliyorsunuz ben birkaç yıldır geliyorum ve hala türkçeyi sökemedim.Kimseye ne derdimi anlatabiliyorum ne de iletişim kurabiliyorum.

JM:İlerledikçe zaman bulursun oğlum.Şimdi geç sen arkadaşları.Yokmu sendede birileri?

J:Kim ya

JM:Oğlum anlasana işte,yokmu bi kız falan?

J:Yok anne.Ben sana arkadaş yok diyorum sen bana kız falan diyosun ya.

Ben kendimde resmen gay potansiyeli görüyorum.Bi erkekten hoşlansam falan asla şaşırmam.Ama kızlarda olur yane.

Sonra kahvaltıda öyle havadan sudan konuştuk annemlerle.Sonra kahvaltıyı bitirince hergün olduğu gibi kulaklığımı,telefonumu ve kitabımı alıp çıktım.Ben her gün müzik dinleyerek kitap okurum.Bazen kitap okuyasım yoksa da halısahada futbol oynayan çocukları izlerim,halısaha asla boş kalmaz hep birileri vardır.Ben ne futboldan ne penaltıdan hiçbirşeyden anlamam,ilgide duymam.Ama maç izlemek keyifli geliyor neden bilmiyorum.

Biraz yürüdükten sonra halısahaya vardım.Kenardaki banka oturdum kulaklığımı takıp 'Adamlar-Zombi' açtım.Bilerek türkçe şarkılar dinliyorum ki türkçem belki biraz gelişir umuduyla.Bi yarım saat falan kitap okudum.Çokta kitap okuma havam yoktu.Kitabı bırakıp birkaç dakika önce yeni gelen ve futbol oynayan çocukları izlemeye başladım.11 kişilerdi.Daha adam bölüşmesi yapıyorlardı.Ama adil olmuyordu.Çünkü 6-5 oluyodu.

Sonra bi anda bana bakarak,beni işaret ederek konuşmaya başladılar.Aralarından bi çocuk bana doğru gelmeye başladı.Evet resmen bana geliyordu.

Hy(Hyunjin):Selam.Kaleciye adam lazımda sen gelirmisin?

J:Ben gelememek.

Çocuk garipseyerek baktı.

Hy:Nie?

J:Anlamamak ben futboldan.

Hy:Sen neden böyle konuşuyon kardeş.Mülteci falan mısın?

J:Hayır!Ben koreli.Buraya tatile gelmek.Sizin dili konuşmakta zorlanmak.

Hy:Anladım galiba.

Baya ısrar etti çocuk.Ben ne kadar ısrar etsemde beni kaldırdılar (zorla) kaleye koydular.Kesin tutamicam ya herkes bana bakıyor...







Bİ SONRAKİ BÖLÜM GELENE KADAR BEKLEYİN ASKOLARIM UMARIM GÜZEL BULUYORSUNUZDUR BEN BEĞENDİM GAYET HADİ BB<3

Diffrent countriesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin