Jeon Hana

285 35 15
                                    


Eğer bu bölümden kurguya başladıysanız hic bir şey anlamazsınız ondan dolayı en başından okumaya başlıyın?!?!?


Ta ki o mide bulandırıcı kokuya kadar. İşte o zaman anlamıştım bahçeye birisi geldiğini 


Taehyung bir hışımla arkasını dönmüştü. Arkasına baktığın da cilveli bir şekilde feromon salgılayan bir kız omega ile karşılaştı. Jungkook'ta , Taehyung'un atik hamlesinden dolayı gözlerini açmıştı. 

Taehyung: Feromon salgılamayı kes 

EunCha: Sen Delta olmalısın 

Jungkook: Evet , benim eşim 

Taehyung, Jungkook'un kulağına yaklaşmış fısıldamıştı. 

Taehyung: Hayatım sakin olur musun lütfen  

EunCha: Delta-

Taehyung: Yanlız ismim Taehyung 

EunCha: Niye Delta değil misin 

Taehyung: Ben sadece Jungkook'un Deltasıyım 

Jungkook bu cümleden sonra Taehyung'a iyicene sırnaşmıştı .

EunCha: Jungkook havuz'a gireceğim şezlonglar nerde

Jungkook: Yok EunCha kaldırtım  

Euncha: O zaman söyle geri getirsinler 

Jungkook: HALA

Solar: Efendim

Jungkook: Bu günün tarihi ne

Solar: 15 Nisan 2023

Jungkook Halasından duyduğu cümle ile Taehyung'un oturduğu kucağından kalkmıştı. Jungkook hemen Taehyung'a dönerek elini uzatmıştı.

Jungkook: Gel seni birisi ile tanıştıracağım

Taehyung kendisine uzatılan ele tutunarak kalmıştı. Jungkook'da elini daha sıkı tutarak koşar adımlarla Taehyung ile üst kata çıktılar. Jungkook , Taehyung'u odasının kapısının önünde bırakarak hemen odaya girmiş ardından elinde uzun palto ile geri çıkmıştı.

Palto siyah ve uzundu. 

Jungkook tekrar Taehyung'un elini tutmuş gine koşar adımlarla birlikte aşağıya inmişlerdi. Jungkook holden arabasının anahtarını almıştı . Birlikte arabanın koltuklarına oturmuşlardı. Jungkook sürücü koltuğuna Taehyung ise yanına oturmuştu. Jungkook hemen arabayı garajdan çıkarmıştı. Taehyung , Jungkook'a doğru dönmüş yüzünü incelemişti. 

Jungkook'un yüzünde Taehyung'un şimdiye kadar hiç görmediği bir mutluluk vardı. Gözleri parlıyordu , Jungkook'un.

Taehyung o an düşündü

Acaba bir gün bana da bu gözlerle bakar mıydı... 


-----------------------

Uzun bi  yolculuk yapmamışlardı. Belki 5 dakika bile sürmemiş olabilirdi yolculuk. 

Araba bir mezarlığın önünde durmuştu. Jungkook arabadan inmiş ardından Taehyung'da inmişti ardından Jungkook'un yanına gitmişti.


Taehyung'dan

Jungkook ile mezarlığa girmiş  biraz ilerledikten sonra "JEON HANA Doğumu:2021.14.Nisan Ölüm: 2021.15.Nisan" Yazan mezarlığın başında durduk. 

Vita'mı Buldum_TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin