Jungkook'dan
Taehyung'un kızgınlığı bitmişti. Hem o zorlanmıştı hemde ben. Ben mutfakta kahvaltı hazırlarken oda duşa girmişti.
Pirincin kapağını örtmüştüm o anda belimde hissetiğim kollarla şaşırmıştım. Kafamı çevirmemiştim sonuçta kim olduğunu biliyordum . Ardından boynumu öpmüştü .
Jungkook: Taehyung yapma
Taehyung: İz bırakıp sevişmişin izlenimi vermiyorum.
Jungkook: Babam az önce mesaj attı sizin şirkette toplanıp Yeonjun ve Soobin'in düğün meselesini konşulcakmışız
Taehyung : Tamam kahvaltımızı yapalım ardından gideriz
Jungkook : Tamam
Hyunjin'den
Evde Kahvaltı yapıyorduk . Bas köşede Yoongi hyung , Onun sağında Rowoon yanında Eunwoo hyung , Yoongi Hyung'un solunda ise Solar hala onun yanında Euncha ve Nik vardı . Ben ve Felix ise Eunwoo Hyung'un yanındaydık. Bir anda Yoongi hyung konuşmaya başladıYoongi: Kahvaltıdan sonra Kim Holdinge gidiliyor. Şoförler hazır kahvaltıyı yapıp çıkalım.
Herkes kafasını sallamıştı.
Şirket
Jungkook'dan
Toplantı odasına varmıştık. Ama oda da kimse yoktu. Taehyung bana dönerek.
Taehyung: Hadi gel benim odama geçelim
Birlikte asansöre binerek 3 kat yukarı çıktık. Kapı açılır açılmaz Lara ile karşılaşmıştık. Hemen önümüzde eğilmişti.
Lara: Hoş geldiniz efendim.
Taehyung ona aldırış etmeden beni belimden tutup odasına doğru yönlendirdi. Lara'da arkamızdan geliyordu.
Biz odaya girmiştik arkamızdan da Lara girmişti. Taehyung büyük masanın arkasındaki sandalyeye oturmuş bense masanın önünde bulunan koltuklara oturmuştum. Lara ise ayakta dikiliyordu.
Jungkook: Taehyung
Taehyung: Lara bize 2 kahve getir. ve Efendim Hayatım
Lara hemen çıkmıştı.
Jungkook: Benim düğünden sonra Fransaya gitmem gerek.
Taehyung: Niye birlikte Celine defilesine gidicektik.
Jungkook: Ondan sonra gideceğim
Taehyung: Ahh peki peki
Jungkook ayağa kalkmış ardından Taehyung'a bakmıştı
Jungkook: Tuvalet nerde
Taehyung: İlerde solda
Jungkook oda dan çıkmıştı. Taehyung ise HUMMEL şirketinden gelen mail bakıyordu.
E-Mail'lerden kafasını kaldırmış pencereye doğru sandalyesini sürüklemişti. Gökdelenin en üst katından tüm Seul ayaklarının altındaymış gibi hissetti o an .
Bir anda geleceği düşündü.
Jungkook ile yapacakları onlarca şeyi ... Birlikte yaşayacakları onlarca anı , duyguları, hazları , zevkleri ...
Hayatında Jungkook olmadığı zamanları düşündü.
Jungkook olmadığı zamanlar yanlızca konserleri düşünüyordu veya insanları nasıl memnun etmeyi ama hayatına Jungkook girdiğinden beri insanların herhangi bir tepkisini önemsemiyor kendi isteği gibi yaşamaya başlamıştı. Jungkook onu değiştirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vita'mı Buldum_Taekook
FanfictionOmegaverse Taehyung ünlü bir solo idolüydü aynı zaman da o yüzyılın Deltası. Jungkook ise , Taehyung'un konserine gidene kadar o yüzyılın Vitası olduğundan haberi yoktu . SemeTae UkeKook #deltatae 3. sıra #deltatae 1. Sıra #kook 3. Sıra Namjin ...