Aşk ...
Aşk belki sadece 3 harfden oluşuyor olabilir ama tüm hayatı kaplayan bir kelime. Ne kadar şaşırtıcı değil mi sadece 3 harf ama tüm hayatı etkileyebilecek bir duygu .
Aşk'da ilk başta sadakat ve saygı gelir ardından sevgi gelir.
Aşk: Birisi için dünyadaki herkesten vazgeçip ve bundan asla pişman olmamaktır.
Aşk; görmekten çok özlemeyi sever, dokunmaktan çok düşlemeyi.. Ve aşk öyle haindir ki; nerde imkansız varsa gider onu sever. (Özdemir Asaf)
(Aşk , benim tanımımla bu şekilde )
Taehyung ile aşk ve bizim hakkımız da uzunca konuşmuştuk.
Taehyung bana kendi düşünceleri ile aşkı tanımlamıştı.
Aşk Taehyung için; sevgiden öte sadakatmiş.
Aşkı vıcık vıcık yaşamayı değil de daha naif daha ince düşünceli yaşamak istiyormuş. (burada anlatmak istediğim eski zamanlarda ki aşk)
Benimle 3 tane çocuğunun olmasını istiyormuş.2 oğlu 1 kızı olmasını. Hatta isimlerini de düşünmüş . Kızımızın adı Chung-Cha , 2 oğlumuzdan birisinin adı Seung-Hyun diğeri ise Jungsu
İsimler cidden çok hoş bence.
Birlikte tekrar eve gitmiştik. Tabi ben halâ öpücüğün etkisindeydim .
Herkes kendi odasında takılıyordu belli ki çünkü ses seda yoktu etrafta . Taehyung ile bahçede bulunan koltuklara birlikte oturmuştuk bilgisayar ile şirketle ilgili bizim düğünümüz için hazırlanan dosyaları bakıyorduk. Tabii aniden kapı çalması ile hemen içeri Yeonjun girdi.
Yeonjun: CHOİ OLDUMMMM
Aniden Yeonjun'un bağırması ile ikimizde adeta yerimizden sıçramıştık. Yeonjun , kimseyi salonda bulamayınca hemen bizim yanımız geldi tabii arkasında Soobin ile .
Yeonjun: DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN CHOİ OLDUMMM (Çaktırmayın aslında Soobin'in ve Yeonjun'un soy adları aynı ama kurguda Yeonjun'un soy adı Park)
Ben ve Taehyung, Yeonjun ve Soobin'e dönmüş Soobin'e " ne saçmalıyor" bakışı atıyorduk. Bir anda üst katta daha yarım saat öncesine kadar ses seda çıkmayan Jeon ailesi bir anda bahçeye toplanmışlardı. Soobin de bu kalabalık ortamdan hemen yararlanarak Taehyung'un yanına geldi.
Soobin : Jungkook sen Baekhyun amcayı ve Chanyeol amcayı buraya çağır. Taehyung sende hemen Namjoon hyung ile Seokjin Hyung'u çağır acil .
Ben kendi babamları , Taehyung'da kendi babalarını çağırdı o sırada Soobin , Yeonjun'u kenara çemiş onu tembihler gibi - baş parmağını Yeonjun'a doğru salayarak- bi havası vardı . EunCha bir anda Soobin'e yaklaşmaya başlayınca etraf iyicene savaş alanına dönmüştü.
"Sen benim alfama yaklaşamazsın!?!" diyerek EunCha'Nın saçına yapışmış bir Yeonjunn . Birisi "Kavga !! Kavga !! " diye diğeri "Yeonjun kızın saçını bırakma" diye tezahürat tutturmuş Beomgyu ve Felix .
Kimse Yeonjun'u tutmuyordu çünkü herkes biliyordu eğer birisi Yeonjun'u ayırmaya kalkışırsa , ayırmaya kalkışan kişinin dayak yiyeceğini .
Bir anda garaj kapısının açılmıştı. Garaja 2 tane araba gelmişti yan yana park etmişlerdi .Hemen ardından Chanyeol babam ve Namjoon hyung ilk arabalardan çıkan kişiler olmuştu onların ardından Seokjin hyung ve Beakhyuh babam arabalardan çıkmışlardı.
Beakhyun: Yeonjun!!
Yeonjun bir anda durmuş Beakhyun babama bakmaya başlamıştı .
Beakhyun: Benim yerimede yol saçını-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vita'mı Buldum_Taekook
FanfictionOmegaverse Taehyung ünlü bir solo idolüydü aynı zaman da o yüzyılın Deltası. Jungkook ise , Taehyung'un konserine gidene kadar o yüzyılın Vitası olduğundan haberi yoktu . SemeTae UkeKook #deltatae 3. sıra #deltatae 1. Sıra #kook 3. Sıra Namjin ...