Düğün hazırlıkla

159 18 16
                                    

Toplantı sonlarına doğru Jungkook, Bay Sung'un bakışlarından rahatsız olmuş ona dik dik bakmaya başlamıştı. Bunu fark eden Taehyung , Jungkook'un baktığı yere yani Bay Sung'a bakmaya başlamıştı . 

Toplantı bitmiş herkes eşyalarını toplarken Jungkook , Bay Sung'a dönerek

"Bay Sung sorun mu var toplantıda gözlerinizi benden alamadınız. "Demiş

Ardından Bay Sung'da 
"Güzelliğinize hayran kaldım doğrusu umarım güzel bir evliliğiniz olur " diyip asistanı ile toplantı odasından çıkmıştı .

Namjoon genç kesime dönerek
"Gençler 3 gün sonra Yeonjun ile Soobin'in düğünü var bence hazırlanmaya başlasanız iyi olur "

Hepsi kafalarını onaylar şekilde sallamış ardından herkes teker teker odadan çıkmaya başlamıştı .

Taehyung , Jungkook'a dönerek
" Düğün için bir şey alacak mısın?"

Jungkook ise ona dönerek
"Evde yeterince takım elbisem var ama eğer sen alacaksan birlikte gidelim "

" Tamam o zaman ilk benim odaya uğurayalım sonra gideriz "

Jungkook tamam anlamında kafasını sallamış ardından kendi babalarına dönmüştü .
" Chanyeol baba , Baekhyun baba siz benim evime geçin Soobin'e de söyleyin oda benim eve geçsin ben 2-3 saate gelirim"

Chanyeol tamam anlamında kafasını sallamış ardından Taehyung ve Jungkook odadan çıkmışlardı.

~~~

Hoseok ve Yoongi'den

Yoongi , Hoseok'u restorandın en üst katında Hoseok'un çalışma odasında bekliyordu . Hoseok ise o odada bulunan giyinme odasında kendisine kıyafet seçmeye çalışıyordu.

"Hoseok hızlı olur musun"

"Yoon ama broş yok "

"Hoseok bu önemli değil hadi ama "

Hoseok hemen Yoongi'nin yanına gelerek etrafında bir tur atmış ardından Yoongi'nin belinden tutarak kendine doğru çekmişti .

"Bay Jung Çok yakışıklı olmuşsunuz "

"Bay Min pardon Bay Jung sizde aynı şekilde " demişti Hoseok ardından Yoongi'nin dudağından ufak bi öpücük bırakmıştı ki aniden odaya Rowoon girmişti .

"Hoseok Hyung sana bişi sorcaktı- AAAA Gidin başka bir yerde sevişin restoran burası restoran "

Hoseok hiç ona dönme gereksinimi bile duymamış ardından Yoongi'ye doğru eğilerek Rowoon'a laf yetiştirmeye başlamıştı

"Velet sana ne oluyor daha geçen benim evimde altını çiziyorum benim evimde kardeşimle ön sevişme yaptınız az daha çocuk yapımını görecektik Yoongi'm ile "

"Kardeşin benim eşim hyung hem öptüğün kişi Hyung'um onu ne yapcaz "

"Rowoon hadi bizi iki dk aşağıda bekle hemen geliyoruz " demişti Yoongi

Ardından Hoseok , Rowoon'a dil çıkarmış Rowoon'da hemen kapıyı kapatmıştı.

"Hoseok hadi inelim aşağı şimdi Chayeol amcamın yanında falan anlatır bu veled hiç çekemem "

Hoseok oflayarak ayrılmıştı

"En azından öpseydim" demiş ardından Yoongi ona yaklaşarak dudağını öpmüş ardından kaçar adımlarla kapıya doğru ilerlemişti .

Hoseok'da masadan arabanın anahtarını ve ceketini almış Yoongi'nin arkasından gitmeye başlamıştı .

~~~~~~

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 09 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Vita'mı Buldum_TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin