-"Göz dimi? Haa göz.. Evet gözlerin. Ne kahverengisi buz mavisi gözlerin var!" +"Saçmalama renk körü müsün? Lens takmadım bugün."
-"Renk körü öyle olmuyor ki."Sırt çantasınsan bana bir ayna çıkardı. Erkeklerin çantasında ayna bulundurması garipti ve durr. Gözlerim cidden maviydi! Hemen koşarak kızlar tuvaletine gittim. İlk kabine girerek kapıyı kapattım. Durduk yere neden mavi? 10 yaşımdan beri maviden ölesiye korkuyordum. Aslında cidden ölmek üzereydim.
*flashback*
Kırmızı puslu tabak gibi bir ayın gökyüzünde parladığı o gecede annem en sevdiği mavi elbisesiyle sanki bilerek süslenmiş bir şekilde kardeşim Rose' un ve benim içinde bulunduğumuz arabayı kavisli yolda makaslar atarak sürüyordu. Kardeşim koala gibi bana sarılıyordu ama onu suçlayamazdım. Annem frenlere asılarak arabayı bir köprünün hemen önünde durdurmuştu çünkü.
*
Annem 21 yaşında şizofreni olmuştu ama babam onu o güne kadar yalnız bırakmadı. Annem o gün küçük kardeşimi ve beni köprüden attı. Ve ardından kendini bıçaklayıp işini garantiye alarak intihar etti. Bazı geceler hala o korkuç kanlı mavi elbisesi gözümün önüne gelir.İşin kötüsü de bunun genetik yolla geçebileceğini okumuştum ve şu an 20 yaşındayım.
"VIIIŞŞŞT" Benim psikopaça sorunlarımdan bir U dönüşüyle gözlerime gelelim. Bu gün daha sabah yüzümü yıkarken baktım aynaya, nasıl mavi oldular ki? Tuvalet kabininden çıkıp tekrar kendime baktım. Şimdi ise mavi gözler yetmezmiş gibi saçlarımın rengi açılıyordu yaklaşık 12 yaşlarındayken tek hayalim kumral saçlı olmaktı ama şimdi korkunç geliyor.
-"Amy?"
Arkamdan gelen bir kız sesiyle tekrar korkup kabine girdim.
-"Amy sakin ol ve dışarı çık eminim şu an annen ve kardeşin cennettedirler. Hadi Dan dışarıda ve seni bekliyor. "
Bu kız bir melek miydi? yani nasıl, nasıl oldu da hayat hikayemi saniyesinde tahmin etmişti? Bu sefer sadece ağlamaktan morarmış gözlerle kabinden çıktım. Şu melek de hiç fena değildi. Güzel kahverengi saçlarına düşen mor ve yeşil postişleri vardı ve gözleri yeşildi.
" Sakin ol ben melek değilim doğrusu olmak da istemezdim çok fazla egoist olurorlar. Sana konuşmaya zaman vermedimmi, sorry."
" Yok, önemli değil. Peki çok merak ettim saçların, yani renkli yerleri gerçekmi yoksa postiş mi? Nasıl aklımdan geçenleri okudun? Birde, melek değilsen nesin?"
" Bu kadar soru karşısında ben olsam patlardım."Dan kızlar tuvaletine mi girmişti? Üstelik yüzü bir insana göre anormal olarak kızarıyordu!
"Dan. Yüzün ,niye kızarıyor!"
"İşte bu yüzden buraya gelmeyi istemiyordum.Çok güneş alıyor."
"Dan e hep böyle olur . o işini halletsin biz de sana dönelim." Bu kız ne kadar da bencil di böyle . Dan' in (onu sevdiğimden değil) burada yüzü yanıyor ve o aşırı soğukkanlı davranıyor. Artık bu kızın melek falan olmadığına kesin inandım. +"Pardon adın ne?"
-"Laura."
+" Evet Laura nasıl bir insanın yüzü yanarken sen bu kadar ilgisin olabiliyorsun. Bence gidip ona yardım etmeliyiz."
•"Düzelttim!"
-"Evet artık sen de düzeldiysen hep birlikte sınıfa dönmenin vakti."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi (Sanırım Toparlanacak..)
General FictionSelam ben Amy. Genelde önsöz yazmayi sevmem ama bilirsiniz yazarin dediklerinden kaçılamaz. Belki sizin de yazariniz vardir. Fazla mı uzattım. Konuya dönelim. Saçma yaşam hikayemi okuyabilirsiniz. (Hikaye ilham yetersizliğinden askıya alınmıştır. Ok...