. ⋆。⋆☂˚。𝐖𝐚𝐦𝐩𝐢𝐫𝐞 𝐊𝐢𝐧𝐠𝐡𝐭⋆。˚☽˚。𝗟𝗲𝘃𝗶 𝗔𝗰𝗸𝗲𝗿𝗺𝗮𝗻 𝘅 𝗥𝗲𝗮𝗱𝗲𝗿!
𓆩♡𓆪
Karanlığın en koyu tonuna bürünmüş gecede,küçük kız yaşama dair bir iz bulmaya çalışıyordu.
Ne kadar yürüsede bir sonuca varamamıştı henüz.Üşüyordu,açtı,evinden uzaktaydı.Ormanlık alanda duyulan tek ses rüzgar hışırtısıydı.Ürperdi.Ümitsizce ilerlemeye devam etti.
Attığı her adımda dahada derine çekiliyor,vücudunu korku sarıyordu.Üzerindeki ince hırkayı biraz ısınma ümidiyle öne doğru çekiştirdi.
Yüzü yere bakıyordu.Önündeki kana susamış varlığın farkına bile varamadan kendini yerde buldu.
Neyin ne olduğunu idrak edemiyordu.Korkuyordu,titriyordu.Karanlıktan doğru dürüst göremiyordu etrafı.Tek idrak edebildiği şey alev almış bir çift kırmızı gözdü.Yaklaşıyordu.Sonunun geldiğini hissetti.
Üzerinde bir ağırlık hissetti.Kıvrandı,itmeye çalıştı.Ama bir işe yaradığı söylenemezdi.Elde edebildiği tek şey gözyaşlarıydı.Daha sonra pes etti.Kıvranmayı bıraktı ve kaderine razı geldi.
Sanki hızla esen bir rüzgar üzerindeki ağırlığı alabilmişti.Buna rüzgar denebilir miydi?
Bu da neydi?
Anlamak için olduğu yerde dikleşti.Karşısında;Kuzgun saçlarnın bir kısmı alnına düşen,karanlıkta bile fark edilebilecek koyu mavilere sahip,dudak kenarlarında kan lekeleri bulunan bir.....?
Çocuk vardı.
Kuzgun saçlarına gitti elleri,daha sonra karşısında bitik durumdaki yaratığa baktı.Mavilerini ona dikti.Elinin tersiyle dudak kenarlarındaki kan lekelerini silerken konuştu.
"Tch.Vampirlerin yüz karası."
İğrenerek baktı karşısındakine daha sonra avucunda biriktirdiği enerji ile tek hamleyle parçalara ayırdı onu.
Eski ifadesiz yüzünü takındı.Sol tarafında ki küçük kıza doğru yönlendirdi adımlarını.
Küçük kız olanların şokunu hala atlatamamıştı.Tek görebildiği,idrak edebildiği şey kandı.Kan.
Kuzgun saçlı,kıza elini uzattı.
"Benimle gel,velet."
Time skip!
"İrene!Yönetici seni çağırıyor~"
Diyen Sasha ile ona doğru döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐖𝐚𝐦𝐩𝐢𝐫𝐞 𝐊𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭//Levi x Reader
VampireSafkan bir vampir olan Levi Ackerman,yardıma ihtiyacı olan insan kızını evlatlık edinir.