. ⋆。⋆☂˚。𝐖𝐚𝐦𝐩𝐢𝐫𝐞 𝐊𝐢𝐧𝐠𝐡𝐭⋆。˚☽˚。𝗟𝗲𝘃𝗶 𝗔𝗰𝗸𝗲𝗿𝗺𝗮𝗻 𝘅 𝗥𝗲𝗮𝗱𝗲𝗿!
"Sınırı aştığını düşünüyorum."
Levi üzerine bir şeyler yazdığı kağıttan kafasını kaldırdı.
Burnunun ucuna düşen gözlüğünü hafifçe ittirdi ve gözlerini benimkilere sabitledi."Şaka yapıyor olmalısın?"
İnanmaz bir tavırla söylemiştim bunu.Niye herkes bana karşı çıkıyor!"Ben gayet ciddiyim velet.Seni oraya yollamayacağım."
İster istemez şu anda ona içimden hakaretler yağdırıyordum.Şu dominantlığını sürekli ortaya koymaması gerektiğini düşünüyorum.
"İzin istemek için gelmedim Levi.Sadece haberin olması gerektiğini düşündüm."
"Onu bunu bilmem,gitmeyeceksin o kadar."
"Ama Lev-"
Birden ayaklanarak:
"DEVRİMCİ ORDUYA KATILARAK NE YAPMAYI PLANLIYORSUN SENİ AHMAK?KRAL FRİTZİN AKSAM YEMEĞİ OLMAYI MI?VEYA ONUN ASKERLERİNİN OYUNCAĞI OLMAYI MI? NE GEÇİYOR ŞU LANET OLASI AKLINDAN?"
Derin bir nefes aldım.Biraz daha bağırmaya devam ederse kendimi tutmayacağım.
"Fazla abartıyorsun Levi.Gerçekten Devrimci Ordu'nun bir üyesi olmayacağımı çok iyi biliyorsun.Kayıtlarda adım görünmeyecek ya da ilanlarda "aranıyor"
olarak parmakla gösterilmeyeceğim."Sinirle burun kemerini sıktı.
Karşısında oturduğum sandalyede biraz daha dikleştim.
Ellerini masaya koyup bana doğru eğildi."Herşeyden nasıl bu kadar emin olabiliyorsun?"
"Sandığın gibi birşeye veya birine guvenmiyorum Levi.Basit bir suikast grubu olarak düşünüyorsun onları.Aslında dışardan bakılınca öyle görünüyor tabii ama gerçekte ne iş çeviriyorlar ben bile yetişemiyorum.Sadece hedefimin hatta daha doğrusu hedefimizin bir basamağı olarak görüyorum."
Elini saçlarıma daldırdı.
"İrene..ben emin değilim..tüm bu yapacakların basit bir taht için mi anlamıyorum.."
"Basit bir taht için bu kadar zahmete katlanmayacak kadar zeki bir sevgiliye sahipsin."
"Bu zamana kadar istediğin herşey oldu,fakat buna izin vermek istemiyorum. "
Derin bir nefes aldım.
"Şu sayılı günlerde tartışmamıza gerek var mı sence Levi?"
Yanaklarımı elleri arasına aldı ve beni kendine doğru çekti.Kollarımı ona doladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐖𝐚𝐦𝐩𝐢𝐫𝐞 𝐊𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭//Levi x Reader
VampirosSafkan bir vampir olan Levi Ackerman,yardıma ihtiyacı olan insan kızını evlatlık edinir.