-sakin olun sikiscekler
Kapıya doğru dönüp elimi kapının kulpuna koyduğumda bir an tereddüt etsem de kapıyı açtım ve banyodan çıktım.
"Üstünü değiştirdin mi?" Soobin dolabın çekmecesine eşyasını bıraktıktan sonra dönerken sormuştu ama beni görünce birden duraksamıştı.
"Yeonjun.." Açıkta kalan bacaklarıma bakıyordu.
"İzinsiz giydiğim için özür dilerim." Gözlerini bacaklarımdan çekip yüzüme çıkardığında konuşmak için ağzını açmıştı. "Sorun değil."
Soobin arkasını dönerek yatağa girmek için yatak örtüsünü kaldırmıştı. Yavaşça yanına doğru gidip ellerimi beline sardım. "Aşağıda merak ettiğin bir şey vardı."
"Ne?" Soobin'e daha fazla yaklaşıp kafamı boynuna gömdüm. "Bacaklarımı açınca nasıl görüneceğimi merak ediyordun."
"Aslında cevap belli zaten."
"Görmeden bilemezsin." Dudaklarımı Soobin'in boynuna sürttüğümde Soobin titrekçe bir nefes vermişti.
Sonra ellerimi belinden çekip bana doğru döndü. "Beni ne kadar delirttiğini tahmin bile edemezsin Choi."
Bir elini belime diğerini ise yanağıma koymuştu. Yavaşça yaklaşarak dudaklarımızı birleştirdiğinde masum ve nazik öpüyordu.
Belimdeki elini aşağıya kaydırarak gömleğimin içine sokmuştu. Zaten dibinde olmama rağmen beni daha fazla kendine doğru çekiyordu. Dudaklarını yavaşça aşağıya doğru indirerek boynuma doğru geldi. Boynuma küçük ve ıslak öpücükler konduruyordu.
"Ahh.." Soobin boynumu ısırdığında ağzımdan küçük bir inilti çıkmıştı. Birden iki elini de belime koyarak beni havaya kaldırmıştı. Ellerimi boynuna ve bacaklarımı ise beline doladım.
Soobin biraz ilerledikten sonra sırtım yatak örtüsüyle birleşmişti. Gözlerimin içine bakıyordu. "Okulda o kadar masum duruyordun ki şu an bu kadar istekli olman şaşırtıcı."
"Okulda da mı böyle olmamı isterdin?"
Soobin üzerime eğilip kafasını boynuma yönlendirdiğinde tekrar boynumu öpmeye başlamıştı. "Hayır, sadece benim için böyle olmanı tercih ederim."
Boynumu sertçe ısırarak öperken çoktan boynumda izler çıktığına emindim. "Soobin.."
Kafasını kaldırıp yüzüme baktı, sonra yüzüme gelen saçlarımı geriye doğru itti. Ellerimi boynuna dolayarak kendime doğru çekip tekrar dudaklarımızı birleştirdim. Soobin dudaklarımı o kadar sert öpüyordu ki başım dönmeye başlamıştı.
Dilini sertçe ağzımda dolaştırmaya başlamıştı. Hala dudaklarımı öperken ellerini gömleğimin düğmelerine indirdi. Düğmeleri tek tek açarken dudaklarımızı ayırmıştı. Bu sefer dili çenemin üzerinde gezmeye başlamıştı. Öpücüklerini çenemden boynuma indirirken her öptüğü yere ısırarak izlerini bırakıyordu.
Sonunda gömleğimin tüm düğmelerini açtığında dilini göğsüme doğru ilerletmişti. Dilini göğüs ucumda gezdirmesi bile beni çıldırtıyorken, bir de küçük ısırıklar bırakıyordu. Göğüs ucumun üstünde gezen dili yüzünden gözlerim geriye doğru kayıyordu.
"Aghmm.." Ağzımdan çıkan iniltileri tutamıyordum. Bir göğüs ucumu dili ile yalıyordu diğerini ise eliyle sıkıyordu.
Nefesim gittikçe kesiliyor gibiydi. Kafasını göğsümden kaldırıp doğrulmuştu. Elleri tişörtüne gittiğinde çıkarmasına yardım ettim. Çıkardığı tişörtünü odanın herhangi bir köşesine attıktan sonra tekrar dudaklarımızı birleştirmişti. Hala dudaklarımı öpüyorken ellerimi altındaki eşofmanına atıp ipini çözmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buy Me Prada, Yeonbin
Teen FictionYeonjun tiktokda gördüğü bir akımı kibar Edebiyat öğretmeninde denemekten çekinmez -minific