-finali batirdim bence okumayin
Duyduğum tıkırtı sesleri ile istemesem bile gözlerimi açmıştım. Yatakta doğrulup etrafıma baktığında aklıma dün gece gelmişti. İstemsizce sırıtmaya başlamıştım. Ayağa kalkmak için yeltendiğimde bacaklarımın ağrısı yüzünden kalmakta zorlanmıştım.
Sonunda ayağa kalktığımda odadaki aynanın karşısına geçmiştim. Üzerimde sadece boxer ve uzun bir tişört vardı. Bakışlarımı vücudumda gezdiriyordum. Bembeyaz tenimin neredeyse hepsi mor-kırmızımsı izlerle kapalıydı. Kendime bakmayı bıraktığımda Soobin'i bulmak için odadan çıktım.
Merdivenlerden aşağı inerken gülme sesleri duyuyordum. Aşağı indiğimde fark ettim ki Soobin koltukta Odi ile oynuyordu. Gülümseyerek onu izlerken huzurlu hissediyordum. Birden Soobin'in bakışları beni bulduğunda gülümsemesi daha da büyümüştü.
"Günaydın, rahat uyudun mu?"
"Evet ama hala uykum var."
Soobin Odi yi yere bıraktın sonra bana yaklaşıp ellerini belime koyduğunda kafamı omzuna koydum. "Yorgunsan bugün okula gitmeyip burada kalabilirsin."
"Son sınıf olduğum için dersleri asmamam lazım."
"Peki o zaman kahvaltı yapıp çıkarız."
....
Okula geldiğimizde ayrılarak okula girmiştik. Sınıfa girdiğimde ders çoktan başlamıştı. Geç kaldığım için özür dileyip Beomgyu'nun yanına geçtim.
"Nerdeydin?" Beomgyu'nun cırlayarak sorduğu soruda bugün pekte mutlu olmadığı anlamıştım.
"Uyuya kalmışım."
"Senin yüzünden neler çekiyordum az daha."
"Ne oldu yine?"
"Eğer gelmeseydin Taehyun yanıma oturuyordu."
"Keşke gelmeseydim."
Beomgyu bir dakika boyunca ifadesizce bana baktıktan sonra sessizce ileri sıradaki Taehyun'a seslenmişti. "Orospu çocuğu bir işe yaşayıp yanıma gel."
"Ben ne yapacağım?"
"Siktir git amina koyayım."
"Ayıp oluyor dün dudaklarıma inlerken öyle demiyordun."
"NEEEEEEEEE!"
"Yeonjun ne bağrıyorsun evladım?"
"Ay hocam özür dilerim." dedikten sonra gözleri sonuna kadar açılmış Beomgyu ya dönüp "Teneffüste kesicem ben senin faturanı." demiştim.
"Ya amk Taehyun'u hani aramızdaydı."
"Beomgyu dersten atılıp yok yazılmak mı istiyorsun?"
"Yok hocam gözünüzün yağını yeyim yapmayin zaten şu yeni siktiğimin milli eğitim bakanının devamsızlık kuralı yüzünden üniversite sınavına giremicem."
"Az önce sen küfür mü ettin?"
"Yoo küfür mü ettim, küfür mü ettim Yeonjun?"
"Evet hocam etti atın bunu."
"Babanı okşayım senin."
Bundan sonrası hızlı geçmişti. Wooyoung ve Kai dersi kaynatacak şeyler buldu. Teneffüste Beomgyu ya su almaya gittik. Sonra ben 'bir şekilde' Soobin ile aramızda geçenleri bizimkilere anlattım falan.
Gerisi Allah'a kalmış şu gerizekalı milli eğitim bakanı gitmezse Soobin'in evine taşınıp ev hanımlığı düşünüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buy Me Prada, Yeonbin
Novela JuvenilYeonjun tiktokda gördüğü bir akımı kibar Edebiyat öğretmeninde denemekten çekinmez -minific