altı

126 21 13
                                    

Sonunda uzun bir günün ardından eve gelmiştim. Okul yüzünden gerçekten çok yorulmuştum. Sırtımdaki çantayı bırakıp üstümü değiştirmek için üst kattaki odama çıkmaya başladım. O kadar yorulmuştum ki artık duvara sürünerek yürümeye başlamıştım. Odamın önüne gelince neden bilmiyorum ama kapıyla bakışmaya başladım. 

Açmaya çok üşeniyordum ki tam o sırada aklıma çok zekice bir fikir geldi.

"Açıl susam açıl."

Normal olarak kapı açılmamıştı tabii ki. Bende artık kapıyla bakışmayı bırakıp kapıyı açtım ve odama girdim. Duş alıp üzerimi değiştirmeliydim. 

.... 

Sabah alarmın sinir bozucu sesiyle uyandığımda en son hatırladığım annemin saat çok geç olduğu için beni oturma odasından kovmasıydı. Gece 4'e kadar uyuyamamıştım bu yüzden uykusuzluktan ayakta bile zor duruyordum. 

Uykulu olduğum için sallanarak kalkıp üzerimi değiştirdim ve çantamı da alıp odamdan çıktım. Sonra hızlıca kahvaltımı yapıp okula gitmek için yola çıktım. 

.... 

Sonunda okula geldiğimde üzerimdeki uykulu hal biraz olsun yok olmuştu. 

"Of matematik dersi neden ilk iki ders olur ki?" 

Bay Lee'nin gelmesini beklerken Beomgyu'nun sızlanmasını dinliyordum. 

Sadece dinliyordum çünkü Beomgyu ile konuşamayacak kadar uykuluydum. 

Zaten ne dediğini de anlamıyordum. 

Uyumak istiyordum ama uyursam Bay Lee'nin kızacağını çok iyi biliyordum. Sonunda Bay Lee sınıfa girdiğinde herkes ayağa kalkmıştı. 

.... 

Son üç dersimiz kalmıştı ve uyumamak için zar zor dayanmıştım. 

"Yeonjun ben yatıyorum ders boş zaten." Kafa sallayarak onu onaylamıştım. 

Birden aklıma bugün Soobin'i hiç görmediğim gelmişti. Nedense canım şu an gereğinden fazla bir şekilde Soobin'i görmek istiyordu. "Beomgyu ben tuvalete gidiyorum." 

"Çokta sikimde değil siktir git." 

Çokça sevgi dolu cevabından sonra sıramdan kalkıp öğretmenler odasına bakmak için sınıftan çıkmıştım. 

Soobin'in öğretmenler odasında olmasını umarak hızlı adımlarla oraya doğru ilerlemeye başladım. Merdivenlerden inerken de bir yandan düşünüyordum. 

Acaba Soobin'in yanına gitmem onu rahatsız eder mi? 

Aklımdaki soruyu iyice düşünürken çoktan öğretmenler odasının önüne gelmiştim bile. 

Umarım içeridedir. 

İçimden geçirdiğim cümle ile birlikte kafamı öğretmenler odasının içine doğru uzatıp içeri bakmaya başladım. 

Yoktu. 

"Acaba evine mi gitti?" Moralim bozuk bir şekilde kendi kendime konuşmuştum ama yine de emin olmak için öğretmenler odasına girmeye karar verdim.

-diger bolum icin aklimda mukemmel edepsiz seyler var hehe

Buy Me Prada, YeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin