1:Five Times

210 24 18
                                    

ಇ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üçüncü setin bitmesi ve kazananın belirlenmesi ile Seul Spor Lisesinin popüler omega voleybol takımı için tezahüratlar başlamıştı. Changbin maçın bitişiyle hala nefesini toplayamamış olsa bile kazanmalarını sağlayan smacı atan arkadaşı Wooyung'u tebrik etmek için sırtına vurduktan sonra tribünde onun için bağıran birkaç alfaya el salladı. Daha sonra ise su şişesine ve havlusuna uzanmıştı.

Changbin su içmek ve terini silmek için benche otururken tribündeki kalabalığa baktı. Sadece bir ısınma maçı olsada okulda takımı destekleyen herkes hafta sonu olmasına rağmen okula gelmişti. Ayrıca üç setide kazanarak hızlı bir sonuca ulaşmaları ve karşı takımı resmen mağlup etmiş olmaları tezahüratları daha coşkulu yapmıştı. Bu yüzden Changbin soyunma odasına ilerleyen takıma katılmadan önce  tanıdık yüzlere el sallamak ve selam vermek için zaman ayırdı.

Takımın arkasından onlara ayrılmış soyunma odasına girerken ise bütün takım arkadaşları kazanmalarının sevinciyle birbirlerini tebrik ediyordu. Changbin takım kaptanı olarak soyunma odasına en son giren kişi olsada "İyi maçtı! Haftaya daha iyi oynayalım" diyerek takımı tebrik etti. Okullar arası yapılacak turnuvanın başlamasına henüz vakit olduğundan bu sıralar okullar arası ısınma maçları düzenleniyordu. Changbin bu yüzden takımı motive tutmaya devam etmek istiyordu.

Geniş soyunma odasında Wooyung ve Felix'in olduğu tarafa, dolabına ilerledi. "Kaptan, sende fena oynamadın" Wooyung arkadaşına takılmak için konuşurken Changbin sadece dil çıkarmakla yetinmiş ve üstü etiketlerle kaplı siyah dolabını açmıştı. İlk iş olarak maç boyunca perçemlerinin yüzüne düşmemesi için taktığı, pembe kurdeleli tokasını çıkardı. Duşa girmeden önce formasını çıkarırken takımdaki diğer omegaların maçı izlemeye gelen alfalar hakkında konuştuğunu duydu.

Omega voleybol takımı okuldaki alfalar arasında oldukça popülerdi bu yüzden her maç onları destekleyen diğer sporcu alfalarla dolu olurdu. Omegalar artık buna alışmıştı ve alfalar hakkında konuşmak maç sonrası bir rutin olmuştu. Hatta takımdaki bazı omegalar sevgilileri ile bu sayede tanışmıştı.

Changbin katılmadığı sohbete sadece kulak misafiri olurken, duymaktan en korktuğu ismi duydu. Birkaç omega onun son birkaç maçı izlemeye gelmesinin şaşırtıcı olduğunu konuşurken birkaçı yakışıklılığı hakkında konuşuyordu. Changbin tek fark edenin kendi olduğunu sandığı için duraksarken takım arkadaşı Felix "Kaptan, sende fark ettin mi?" diye sorarak omegayı sohbete davet etmeyi amaçladı.

Changbin hala şaşkınken "Neyi?" diye sorarak sohbeti dinlemiyormuş gibi davrandı. "Yüzme takımından Chan. Bu üst üste izlemeye geldiği dördüncü maçtı" Felix açıklarken Changbin aslında Chan'nın izlemeye geldiği beşinci maç olduğunu söylemek istedi. Fakat bu ağzından kaçmadan dudağını ısırıp kendini durdurmuştu.

Changbin havlusunuda alıp dolabını sertçe kapatırken "Hayır görmedim. Fan kulübüne katılmaya isteklidir belki" diye cevapladı merakla onu dinleyen takımı. Daha sonrasında Chan hakkında başka bir soru ile karşı karşıya kalmamak için hızlıca duşlara ilerledi. Kendini ilk boş kabine attığında ise derin bir nefes aldı.

New Romantics [Chanchang]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin